Strach

41. Data: 2020-10-06 14:52:10

Temat: Re: Strach
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2020 o 02:11, Stefania Harper pisze:

> //i tak wykazales siem sporom cierpliwosciom...!

W internecie są różne przypadki. Gdy zainteresowałem się usenetem to
zaczynałem od "Polityki", było tam zatrzęsienie chamstwa, jednak jakoś
dali się ułożyć że dzisiaj dość dobrze wspominam tamte dyskusje. Piszę o
tym w czasie przeszłym bo grupa jak wiele innych się rozpadła i jest
areną występów paru  agitatorów.  Co do Kviata to raczej nie ma już dla
niego nadziei.

42. Data: 2020-10-06 15:56:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2020 o 14:52, trybun pisze:

> W internecie są różne przypadki.

Gdyby nie internet, to nie miałbym pojęcia, że na świecie żyje tylu
debili, którzy np. udają, że nie wiedzą jaki Ziemia ma kształt.

> Co do Kviata to raczej nie ma już dla
> niego nadziei.

Masz rację. Nie miej nadziei, że będę pobłażał debilom, miłośnikom mafii
kimów i hitlerowskich oficerów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

43. Data: 2020-10-06 16:25:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/10/2020 o 13:50, trybun pisze:

> Stety i niestety - ale tolerancja chamstwa przychodzi mi z dużymi
> oporami. A tak nawiasem, to trochę mnie dziwi twoje podejście do zasad
> na których prowadzi się rozmowy - np chamstwo cie nie rusza, natomiast
> masz dużego zgryza gdy nie wiesz co tam oponent ma w majtkach.. bo tak
> to właśnie zrozumiałem.

ja to ignoruje, tlumaczenie takiemu mr. blue sky, ze falszowanie czyichs
wypowiedzi jest zle czy niewlasciwe mija sie z celem, ten typ ludzi
nigdy tego nie pojmie, podobnie z genderem Isaura, czlowiek zarzuca
badziewiastymi linkami i nie ma nic od siebie poza homofobia, skadinad
dziwne, moze miec pod majtkami choinke, jego sprawa, nie moja

--
gazebo

44. Data: 2020-10-06 16:26:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/10/2020 o 13:51, trybun pisze:

> Przynajmniej dla mnie nie zawiera. Jak zrozumieć zdanie "bierz ją" gdy
> ci ktoś wskazuje babę?

np. napisz do niej umiejetnie tak zeby zrozumiala i jej przeszlo

--
gazebo

45. Data: 2020-10-07 02:46:17

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-06 05:54, gazebo wrote:

> ooo, lewakiem zostales

"W 1999 r. wszedł w życie podpisany w 1997 r. Traktat Amsterdamski,
wprowadzający (artykuł 2) tzw. gender mainstreaming jako strategię
polityczną Unii Europejskiej. Ogólne zasady gender mainstreaming
przedstawione są na stronach Rady Europy (nie mylić z Radą Europejską i
Radą Unii Europejskiej).

Gender mainstreaming określane jest potocznie jako "polityka
równościowa" i - w popularnym rozumieniu - kojarzone z równouprawnieniem
kobiet i mężczyzn we wszystkich dziedzinach życia i na wszystkich
płaszczyznach, ale walka o równouprawnienie kobiet i mężczyzn jest
zjawiskiem znanym od dawna i - zdaniem środowisk postępowych - nie była
do tej pory skuteczna, jeśli więc w tej dziedzinie pojawił się nowy
dokument w randze traktatu międzynarodowego i nowa terminologia, to musi
to oznaczać jakąś istotną zmianę jakościową.

Zmiana ta ma charakter przełomowy i polega na:

- wprowadzeniu w miejsce dotychczasowego pojęcia "równouprawnienia płci"
nowego pojęcia "równości płci",
- wprowadzenia w miejsce pojęcia "płci biologicznej" (sex) pojęcia
"gender", czyli płci społecznej, kulturowej lub psychicznej,

ale przede wszystkim na wprowadzeniu zbitki pojęciowej
gender+mainstreaming, którego znaczenie wymaga wyjaśnienia. "

> //calosc tutaj:
>
> http://www.artstory.com.pl/025-00-04-GENDER.php

uwaga...! czarne trojkonciki, po prawej stronie tekstu, to rozwijane
jego fragmenty...!

46. Data: 2020-10-07 02:48:43

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-06 05:55, gazebo wrote:

> z uwagi na brak twojej plci, intrygujesz go, stary jest

//juszzz tlumaczylem, ze plec to tylko 'konstrukt_myslowy'... ale widze,
ze nadal nie lapieszzz...!

47. Data: 2020-10-07 03:02:34

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-06 14:50, trybun wrote:

> [...]
> na których prowadzi się rozmowy - np chamstwo cie nie rusza, natomiast
> masz dużego zgryza gdy nie wiesz co tam oponent ma w majtkach.. bo tak

//pomimo zatrucia heglowskim jadem, tlooom siem jeszcze w nim normalne
instynkty... :)))

48. Data: 2020-10-07 03:05:46

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-06 14:52, trybun wrote:

> [...]
> tym w czasie przeszłym bo grupa jak wiele innych się rozpadła i jest
> areną występów paru  agitatorów.  Co do Kviata to raczej nie ma już dla

//ja by tej tam, tak zaraz nie skreslal... czasem mam wrazenie, ze jest
w niej potencjal...!

49. Data: 2020-10-07 06:11:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/10/2020 o 01:46, Stefania Harper pisze:

> "W 1999 r.

ojojojoj, szmat czasu
--
gazebo

50. Data: 2020-10-07 06:11:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/10/2020 o 01:48, Stefania Harper pisze:

> //juszzz

przelknij
--
gazebo