Re: Strasznie tego zaluje...

Data: 2003-12-08 09:52:34
Temat: Re: Strasznie tego zaluje...
Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

Użytkownik "Peter" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bqvp10$boe$02$1@news.t-online.com...
> Witam
>
> Zastanawiam sie jak sobie poradzic z problemem , ktory mnie ostatnio
> nurtuje, mianowicie zauwazylem u siebie pewna ceche ktora ujawnia sie po
> wymieszaniu piwa z wodka lub piwa z winem----staje sie agresywny w
rozmowie
> i zaczynam opowiadac rzeczy ktorych potem strasznie zaluje.Wiem ze
najlepsza
> metoda byloby wogole przestac pic, ale ja juz sie pare razy zlapalem na
tym,
> ze kiedy zaczynam pic (a popijam raczej rzadko) to upijam sie swiadomie do
> [...]

Czołem.
Mam podobnie. Poradziłem sobie z tym w dosyć prosty sposób.
Trzeba robić tak:
1) Pijemy tak szybko by nie mieć czasu cokolwiek powiedzieć ani zrobić.
2) Po pewnym czasie nie jesteśmy w stanie nic powiedzieć ani zrobić.

Proste i w 100% skuteczne :-)

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham