Re: Stereo do 1500?? Jakieś pomysły?

71. Data: 2011-09-23 12:48:14

Temat: Re: Stereo do 1500?? Jakies pomysly?
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Wrz, 10:42, kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> wrote:

> bywam tu od dawna, ale z bardzo długimi przerwami i długim
> czasem pobytu, na (moim) początku byli tu z wyjątkiem chyba
> tylko trenR-a zupełnie inni ludzie i było sporo dyskusji
> w temacie grupy

To byly troche inne czasy.
Usenet stanowil zbior swego rodzaju indywidualnosci.

Teraz tamte indywidualnosci poznikaly z tutejszego
horyzontu. Nasyciwszy sie usenetem, przeniosly sie
w inne rejony internetu - albo wrocily do realu.

Zostalismy my - wzajemni przetworcy informacji biezacych.
:)

72. Data: 2011-09-24 16:05:45

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Sep 2011 19:19:13 +0000, tako rzecze kszeslaf hoopqa:

> ten chłopak uruchomił na yotube lawinę
> http://www.youtube.com/watch?v=0foa31WJzA8

errata (jest więcej kopii):
http://www.youtube.com/watch?v=by8oyJztzwo

zobacz na skalę zjawiska, ponad 12 milionow wyswietleń

73. Data: 2011-09-24 19:08:51

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 23 Sep 2011 05:48:14 -0700, tako rzecze Hanka:

> [...]
> realu.
>
> Zostalismy my - wzajemni przetworcy informacji biezacych. :)

nie wiem czy pamnetam dość dawne czasy, internet dostałem
stosunkowo późno

74. Data: 2011-09-24 20:15:04

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 21:08, kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> wrote:
> Fri, 23 Sep 2011 05:48:14 -0700, tako rzecze Hanka:
> nie wiem czy pamietam dość dawne czasy, internet dostałem
> stosunkowo późno

Ja wedruje po usenecie od 2006.
Starsze dzieje znam z archiwow.
I z osobistych opowiesci Weteranow ;)

75. Data: 2011-09-24 20:49:36

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-24 22:15, Hanka pisze:

> Ja wedruje po usenecie od 2006.

hehe... wedruje... co za bezczelny eufemizm.

76. Data: 2011-09-25 06:39:17

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 22:49, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> hehe... wedruje... co za bezczelny eufemizm.

Drogi Pierdzistolku.

Od tego mamy nogi, oraz bujna wyobraznie,
aby poruszac sie, wedrujac, i po realu i po
internecie.
Jesli Ci (nomen omen) nie staje, jednego
albo drugiego, pozostaje mi przeslac wyrazy
glebokiego wspolczucia.

Oraz zyczenia milego dnia (jakze moglby byc
inny, po przeczytaniu moich slow... )

77. Data: 2011-09-25 07:30:13

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 24 Sep 2011 13:15:04 -0700, tako rzecze Hanka:

> Ja wedruje po usenecie od 2006.
> Starsze dzieje znam z archiwow.
> I z osobistych opowiesci Weteranow ;)

w google zaczynałem 2002, trwało to 3,5 roku i na pewno bylo nałogiem,
potem wracałam ze dwa razy, teraz jestem chyba trzeci, ostatnio byłem
w zeszłym roku, ale zdaje się krótko

właśnie odkryłem stronę znaną mi z tamtych czasów
http://psphome.aktywni.biz/psychologia.html

78. Data: 2011-09-25 08:08:55

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-25 08:39, Hanka pisze:

> [...]
> albo drugiego, pozostaje mi przeslac wyrazy
> glebokiego wspolczucia.
>
> Oraz zyczenia milego dnia (jakze moglby byc

No coz, moze i w tym 2006 pod nawarstwiajacymi sie zlogami twojego
belkotu zyla jeszcze jakas poczciwa kobieta, jednak rozum widzac co z
nia czynisz najwyrazniej porzucil juz was dawno i teraz conajwyzej
blakasz sie jak sama jak pies po wysypiskach ludzkiej glupoty od stada
do stada tobie podobnych.
Ot i cala twoja wedrowka.
A odwzajemniajac toje serdeczne zyczenia to ty mozesz mnie tez ;)

79. Data: 2011-09-25 08:53:39

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 10:08, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> nia czynisz najwyrazniej porzucil juz was dawno i teraz conajwyzej
> blakasz sie jak sama jak pies po wysypiskach ludzkiej glupoty od stada

No ladny, tekst, ladny.
Przejmujacy taki.
Prawie Witkacym zalecialo.

Tylko nie rozumiem jednego:
czemu piszesz o sobie jako o kobiecie?

80. Data: 2011-09-25 09:23:10

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-25 10:53, Hanka pisze:

> No ladny, tekst, ladny.
> Przejmujacy taki.
> Prawie Witkacym zalecialo.
>
> Tylko nie rozumiem jednego:
> czemu piszesz o sobie jako o kobiecie?

hehe, tylko jednego ...
alez ty jestes skromna :))

Call to depoliticize the science as the objective activity ( follow up to Ayan Rand)
GMO a własność
Kazik przejrzał
Kary cielesne
Niechybnie idzie ku lepszemu