Strach

61. Data: 2020-10-12 19:15:46

Temat: Re: Strach
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/10/2020 o 10:54, trybun pisze:

> Pytanie tylko jak to zrobić, znaczy sie, jak napisać.. bo przecie w
> kontakcie dwu osobników płci przeciwnych nie sposób uniknąć wiadomych
> skojarzeń.

napisal ten co wczesniej napisal, ze nie czai dualnosci jezyka polskiego

--
gazebo

62. Data: 2020-10-12 19:16:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/10/2020 o 05:30, Stefania Harper pisze:

> //no widzisz... a dopiero siem o tym dowiedziales...!

nie badam twojej biografii

--
gazebo

63. Data: 2020-10-12 19:17:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/10/2020 o 05:43, Stefania Harper pisze:

> //mozesz napisac wszystko... tolka, dierzy fason...!

nie pierdol, Majke znales, szacun

--
gazebo

64. Data: 2020-10-13 06:21:02

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-12 19:14, gazebo wrote:

> jasne, ja nie zgadzam sie, ze ziemia jest plaska, i przy tym pozostanmy,
> polecam pare ksiazek na temat plaskosci ziemi, Pratchett razem, ot nie
> chce mi sie szukac z kim jeszcze, pozniej im sie drogi rozeszly, to sa
> naprawde ciekawe historie

//bo ona jest wklensla...!

https://en.wikipedia.org/wiki/Hollow_Earth#/media/Fi
le:Concave_hollow_Earths.svg

//zakladali takom mozliwosc, juz starozytni Grecy a Leonhard Euler, w
XVIII wieku, potwierdzil matematycznie...

65. Data: 2020-10-13 06:30:36

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-12 19:16, gazebo wrote:

> nie badam twojej biografii

//no... jeszcze czego...!

66. Data: 2020-10-13 06:34:44

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-12 19:17, gazebo wrote:

> nie pierdol, Majke znales, szacun

//wez niepierdol...???

https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ

67. Data: 2020-10-13 06:41:22

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-13 06:21, Stefania Harper wrote:

> [...]
>

> //zakladali takom mozliwosc, juz starozytni Grecy a Leonhard Euler, w
> XVIII wieku, potwierdzil matematycznie...

//a gdyby tom szkorupe zrobic z irydu, to prze jej grubosci niespelna
1000 [km], dalo by takom mase, ktora jest niezbedna by wygenerowac takom
samom grawitacje na powierzchni, ale jednoczesnie pozwolilo by uzyskac
wewnantrz pustom sfere o promieniu 5500 [km]!

https://www.deviantart.com/allmightybutton/art/Hollo
w-Earth-Papercraft-709179790

68. Data: 2020-10-13 17:03:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/10/2020 o 05:21, Stefania Harper pisze:

> //bo ona jest wklensla...!

co ty masz z tym biustem? i swierszczykami

--
gazebo

69. Data: 2020-10-13 17:04:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/10/2020 o 05:34, Stefania Harper pisze:

> //wez niepierdol...???

czego nie zrozumiales?

--
gazebo

70. Data: 2020-10-15 10:14:20

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-13 17:03, gazebo wrote:

> [...]

https://www.deviantart.com/allmightybutton/art/Hollo
w-Earth-Papercraft-709179790

> co ty masz z tym biustem? i swierszczykami

//a sytuacja jest rozwojowa... zwlaszcza teraz z tom zarazom...!

https://tunele.fandom.com/wiki/Nowa_Germania

https://tunele.fandom.com/wiki/Kanclerz_Friedrich

Grupa zyje jeszcze?
sny