Re: Sterydy

Data: 2002-04-29 11:39:32
Temat: Re: Sterydy
Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aahghh$827$1@news.tpi.pl...

> A Ty artystą nigdy nie będziesz, bo zbyt merytoryczny i nadęty jesteś.

tem gdzie trzeba byc rzeczowym, tam jestem dziewczynko...

> My tu jesteśmy na forum psychologicznym, a forma wypowiedzi zwana
> strumieniem świadomości, została ukształtowana w dużej mierze pod wpływem
> psychologii głębi i psychoanalizy.

Po pierwsze "strumien swiadomosci" W. Jamesa i strumien swiadomosci Joyce to
dwie zupelnie inne rzeczy wiec zastanow sie o czym Ty mowisz (u Ciebie
dziala tylko ten Joycowy chyba, bo same smuty przelewasz na kompa). Wolne
skojarzenia to juz tez cos zupelnie innego, bo wazniejsze jest to, w ktorym
miejscu sie zatniesz i czego nie powiesz niz to, co obecne w swiadomosci i
latwe do zwerbalizowania.

> Aaaaaleś Ty cierpki !!!
> Wreszcie zjawił się tu jakiś świr z klasą, wreszcie poczułam się swojsko i
> już Ci źle! już Ci duszno! ciasno! niewygodnie!

ohh nie, mi jest bardzo wygodnie... gdyby nie bylo to bym olal Twoj post ;)

> Nie, Ty jednak nie czytałeś "Ulissesa".

Czytalem, wbrew temu, co Twoj intelekcik sobie zdolal przetworzyc i
wywnioskowac na moj temat...