Stomatolog w Krakowie

1. Data: 2004-06-28 18:22:42

Temat: Stomatolog w Krakowie
Od: "Reader" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z grupowiczow leczyl sie w multiDancie w Krakowie ???

Jezeli tak prosze o wszelkie opinie i odczucia.

Pozdrawiam
Reader

2. Data: 2004-06-28 21:11:50

Temat: Re: Stomatolog w Krakowie
Od: "Reader" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry mialo byc multiDent.

3. Data: 2004-06-28 23:19:28

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zęby leczą lekarze a nie przychodnie. Lepiej kieruj się tym kryterium,
chyba, że to jakaś prestiżowa przychodnia...
Piotr

4. Data: 2004-06-29 08:28:28

Od: "Reader" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zęby leczą lekarze a nie przychodnie. Lepiej kieruj się tym kryterium,
> chyba, że to jakaś prestiżowa przychodnia...

Tak wlasnie chodzi mi o lekarzy. Jacy są ???

Reader

5. Data: 2004-06-30 09:56:37

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak wlasnie chodzi mi o lekarzy. Jacy są ???

Z pewnością różni i zmieniający się, niektórzy pewnie mają również własne
gabinety. Nie znam przychodni o której piszesz. Poza tym zasadniejsze byłoby
pytanie o konkretnego lekarza, ale nie wiem czy ktoś by odpowiedział gdybyś
zapytał po nazwisku.

Mam takie przemyślenia (mogę się mylić, jak ktoś ma inne zdanie to ok):
Jeśli w dużej przychodni ceny są podobne jak w indywidualnym gabinecie (a
tak zazwyczaj jest) to:
1. Jest więcej osób do podziału zysku i mniej zostaje na inwestycje
2. Właściciel często nie przyjmuje pacjentów i traktuje to jak "biznes"
gdzie liczą się koszty i przychody
3. Lekarz często nie ma wpływu na posiadane narzędzia i materiały.
4. Jesteś klientem przychodni a jako taka jest mniej ludzka niż gabinet
"imię i nazwisko"

Przemyślenia na podstawie własnych doświadczeń.
Piotr

Piotr

luszczyca
Diane 35 a bole głowy