Strona o Terapii Zajeciowej

1. Data: 2003-07-03 08:10:35

Temat: Strona o Terapii Zajeciowej
Od: "Delcia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
zamieszczam tutaj link do mojej strony, poniewaz jest to grupa medyczna...i
byc moze ktos jest z was ciekawy czym jest terapia zajeciowa...wiem ze
strona nie jest najlepsza graficznie i nie oceniajcie jej prosze pod tym
wzledem w ogole jej nie oceniajcie...jednak mozna tu taj znalezc wiele
informacji o TZ.

http://www.terapiazajeciowa.prv.pl/

delcia

2. Data: 2003-07-03 08:45:21

Temat: Re: Strona o Terapii Zajeciowej
Od: "Aneta502" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Delcia" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> http://www.terapiazajeciowa.prv.pl/
>
> delcia
>
> stronka niezła , dobrze, że ktoś zajmuje się ludźmi niepełnosprawnymi,
miło, że człowiek potrafi być człowiekiem, oby tak dalej TRZYMAM KCIUKI i
serdecznie pozdrawiam! Aneta

Problem z intubacja, zaburzenia oddechu
pigułki Microgynon
-- do studentow i innych osob zainteresowanych etyczna edukacja --
Moja Mama i zawroty głowy :(
Obfite (zbyt?..) krwawienie...