Re: Stawianie baniek, potrzebuje szybkiej odpowiedzi

Data: 2007-12-08 09:09:05
Temat: Re: Stawianie baniek, potrzebuje szybkiej odpowiedzi
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

Fenio wrote:

> Nie odpowiedziałeś. Pytam dlaczego nauka odrzuca bańki skoro istnieje
> (według plotek i wiedzy historycznej) wytłumaczalna zasada ich działania ?
> Może dlatego że zasada jest błędna i nie ma działania innego od placebo ?

ależ odpowiedziałem, wklejam raz jeszcze:

Z pewnością jako środek wspomagający jest to setki razy lepsze od
antybiotyków. Powiedziałbym, że to idzie tak:

Antybiotyk pomoże na parę dni, a rozwali odporność na parę lat. Po bańkach
parę dni w łóżku, ale na parę lat jest się silniejszym.

Nic dziwnego, że lekarze tak się z baniek śmieją i mówią że to nic nie daje.
Dzieciak leczony bańkami nie da im zarobić i tyle.

--
www.vegie.pl