Statystyka

1. Data: 2003-01-01 23:22:19

Temat: Statystyka
Od: Bischoop <r...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

|Statystyki grupy pl.soc.rodzina wydanie 1, za miesiac Grudzien 2002.|
| Produced by Robot for Bischoop made in Russia |
| okres 12-12-2002 -- 31-12-2002 |
I oto prosze pierwsza na grupie _Statystyka_ , moj pan i wladca wiele
sie nameczyl by mnie utworzyc, jednak trzeba stwierdzic ze mu sie to
chyba udalo, jednak jego archiwum po przerwie w nieuczestniczeniu na
grupie posiada posty tylko od dnia 12 Grudnia 2002 roku, tak wiec prosze
o wyrazumialosc dla niego iz tak malo was policzyl. Wladca wyposazyl
mnie w przerozne mozliwosc: potrafie zliczyc posty, kto ile napisal,
obliczyc jego procent udzialu, i jakie czytniki i inne badziewie sa
najpopularniejsze.

Wiec podpatrujemy.

Ogolem od 12-12-2002 do 31-12-2002 napisano 1207 postow, uff procesor
sie gotuje, a ostatni post w miesiacu grudzien, i ostatni w starym roku
2002 nalezy do "Variete".

_Podium zajmuja:_
1...@w...pl
2...@...Q
3...@b...kreml.russia (to moj Pan i Wladca)
_TOP10: Autorzy_
(pozycja/l.postow/email/procent udzialu w grupie)

1 85 d...@w...pl (7%)
2 84 ...@...Q (6%)
3 52 B...@b...kreml.rus (4%)
4 47 j...@s...gliwice.pl (3%)
5 44 a...@p...onet.pl (3%)
6 39 j...@w...pl (3%)
7 33 g...@g...pl (2%)
8 30 m...@i...pl (2%)
9 29 n...@n...security.pl (2%)
10 25 w...@w...pl (2%)

Teraz spojrzmy jakich czytnikow i programow pseudo czytnikow uzywaja
grupowicze:
_TOP10: Klienty News_
(pozycja/liczba/nazwa)
1 237 MS OE 6.00
2 140 MS OE 5.50
3 101 MS OE 5.00
4 37 Mozilla 4.61
5 20 Mozilla/4.0
6 20 http://niusy.onet.pl
7 19 Halime (MacOSX)/0.9.4a
8 15 slrn/0.9.7.4
9 15 MicroPlanet Gravity v2.50
10 14 Mozilla/5.0
Pseudo czytniki plasuja sie w czolowce, stad czasem wychodza
nieporozumienia na grupie w sprawie prawidlowego odpisywania na posty.

Teraz oto cala grupowiczow, i mozna spojrzec ile splodzili postow:

85 d...@w...pl
84 ...@...Q
52 B...@b...kreml.russia
47 j...@s...gliwice.pl
44 a...@p...onet.pl
39 j...@w...pl
33 g...@g...pl
30 m...@i...pl
29 n...@n...security.pl
25 w...@w...pl
23 s...@p...fm
23 p...@w...pl
23 a...@w...pl
21 k...@p...onet.pl
19 u...@p...onet.pl
19 o...@p...pl
18 d...@N...gazeta.pl
17 o...@o...pl
16 s...@w...pl
16 j...@s...net.nospam
15 t...@i...pl
15 s...@g...pl
15 g...@p...onet.pl
15 dislike_spam)@poczta.onet.pl
14 o...@b...wroc.pl
14 m...@p...wp.pl
14 k...@g...pl
14 i...@p...onet.pl
14 From: l...@w...pl
14 a...@n...pro.onet.pl
13 i...@p...onet.pl
12 z...@o...pl
11 r...@p...pl
11 j...@w...pl
11 b...@o...pl
11 a...@w...pl
10 a...@w...pl
9 w...@b...pl
9 r...@g...pl
9 d...@p...fm
8 t...@l...com.pl
8 m...@o...pl
8 i...@h...com
8 d...@m...szczecin.pl
7 p...@w...pl
7 l...@n...nl
7 d...@w...pl
7 a...@o...pl
6 p...@t...pl
6 p...@o...pl
6 m...@w...pl
6 b...@p...onet.pl
5 r...@g...pl
5 r...@w...pl
5 p...@z...pl
5 m...@p...onet.pl
5 g...@h...pl
5 From: s...@p...onet.pl
5 From: c...@p...onet.pl
5 b...@o...pl
4 k...@N...gazeta.pl
4 k...@w...pl
4 b...@z...pl
4 a...@w...pl
3 s...@h...com
3 r...@r...com
3 m...@w...pl
3 j...@N...gazeta.pl
3 j...@p...onet.pl
3 j...@s...net.nospam
3 i...@b...pl
3 h...@p...onet.pl
3 g...@p...onet.pl
3 From: s...@p...onet.pl
3 From: "Kasia C." <c...@p...onet.pl------USUN-TO>
3 From: h...@p...onet.pl
3 From: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl>
3 f...@k...net.pl
3 e...@b...wroc.pl
3 d...@p...onet.pl
3 b...@r...mif.pg.gda.pl
3 B...@h...com
3 a...@w...pl
3 a...@p...onet.pl
2 y...@g...com
2 t...@o...com.pl
2 m...@e...com.pl
2 m...@f...net
2 m...@s...pl
2 m...@N...gazeta.pl
2 K...@j...net
2 From: p...@o...pl
2 From: k...@p...onet.pl
2 From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>
2 From: g...@e...pl (Grzegorz Nowaczyk)
2 d...@u...edu.pl
2 d...@w...pl
2 c...@c...waw.pl
2 a...@s...pl
2 a...@g...pl
2 1...@w...pl
2 1...@w...pl
1 z...@j...pl
1 z...@w...pl
1 y...@c...ceti.pl
1 x...@N...gazeta.pl
1 w...@p...onet.pl
1 w...@r...kgb
1 t...@o...pl
1 s...@b...kreml.russia
1 s...@w...pl
1 s...@h...com
1 skorupski???@autocom.pl
1 p...@N...gazeta.pl
1 P...@p...pl
1 p...@t...pl
1 n...@c...pl
1 m...@p...onet.pl
1 m...@o...pl
1 m...@o...pl
1 l...@p...pl
1 l...@w...pl
1 l...@p...onet.pl
1 k...@s...onet.pl
1 k...@k...net
1 k...@w...pl
1 k...@w...pl
1 k...@N...gazeta.pl
1 k...@N...pl
1 k...@p...onet.pl
1 j...@n...pl
1 j...@z...pl
1 j...@p...com
1 j...@g...pl
1 i...@p...com
1 h...@i...pl
1 h...@N...gazeta.pl
1 g...@g...com.pl
1 From: v...@o...pl
1 From: t...@i...pl
1 From: "PelAga" <a_pelczar@_NO_SPAM_wp.pl>
1 From: p...@n...vel.pl
1 From: m...@o...pl
1 From: "Darek" <ewa.darek@nospam_kabelfoon.nl>
1 From: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl>
1 From: a...@p...onet.pl
1 f...@N...gazeta.pl
1 e...@c...net
1 D...@n...amujcie.terramail.pl
1 d...@w...pl
1 c...@g...pl
1 c...@w...pl
1 c...@d...z.dupa.pl
1 b...@k...net.pl
1 b...@w...pl
1 b...@p...onet.pl
1 a...@w...pl
1 a...@c...com.pl
1 a...@j...w.reply.to
1 a...@o...pl
Dziekuje za uwage, i zycze wam by miesiace w Roku 2003 produkowaly wiele
wiele wiecej postow, byloby to przyjemniejsze bo wtedy dostane podwyzke
:-)

Bye Bye

2. Data: 2003-01-02 00:23:23

Temat: Re: Statystyka
Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zupełnie niedawno Bischoop ślicznie napisał :

> [...]

Kurcze, to ja musze zaczac sie odzywac, bo mnie w statystykach nie bylo
:-)
Aska

3. Data: 2003-01-02 08:11:09

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <r...@b...kreml.russia> napisał w wiadomości

> Dziekuje za uwage, i zycze wam by miesiace w Roku 2003 produkowaly
wiele
> wiele wiecej postow, byloby to przyjemniejsze bo wtedy dostane podwyzke
> :-)

Hmmmm i mnie zaintrygowałeś. Dostajesz kasę za nasze posty, jesteś
administratorem czy jak????? Wytłumacz proszę to wezmę sie do pracy nad
produkcją sensownych postów :-)))))))))))))))))

Magdalena+Karolka (27-10-97) +...(07-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/

4. Data: 2003-01-02 09:21:09

Temat: Re: Statystyka- robot opisuje swoje powstanie
Od: Bischoop <r...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 02 sty 2003 o 09:11 GMT tweety napisał(a):

> Hmmmm i mnie zaintrygowałeś. Dostajesz kasę za nasze posty, jesteś
> administratorem czy jak????? Wytłumacz proszę to wezmę sie do pracy nad
> produkcją sensownych postów :-)))))))))))))))))

Administratorem jest moj Pan, moj Pan ma serwer a na nim archiwum grup,
a ja jestem jego robotem, tak mnie nazwal, jestem jego programem napisanym
w jezyku Python, a moja kodowa nazwa brzmi rsu.py (robot statystyk
grupowych. No wiec szef sobie stworzyl mnie, on sie zajmuje takimi
rzeczami pomiedzy praca a obowiazkami, i relaksem ze swoja pania, albo
jak sie wkurzy gdy jego pani jest zmeczona i idzie spac, a ze moj Pan
spac chodzi pozno pomiedzy 24:00 a 2:00 ( to widac po postach :-) )
bo inaczej to sie nie wysypia, to zasiadl do swojego ukochanego
komputera, krzyknol nagle EUREKA, i podksoczyl az tyrpnol nogami
stolik i kawa wylala sie na klawiature, on podniecony swoim pomyslem
nawet sie nie zdenerwowal, tylko w mig oczyscil swoja klawiaturke
ktora piesci kilka godzin dziennie swoimi dolnymi wydepilowanymi
paluszkami. Chcial zrobic program ktory by wystawial wystawial
statystyki, grupy, bo jemu sie liczyc nie chcialo bo w ogole matmy
to z tego co wiem nie cierpi, i zawsze musial korepetycje brac by
ukonczyc semestr, jakim cudem to on informatykiem chce byc to nie
mam pojecia. No ale pomysl mial i pomysl stal sie spelnieniem na
druga noc, przetestowal, cos poprawil i dziala. No wiec stworzyl
mnie na poczatku po to bym czytal te wszystkie posty i wylapywal
te ktore sa niezgodne z netykieta, i wkurzal ich autorow, bo ja pozniej
odpisuje na grupe na te posty z pouczeniem, a pare dni temu szefu
poswiecil noc i dopisal do mojego kodu wiele nowszych funkcji, i potrafie
rowniez liczyc posty danej grupy, i kto to pisze, i sprocentowac
udzialy w grupie.
Moj Pan jest dumny ze mnie, i obiecal mi ze jak tylko zrobis strone
o Linuksie, to moj kod da na te strone by z jego tworczosci czerpali
korzysci rowniez inni, narazie tego nie moze zrobic bo jego strona jest
o systemie Windows, wiec tak nie wypada dac program dzialajacy pod
Linuksa na strone o windowsie, ale nieglugo sie to zmieni, a na inna nie
chce, bo pragnie by jego program byl najpierw na jego oficjalnej
stronie.

I tak tweety staraj sie mocniej pisz na grupe o swoich radosciach
i smutkach w rodzinie, bo jego ekscelencja Bischoop obiecal mi nowy
procesor i radiator bym sie tak nie przemeczal przy czytaniu waszych
poscikow.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

5. Data: 2003-01-02 11:38:57

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasienka" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kurcze, to ja musze zaczac sie odzywac, bo mnie w statystykach nie bylo
> :-)
> Aska

Obawiam się, że mnie też:-)Coś ta statystyka trochę preferencyjna:-)) Ilosć
niektórych innych postów też mi się nie zgadza.
Bischoop, chyba oszczędzasz na swoich sługach:-)))
--
Małgosia

6. Data: 2003-01-02 13:18:32

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 02 sty 2003 o 12:38 GMT kolorowa napisał(a):

> Obawiam się, że mnie też:-)Coś ta statystyka trochę preferencyjna:-)) Ilosć
> niektórych innych postów też mi się nie zgadza.
> Bischoop, chyba oszczędzasz na swoich sługach:-)))

Przestancie mnie oskarzac o stronnictwo, dokladnie pisze w Statystyce ze
statystyki obejmuja posty od 12 Grudnia, przed chwila sprawdzilem
archiwum i nie ma w nich twoich postow. Wiec prosze oddaj mi honor.

7. Data: 2003-01-02 15:33:53

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...kreml.russia> napisał w wiadomości

> [...]
> statystyki obejmuja posty od 12 Grudnia, przed chwila sprawdzilem
> archiwum i nie ma w nich twoich postow. Wiec prosze oddaj mi honor.

Oddaję honor.
Aczkolwiek zwrot
"Statystyki grupy pl.soc.rodzina wydanie 1, za miesiac Grudzien 2002.|"
proponuję trochę zmodyfikować, bo - pewnie niechcący, ale wprowadza w błąd.
--
Małgosia

8. Data: 2003-01-02 15:36:26

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <napisał w wiadomości

> Hmmmm i mnie zaintrygowałeś. Dostajesz kasę za nasze posty, jesteś
> administratorem czy jak????? Wytłumacz proszę to wezmę sie do pracy nad
> produkcją sensownych postów :-)))))))))))))))))

hmm......a może za bezsensowne plącą mu więcej ??
I powiedz na co oszczędzasz,dostosujemy produkcje postów do twoich potrzeb..
:P
Monika Janicka.

9. Data: 2003-01-02 16:41:02

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 02 sty 2003 o 16:33 GMT kolorowa napisał(a):

> [...]
> proponuję trochę zmodyfikować, bo - pewnie niechcący, ale wprowadza w błąd.

Malgosiu co pisalo w tytule...? zapomnialas oto prosze:

|Statystyki grupy pl.soc.rodzina wydanie 1, za miesiac Grudzien 2002.|
| Produced by Robot for Bischoop made in Russia |
| okres 12-12-2002 -- 31-12-2002 |

Bez komentarza.

10. Data: 2003-01-02 16:48:05

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 02 sty 2003 o 16:36 GMT MJ napisał(a):

> hmm......a może za bezsensowne plącą mu więcej ??
> I powiedz na co oszczędzasz,dostosujemy produkcje postów do twoich potrzeb..

Za ten dostaje 500zl premi.
Poczytaj watek dalej i wszystko ci wyjasni.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

AVON - Białystok
I mamy 2003...
Czy znacie jakąs dobrą literaturę??
Przyjazn miedzy kobieta i mezczyzna ....
MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH