Re: Statystyki złudny czarze...

Data: 2013-03-12 14:41:19
Temat: Re: Statystyki złudny czarze...
Od: "Chiron" <i...@g...com>

Użytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisał w wiadomości
news:01eb70e2-0612-40ec-aab2-789201e4d8eb@googlegrou
ps.com...
W dniu wtorek, 12 marca 2013 13:57:48 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Ruda**" napisał w wiadomości

Chiron,
jestem tu po dłuższej przerwie i moje refleksje są takie.
Na grupie są dwa rodzaje osób.

Pierwsi to ludzie którzy chcą podyskutować na argumenty, dla Inspiracji.
Poznac choc troche rzeczywistosc.
Oraz druga grupa - Betoniarze - ci robią wszystko żeby zagłuszyc argumenty
drugiej strony. Chocby tekstem "gupi jesteś". Brak argumentow nadrabiany
jest
albo bluzgami albo agresja.

I tego nie da się przeskoczyć. Taka osoba bedzie mowic ze biale to czarne a
czarne to biale.

Prosty przyklad: chocby kuriozalna dyskusja gdzie ktos bezmyslnie chwali
seksualnosc w Szwecji i brak przemocy seksualnej tamze.
Nagle ZONK, bo okazuje sie ze w Szwecji jest największa liczba gwałtów w
Europie.

Jaki wniosek wyciąga Betoniarz? Że interlokutor jest Szwedofobem :DD

Tego nie da sie przeskoczyc.
Po prostu celem dyskysji niektorych osob nie jest poznanie swiata czy
wymiana pogladow, ale zabetonowanie argumentow przeciwnika.

W zyciu to glupia strategia, bo takie Betonowanie się czyli mala
elestycznosc powoduje ze takie osoby maja trudnosci z zyciem w realu, np.
nie potrafia znalesc pracy, boja sie swiata, dlatego go Betonują.
Natomiast tutaj mają namiastkę tego ze mogą "porządzic".

P.S.
To chyba strach przed swiatem powoduje taką postawę...

Ghost czy Glob nie mają zamiaru kogokolwiek przekonywać, wysłuchiwać cudzej
racji czy po prostu pogadać. Glob ma zawsze rację- i żeby ta racja dotarła
do rozmócy- Glob nakręca go emocjonalnie bluzgami.

Ghost poraża wręcz chamstwem. On jest nastawiony na to, żeby ośmieszyć
rozmówcę- czeka więc niby pająk w sieci, i jak mu się zdaje, że właśnie coś
znalazł- to stara się to jak najbardziej chamsko wyszydzić.

Jeden i drugi swoją postawą absolutnie wyklucza dyskusję. Moje podejście do
nich- nie odzywam sie na ogół do Globa, a z Ghostem czasem sobie
eksperymentuję. Nie ma powodu, aby przypuszczać, że inny jest w realu. Czy w
ogóle ktokolwiek z nas- żeby był inny. Czasem więc chcę sprawdzić swoje
teorie- i wtedy mu o tym mówię- jednocześnie starając się nawiązać poprawny
dialog. Tak, jak pisałem: jego sposób- to wydalenie z siebie ekskrementów,
następnie staje w środku tej kałuży- i obrzuca gnojem innych. Oczywiście-
jak ktoś by chciał z nim naprawdę rozmawiać- to musiał by wejść do tej jego
gnojówki- co oczywiście jest mało prawdopodobne. Stanowi więc dla niego dość
skuteczną broń. To wbrew może pozorom dość częśty mechanizm obronny ludzi z
bardzo niskim poczuciem własnej wartości: śmierdzi, wygląda obrzydliwie-
więc raczej nikt się go nie czepia. A skoro już może być anonimowy- jak w
internecie- to obrzuca odchodami innych. On po prostu inaczej nie potrafi.
Tak już się nauczył żyć. IMO- nikomu nie zmienisz charakteru- za wyjątkiem
siebie. Apelowanie do Ghosta czy Globa, żeby nie byli chamscy- to mniej
więcej tak, jakbyś kazał ślepemu przeczytać, co tam jest napisane w tej
książce (nie Brailem:-) ). Stąd może nie znajduje to zrozumienia u innych.
Owszem- sens miało by apelowanie do pozostałych, aby im tej szajby nie
nakręcali- ale na to Ci tu chyba nikt się nie zgodzi. Wiesz- mnie akurat to
nie przeszkadza. Ja sobie po prostu obserwuję. Czasem cieszęsię, a czasem
smucę, że potrafię niemal na 100% przewidzieć posunięcia Ghosta. Dlatego też
go splonkowałem- bo to jest bardzo nudne:-)

--

Chiron