Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Wilczek" <w...@i...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Stresujacy instruktorzy na kursach jazdy z (TVN)
Date: Sun, 9 Dec 2001 18:23:40 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
Lines: 74
Message-ID: <9v06o3$cok$1@korweta.task.gda.pl>
References: <3...@p...onet.pl> <9v053j$68v$1@korweta.task.gda.pl>
<3...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: paa77.poznan.sdi.tpnet.pl
X-Trace: korweta.task.gda.pl 1007918659 13076 217.98.220.77 (9 Dec 2001 17:24:19 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Dec 2001 17:24:19 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:583831 pl.sci.psychologia:116722
Ukryj nagłówki
> Oczywiscie ze nie.
> Jak mozna wprowadzac na publiczne drogi zestrosowanych ludzi, ktorzy nie
> potrafia obslugiwac samochodu i ktorym gasnie co chwile silnik.
> Przeciez to jest zagrozenie dla innych uczestnikow ruchu.
Wbrew pozorom "L" stwarzaja niewielkie zagrozenie.
> Jest akurat dokladnie odwrotnie.
> Gdy biegle naucza sie plynnie kierowac, skrecac na otwartym polu tym
> latwiej im pojdzie na drodze.
Myslisz sie. Na pewno trenuja tez na parkingu ale kiedy pojawiaja
sie dodatkowe elementy nie potrafia kontrolowac wszystkiego na raz.
> a skad ta pewnosc ?
> zobacz program
Widzialem kilka razy.
> Jakie odludne, co chwile kursanci krzycza ze w centrum jest wielki ruch.
> Podziemny parking Geanta to naprawde najtrudniejsze miejsce.
> Malo swiatla, waskie dojazdy, pelno przejazdow, gesto od pojazdow.
Porownaj duze miasto w godzinach szczytu do tego pokazuja w programie.
> > Jak to zadnej - instruktor ma swoj komplet pedalow, hamulec reczny
> > w razie czego, moze tez w koncu kierownice chwycic.
>
> Gdyby tak bylo to by nie gasl co chwile silnik.
> Ani nie wjezdzali w krzaki , w kraweznik, na kamien.
O rany... bo to sa ulamki sekund.
Zauwaz jednak ze jakos nie dochodzi do tego, ze rozwalaja samochod
na drugim minietym drzewie.
Pamietaj tez ze do programu WYBERAJA _NAJCIEKAWSZE_ przypadki bo ludzi
ktorzy jezdza normalnie nie pakuja do programu bo po co?
> A w czym problem, aby te przeszkody byly dynamiczne jak na strzelnicy.
> Czemy cos ma sie nie podnosic, opadac, przesuwac ?
LOL :-)
Mowisz o placu za miliony zlotych... ktory bylby namiastka ulicy :-)
> A nawet gdyby rozrzucic na tym polu 10 ha tysiace opon p[rzypadkowo, to
> pewnie by jazda byla trudniejsza niz na prawdziwej drodze i pewnie takze
> dla ciebie.
Z V=150 km/h napewno, ustawione w ten sposob aby odleglosc byla mniejsza
niz szerokosc samochodu - rowniez na pewno ale jak to sie ma do reala?
> Ale wracajac do tych pedalow.
> Mowisz ze sa podwojne.
> To dlaczego samochod gasnie co chwile ?
> Instruktor nie reaguje odpowiednio wczesnie ?
Rany facet - jechales kiedys samochodem z manualna skrzynia biegow?
Wiesz dlaczego w ogole samochod gasnie? (BTW AFAIK to nie ma sprzegla
a tylko hamulec i (moze) gaz)
> Jak sie ma montowanie podwojnych pedalow do homologacji samochodu
> producenta ?
> Czy taki samochod traci homologacje producenta ?
To sa specjalnie przystosowane samochody z homologacja na nauke jazdy!
--
-=Pozdrowionka=-
Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722
|