MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH

1. Data: 2003-01-01 14:14:26

Temat: MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH
Od: e...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Matka poszukuje syna. Ma imię Leszek,ale może mieć zmieniome na ine. Ur. 31-01-
1983r w Gorlicach. Przebywał w domu małego dziecka w Stargardzie Szczecinskim w
1986r. Był adoptowany, może nadal przebywa w rodzinie zastępczej, lub gdzieś
studiuje, a może jest wojsku. Być może że mieszka w Szczecinie lub w
Stargardzie. Możliwe że może równiesz mieszkać zagranicą. Może ktoś zna takiego
chłopca? Bardzo proszę pomuście mi znaleść syna. Zgóry dziekuję za wiadomość.
PROSZE O POMOC