Stop szkolnej Indoktrynacji!-ciekawostka

1. Data: 2011-01-17 22:19:21

Temat: Stop szkolnej Indoktrynacji!-ciekawostka
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akcja: ''Stop szkolnej indoktrynacji!'' ma na celu zwrócenie uwagi na
rzekomo naukowe i neutralne światopoglądowo metody wykorzystywane w
edukacji, które tak naprawdę nie są neutralne, bo zawsze odnoszą się do
pewnej wizji człowieka, bazując na określonej filozofii - informuje autor
kampanii.

http://www.piotrskarga.pl/ps,6464,3,0,1,I,informacje
.html
zx

2. Data: 2011-01-17 22:28:40

Temat: Re: Stop szkolnej Indoktrynacji!-ciekawostka
Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Jan 2011 23:19:21 +0100 zeusx <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> edukacji, które tak naprawdę nie są neutralne, bo zawsze odnoszą się do
> pewnej wizji człowieka, bazując na określonej filozofii - informuje autor

Chyba się na to nie nabierzemy. Zwłaszcza na walkę z indoktrynacją
wynalazców "pedagogiki klasycznej" opartej na "filozofii realistycznej",
która daje zawsze jedynie słuszne odpowiedzi na każde filozoficzne
pytanie. Niech zostaną w Radiu Maryja, gdzie jest ich miejsce.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

3. Data: 2011-01-19 00:24:23

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Maszkowski" <r...@i...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> która daje zawsze jedynie słuszne odpowiedzi na każde filozoficzne
> pytanie. Niech zostaną w Radiu Maryja, gdzie jest ich miejsce.

Wy czyli kto?
zx

4. Data: 2011-03-03 21:18:57

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-19 01:24, zeusx pisze:

> wynalazców "pedagogiki klasycznej" opartej na "filozofii realistycznej"

> Wy czyli kto?

Jak R.Maszkowski pisze "my", to zapewne ma na myśli siebie
i resztę środowiska Gazety Wyborczej, zwanej też w pewnych
kręgach Gejzetą Aborczą. Nic dziwnego, że wszystko co pachnie
chrześcijaństwem, patriotyzmem, albo tylko troską o rodzinę
(normalną, a nie homo-pseudorodzinę) - nazywa indoktrynacją.

Pozdr,
--
ŁK

Koty dla alergików/nieliniejące