Strachy

1. Data: 2017-05-27 14:22:47

Temat: Strachy
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dobry czlowiek podrzucil mi wlasnie pismo, w ktorym stoi, ze Polacy
najbardziej boja sie zamachow terrorystycznych i naplywu uchodzcow.
Bardzo interesujace! Dobry temat dla psychologow, a najlepiej
psychologow spolecznych. Bardziej uczono sformulowalbym temat jako
percepcje zagrozen wzglednie spostrzeganie indywidualne zagrozen.
Interesowaly mnie kiedys problemy spoleczne z perspektywy
fenomenologicznej, wiec podrzucam chetnym i zagubionym niedoszlym
magistrom lub doktorom temat pracy. ;-)

Ale bardziej publicystycznie. Zdarza mi sie troche wloczyc sie po
swiecie: Ameryki, Azja, Afryka no i zachodnia Europa (+ Rumunia i
Chorwacja). I wlasnie przed ponad rokiem w Afryce mielismy w grupie
cztery pary z bylego NRD - trzy pary emerytow i jedna dobrze 40+. Ci
starsi narzekali, ze musza uwazac, bo maja blisko granice i czasem
znikaja tam panele sloneczne i maszyny rolnicze i budowlane. Ale na
koniec jedna pani zwierzyla sie, ze boi sie naplywu uchodzcow! Nie wiem
czy kiedys jakiegos widziala, bo jakos nie smialem spytac.

Przezylismy slonie i lwy w Namibii i Botswanie, pawiany na kempingach
(czesciowo nocowalismy w namiotach) i Wodospady Wiktorii w Zimbabwe,
gdzie bezrobocie wynosi ponoc 95%. Bylem pozniej w Paryzu (tydzien
wczesniej byl zamach), niedawno moczylem nogi w Morzu Tyrrenskim, a
przed chwila jezdzilem rowerem po zakupy i zdziwilem sie, ze pobliski
meczet zamkniety. Ramadan! W sklepie byli jednak obcojezyczni, a nawet
dziewczyna w chuscie. Chyba ateisci lub chrzescijanie?

Jak to jednak jest, ze duzo ludzi obawia sie rzeczy, ktore sa malo
prawdopodobne, ktorych nie doswiadczyly lub nie doswiadcza? Nie lekaja
sie natomiast przemocy na codzien, piratow drogowych (okolo 3 tys.
trupow rocznie, a wiec troszeczke mniej niz w wiekszych Niemczech,
Francji i Wloszech), kradziezy, smierci w kolejce po termin do lekarza,
na zabieg, zanieczyszczenia srodowiska, tzw. chorob cywilizacyjnych
itd.itp.

Odpowiedz na pytanie dlaczego wielu bardziej boi sie obcych niz swoich
sprobowal dac kiedys ktos piszac: "Tu nawet jak mnie kopią, to kopią
mnie swoi, a jak swoi kopią, to przecież mniej boli" :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

2. Data: 2017-05-27 15:05:28

Temat: Re: Strachy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> Dobry czlowiek podrzucil mi wlasnie pismo,

Jakie? - Tytuł? Rocznik? Strona?

> w ktorym stoi, ze Polacy
> najbardziej boja sie zamachow terrorystycznych i naplywu uchodzcow.

Imigrantów islamskich. Nie nazywaj uchodźcą tego, kto nim nie jest. Polacy
najbardziej boją się utraty niepodległości - poprzez "bratnią pomoc" w
relokacji niewygodnych islamistów na tereny polskie i związane z tym
zbrojne (oczywiście, a jakże) "zabezpieczanie ich bezpieczeństwa" na
zajętym dla nich terenie.
To nie przejdzie.

> Bardzo interesujace! Dobry temat dla psychologow,

Na pewno dla niemieckich.
Radzę: zmień znajomych, bo czytają głupie pisma.

3. Data: 2017-05-27 16:53:16

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.05.2017 um 15:05 schrieb Ikselka:

> [...]
> To nie przejdzie.

> Na pewno dla niemieckich.
> Radzę: zmień znajomych, bo czytają głupie pisma.

"Polityka" sprzed paru tygodni. Ta od Rakowskiego, Passenta i Urbana,
wiec klamie i do smietnika?
Nie tragizowalbym, Wladymir Wladymirowicz zawsze pomoze. Pisalem juz tu
lub gdzie indziej, ze wedle nowych badan (pisali w "Focus") gotowosc
wyslania wojska do obrony Europy wschodniej w spoleczenstwach zachodnich
maleje. Najbardziej liczyc mozna jeszcze na Portugalczykow i Hiszpanow.
Szkoda mi Baltow.

4. Data: 2017-05-27 17:46:04

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik silvio balconetti napisał:

> [...]
> wyslania wojska do obrony Europy wschodniej w spoleczenstwach zachodnich
> maleje. Najbardziej liczyc mozna jeszcze na Portugalczykow i Hiszpanow.

A jak nastoje wśród rosjan? Są bardzo chętni? Jak nietrudno zauważyć,
każda następna (poważna) wojna pochłania coraz więcej luda.

Jak na razie, przekroczyli trochę granicę przyzwoitości.
Krym, ale tam papcio stali już zadbał wcześniej żeby ruskie mieli większość
w jakim referendum.

Donbas? Toż to pomyłka zachodka, zupełnie podobna do tej po 1WW z kurdami.

Nu i ruskie trochu prowokują NATO, co poza tym takiego extra czym
można przypierdolić ruskim?

Kto handluje ropą z ISISami? Toż to sojuszniki USA, turcy.

5. Data: 2017-05-27 21:30:23

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.05.2017 um 17:46 schrieb franciszek_wenersky:

> [...]
> można przypierdolić ruskim?
>
> Kto handluje ropą z ISISami? Toż to sojuszniki USA, turcy.

Z tego co czytalem i ogladalem, to Wowka jest bardzo popularny, duma
ludziom rosnie, zreszta gospodarka zaczyna sie podnosic (dzisiaj w
gazecie pisza). A czy zgodziliby sie na wojne? Moze gdyby wrog
zaatakowal ich ojczyzne? ;-) Propaganda tam jest bardzo aktywna i
skuteczna, a to co dociera na zewnatrz to nic (por. RT i Sputniknews).
Kiedys zaskoczyly mnie znajome z pracy - u nich leca tylko rosyjskie
programy i widza swiat oczami Lagrowa i Putina. Uwazaja, ze Czeczeni to
terrorysci, a muzulmanie porwali te gowniare Lize w Berlinie (w
rzeczywistosci poszla sobie z domu do swojego chlopaka). A nasze media
klamia. Ale w rosyjskich sklepach kupuje czasem polskie slodycze,
pierogi, ser, owoce, warzywa itd. W tureckich tez. :-)

6. Data: 2017-05-27 21:48:27

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 21:30:27 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:

> Z tego co czytalem i ogladalem, to Wowka jest bardzo popularny, duma
> ludziom rosnie

No ciekawe czy zachodek ich przydusi ekonomicznie.

7. Data: 2017-05-27 22:57:47

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.05.2017 um 21:48 schrieb franciszek_wenersky:

> No ciekawe czy zachodek ich przydusi ekonomicznie.

Chyba ze bombe rzuca na Kijow lub zazadaja eksterytorialnego korytarza
do Kaliningradu. ;-) Wlasnie w gazecie pisza, ze biznes tutejszy sie
cieszy, bo gospodarka nabrala tempa i beda robic interesy. :-)
A za rok maja mistrzostwa ...

8. Data: 2017-05-28 00:08:01

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti

W Polsce to polega na rywalizacji, talib to taki sam śmierdzący katol jak katol jest
śmierdzącym talibem. Oni gadają dokładnie to samo, na ten straszny upadły zachód bo
jest tam wolność a nie jedyna zamordystyczna prawda. Tak samo nienawidzą słabszych
jak kobiety, dzieci, czy mniejszości, tak samo pragną reżimu dyktatorskiego, gdyż u
nas buractwo ani spolonizowane ani cywilizowane. Którzy chcą nawracać na prymitywizm.
To barbarzyńcy u bram cywilizacji gdzie jeden patrzy na drugiego, który w te bramy
mocniej wali. Obca jest im pomoc innym bo to nie ma sumienia, zawsze plebs był
katami, bo plebs nie jest kulturalny a sumienie nie jest do końca sprawą
indywidualną, ono kształtuje się wraz rozwojem ewolucji kulturalnej. Tak więc jak
Islam prześladuje uchodzców tak i katol prześladuje uchodzców, bo to taka sama dzicz.
Dlatego na przykład Anglia wyszła z Unii przez emigracje z Polski, gdyż jeździł tam
ten plebski, prowinconalny wschód, a to jest poziom taliba.

9. Data: 2017-05-28 02:12:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender

> uchodzców, bo to taka sama dzicz. Dlatego na przykład Anglia wyszła z
> Unii przez emigracje z Polski, gdyż jeździł tam ten plebski,
> prowinconalny wschód, a to jest poziom taliba.

Ładnie to tak oceniać rodziców, którzy cię utrzymują?
LOL

10. Data: 2017-05-28 10:45:11

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Taka prawda to co bajoro ze wsi wyprawia w Anglii ( buractwo jest dzikie ) to w
głowie się nie miesci, wystarczy nagłówki gazet brytyjskich przeczytać. No i tym
samym stali się najczęściej siedzący w angielskich więzienia. Dużo osób zwraca na to
uwagę że buraki z Polski to przyczyna Brexitu.

Zamiast kawusi ;-)
Bolszewicka prostytutka ćpa czy co?
Prymitywizm w twórczości
Nowe fakty