Strona o panelach podlogowych

1. Data: 2001-11-22 19:14:19

Temat: Strona o panelach podlogowych
Od: "Wawiak" <g...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zmienilem image stronki o panelach podłogowych i chcialbym poznac Wasza
opinie na ten temat.
Pozdrawiam
http://budowanie.cjb.net

1. Data: 2001-11-23 14:16:18

Temat: Re: Strona o panelach podlogowych
Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wawiak" <g...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Zmienilem image stronki o panelach podłogowych i chcialbym poznac Wasza
> opinie na ten temat.
> Pozdrawiam
> http://budowanie.cjb.net

Smierdzi spamem.
Poza tym "same plusy", co podwaza z gory wiarygodnosc autora.
Duzo blednych informacji, lub co najmniej niepełnych.

MW

1. Data: 2001-11-23 17:26:53

Od: "Robson Cholo" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogolnie calkiem spoko jesli chodzi o tresc merytoryczna
forma graficzna tez w miare, kilka drobnych potkniec jesli chodzi o
gramatyke i nie najlepsze style do linkow (za duza czcionka = caly wiersz
sie rusza)

cholo

1. Data: 2001-11-23 20:05:37

Od: "Wawiak" <g...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Smierdzi spamem.
co sugerujesz???

>Poza tym "same plusy", co podwaza z gory wiarygodnosc autora.
>Duzo blednych informacji, lub co najmniej niepełnych.

Podaj jakies konkrety.

1. Data: 2001-11-24 20:01:44

Od: "Wawiak" <g...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak wlasnie myslalem - zero argumentow. widac ze jestes tu nowy, bo oglaszam
moja strone na grupie od 98 roku i wiele osob ja zna. Jest zupelnie darmowa
i zawiera informacje, ktore ludzi interesuja, a ktorych nie mozna odszukac w
innym miejscu w internecie (nie wszystkich).
A Ty ni stad i z owod wypalasz z takimi tekstami, miej cos na poparcie
swoich slow, czlowieku.
Mimo wszystko pozdrawiam

Piotrek
http://budowanie.cjb.net

1. Data: 2001-11-24 21:42:27

Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innym miejscu w internecie (nie wszystkich).
> A Ty ni stad i z owod wypalasz z takimi tekstami, miej cos na poparcie

Gratuluje precyzji czasowej. Czy zawsze uaktywniasz sie o 21 ?

Nie denerwuj sie ...
Krytyke nalezy przyjmowac z pokora.
A za nauke sie placi !.....no chyba, ze poprosisz...

Pozdrawiam

MW

1. Data: 2001-11-25 13:45:04

Temat: Odp: Strona o panelach podlogowych
Od: "Wawiak" <g...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krytyke nalezy przyjmowac z pokora.
> A za nauke sie placi !.....no chyba, ze poprosisz...

ROTFL
ja Cie prosilem o konkrety a Ty znow wypisujesz jakies banaly, zakonczmy
lepiej te dyskusja, bo jest smieszna.

1. Data: 2001-11-25 21:05:15

Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL
> ja Cie prosilem o konkrety a Ty znow wypisujesz jakies banaly, zakonczmy
> lepiej te dyskusja, bo jest smieszna.

Nie zauważyłem, żebyś użył słowa "proszę".

Chciałeś tylko poznać opinię na temat Twojej strony, więc ją przedstawiłem.

Zamieszczanie linków do stron komercyjnych ( podajesz nazwy producentów
paneli !) na grupach dyskusyjnych "śmierdzi" próbą zwrócenia na nią uwagi w
celach komercyjnych - więc jest to spam - niezgodny z netykietą.

Pierwsza rada: skontaktuj się z jakimś naprawdę doświadczonym doradcą
technicznym z jednej ( lub kilku ) firm, które produkują panele, w celu
wyeliminowania błędów rzeczowych, uściślenia niektórych informacji, lub
dodania takich, których naprawdę brakuje.

Następnie powinieneś postarać się wyeliminować błędy logiczne - w tym może
Tobie pomóc np. jakiś emerytowany pracownik jednej z wyższych uczelni
technicznych.

Jako ostatniej rady, której chciałbym Ci udzielić, byłoby to, abyś
skontaktował się z jakimś polonistą, w celu skorygowania błędów
stylistycznych i ortograficznych.

Abyś nie myślał, że z jakichś powodów pastwię się tylko nad Tobą - zwrócę
Twoją uwagę na te błędy, lub nieścisłości, które ja znalazłem w poniższym
tekście:

Panele podłogowe, a inne podłogi (panel to materiał na podłogę, ... powinno
być np:Panele podłogowe, a inne materiały podłogowe)

Panele są przede wszystkim inne, lepsze pod pewnymi względami, a gorsze pod
innymi (to banalne stwierdzenie można sobie darować)
jak zresztą każdy substytut.( panel nie jest zadnym substytutem, tylko
rodzajem materiału podłogowego)

Ich niewątpliwą zaletą jest sposób montażu, gdyż teoretycznie każdy może w
kilka dni zrobić sobie podłogę.( styl okropny )

Panele są dosyć tanie,( dosyć tanie ?... znam panele po 140 zl/m2 )

ale nie można zapominać, że nie jest to podłoga stała,( a co to jest
"podłoga stała" ?)

a jedynie coś lepszego od wykładziny.( ??? niby dlaczego lepsze?...i od
jakiej wykładziny ? - PCV heterogenicznej, homogenicznej, dywanowej
supełkowej, welurowej, z filcu igłowanego, kauczukowej, poliolefinowej.
Wykładziny mają swoją specyfikę i w wielu obszarach użytkowania zdają
egzamin o wiele lepiej, niż najlepsze panele !)

Podłoga laminowana jest przeznaczona dla ludzi, którzy cenią sobie szybkość
montażu i estetykę.

Jeżeli jednak lubimy drewno, potrzebujemy podłogę na lata, lub stać nas na
wydanie kilku złotych z metra więcej,( chyba powinno być "kilku złotych za
metr kwadratowy więcej" )

to niechybnie powinniśmy wybrać mozaikę.( dlaczego akurat mozaikę, a nie
klepkę, deskę, lub inny rodzaj podłogi drewnianej ?)

Panele kategorycznie nie nadają się do takich pomieszczeń jak łazienka,
sauna, czy nawet kuchnia.( NIEPRAWDA ! znam panele których rdzeń zrobiony
jest z twardego poliuretanu, zamiast z MDF, które są absolutnie odporne na
wilgoć i można je stosować nawet w kabinach prysznicowych !)

Jest to towar ewidentnie nieodporny na wodę i choćby producent zapewniał,
to panele na MDF'ie ( dlaczego ciągle mówisz o MDF, a nie wspominasz o HDF ,
którego używa się do produkcji paneli wysokiej klasy ? )

nigdy nie będą odporne na wilgoć, a więc nie zastąpią terakoty.( niby
dlaczego panel ma zastępować akurat terakotę ?... a co z innymi płytkami
ceramicznymi, lub np.wykładzinami ? )

Nie możemy natomiast porównywać paneli podłogowych z parkietem, bo jest to
zupełne pomylenie pojęć.( jakie mylenie pojęć ? - jest to porównywanie dwóch
różnych rodzajów materiałów podłogowych )

Parkiet to ekskluzywny wyrób i jak dotąd nic nie może go zastąpić (takie
jest moje zdanie).

Jeżeli chodzi o wykładzinę, to panele są o wiele lepsze, ( ??? patrz
wyżej )

zwarzywszy ( ortografia ! "zważywszy". Zwarzyć to - ugotować.)

na kosmiczną cenę wykładziny.( NIEPRAWDA ! Wykładziny dywanowe i PCV można
kupić już za 7 zł/m2 )

Nie będę pisał o posadzkach przemysłowych jak podłogi kauczukowe ( ...
epoksydowe, poliuretanowe, z homogennego PCV,lub poliolefin, betonowe i
wiele, wiele innych...)

, bo to zupełnie inny produkt, z innym przeznaczeniem. Reasumując, panele
podłogowe przeznaczone są dla określonej grupy odbiorców i nie można ich na
siłę stosować tam gdzie się nie nadają.( znowu banalne stwierdzenie i błąd
logiczny w zdaniu: raz mówisz o "odbiorcach", a potem kontynuujesz odnosząc
się do "miejsca stosowania")

No i na zakończenie chciałbym zwrócić Twoją uwagę na to, że tytuł strony
brzmi "Panele podłogowe", a w treści znajdują się informacje TYLKO o
panelach laminowanych, a nic nie ma np. o panelach drewnianych, których
istnieje wiele rodzajów.

Tytuł Twojej strony powinien brzmieć: Panele podłogowe z MDF laminowane .

Jak widzisz, wymienianie błędów zawartych na Twojej stronie o panelach jest
ciężką i żmudną pracą.

Oczekiwanie, że przy pomocy uczestników grup dyskusyjnych zdołasz
poprowadzić profesjonalną stronę jest naiwne. Tu trzeba fachowców !

Zyczę dużo zaparcia ( na wszelki wypadek zagryzaj suszone śliwki ! ) i
sukcesów.

MW

1. Data: 2001-11-26 00:27:33

Od: "Wawiak" <g...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O to chodzilo, nareszcie podales cos konkretnego, czesc tych przykladow to
oczywiscie zwykle czepianie sie. Musisz pamietac, ze nie jest to strona
komercyjna, a ja nie nastawiam sie na zysk tworzac ja. Zawarte sa na niej
informacje praktyczne. 90% tekstow opartych jest na mojej praktyce, a wiec
nie musze (jak proponujesz) radzic sie fachowcow, gdzyz sam uczylem sie od
takowych i jakos nie chce mi sie robic tego jeszcze raz. Serwis jest
napisany prostym jezykiem do przecietnego odbiorcy i jak dotad wiele osob
korzystajac z mojej strony ulozylo samodzielnie panele i sa z tego
zadowoleni. Poza tym tworze ten serwis po pracy i w wolnych chwilach (nie
jest to jedyne zajecie w moim zyciu).

> Zamieszczanie linków do stron komercyjnych ( podajesz nazwy producentów
> paneli !) na grupach dyskusyjnych "śmierdzi" próbą zwrócenia na nią uwagi
> celach komercyjnych - więc jest to spam - niezgodny z netykietą.

Powiedzmy. Ludzie maja prawo znac producentow

> [...]
> wyeliminowania błędów rzeczowych, uściślenia niektórych informacji, lub
> dodania takich, których naprawdę brakuje.

patrz wyzej

> Następnie powinieneś postarać się wyeliminować błędy logiczne - w tym może
> Tobie pomóc np. jakiś emerytowany pracownik jednej z wyższych uczelni
> technicznych.

hmm... znasz jakiegos

> Jako ostatniej rady, której chciałbym Ci udzielić, byłoby to, abyś
> skontaktował się z jakimś polonistą, w celu skorygowania błędów
> stylistycznych i ortograficznych.

caly czas mam taki zamiar, ale wisz - malo czasu

> Abyś nie myślał, że z jakichś powodów pastwię się tylko nad Tobą

takie odnioslem wrazenie
> [...]

powinno
> być np:Panele podłogowe, a inne materiały podłogowe)

to slang ukladaczy

> Panele są przede wszystkim inne, lepsze pod pewnymi względami, a gorsze
pod
> innymi (to banalne stwierdzenie można sobie darować)

jednak sobie nie darowalem

> jak zresztą każdy substytut.( panel nie jest zadnym substytutem, tylko
> rodzajem materiału podłogowego)

ja uwazam ze jest, np. parkietu

> Ich niewątpliwą zaletą jest sposób montażu, gdyż teoretycznie każdy może
> kilka dni zrobić sobie podłogę.( styl okropny )

Twoim zdaniem

> Panele są dosyć tanie,( dosyć tanie ?... znam panele po 140 zl/m2 )

dlatego napisalem dosyc, ale dobra, masz racje

> ale nie można zapominać, że nie jest to podłoga stała,( a co to jest
> "podłoga stała" ?)

tzn. ze nie mocuje jej sie do podloza. bede musial to poprawic

> [...]
> Wykładziny mają swoją specyfikę i w wielu obszarach użytkowania zdają
> egzamin o wiele lepiej, niż najlepsze panele !)

uznaje.

> Podłoga laminowana jest przeznaczona dla ludzi, którzy cenią sobie
szybkość
> montażu i estetykę.

a tu o co chodzi?

> [...]
na
> wydanie kilku złotych z metra więcej,( chyba powinno być "kilku złotych za

tak sie mowi, potocznie

> to niechybnie powinniśmy wybrać mozaikę.( dlaczego akurat mozaikę, a nie
> klepkę, deskę, lub inny rodzaj podłogi drewnianej ?)

chodzilo mi o to, ze mozaika jest w podobnej cenie jak panele

> [...]
> jest z twardego poliuretanu, zamiast z MDF, które są absolutnie odporne na
> wilgoć i można je stosować nawet w kabinach prysznicowych !)

na stronie pisze o panelach z MDF/HDF, do poprawki

> [...]
,
> którego używa się do produkcji paneli wysokiej klasy ? )

moj blad

> nigdy nie będą odporne na wilgoć, a więc nie zastąpią terakoty.( niby
> dlaczego panel ma zastępować akurat terakotę ?... a co z innymi płytkami
> ceramicznymi, lub np.wykładzinami ? )

zwykle w lazience, ubikacji czy kuchni stosuje sie terakote, dlatego tak
mapisalem, ale chyba zmienie

> [...]
dwóch
> różnych rodzajów materiałów podłogowych )

to tak jakby porownywac Fiata z Mercedesem

> Parkiet to ekskluzywny wyrób i jak dotąd nic nie może go zastąpić (takie
> jest moje zdanie).
>
> Jeżeli chodzi o wykładzinę, to panele są o wiele lepsze, ( ??? patrz
> wyżej )

dokladnie, takie jest moje zdanie

> zwarzywszy ( ortografia ! "zważywszy". Zwarzyć to - ugotować.)

fakt

> na kosmiczną cenę wykładziny.( NIEPRAWDA ! Wykładziny dywanowe i PCV
można
> kupić już za 7 zł/m2 )

chodzi mi o wykladzine, ktora moze konkurowac z panelami, a nie najtanszy
szmelc

> Nie będę pisał o posadzkach przemysłowych jak podłogi kauczukowe ( ...
> epoksydowe, poliuretanowe, z homogennego PCV,lub poliolefin, betonowe i
> wiele, wiele innych...)

nie wiem o co Ci chodzi, napisalem "jak" - to znaczy mniej wiecej "np". jak
chcialbym wymieniac wszystkie to stracilbym wiele czasu na zdobyciu
potrzebnych informacji

> [...]
> siłę stosować tam gdzie się nie nadają.( znowu banalne stwierdzenie i błąd
> logiczny w zdaniu: raz mówisz o "odbiorcach", a potem kontynuujesz

nie chce mi sie polemizowac, ale uwazam ze tu sie czepnales

> [...]
> brzmi "Panele podłogowe", a w treści znajdują się informacje TYLKO o
> panelach laminowanych, a nic nie ma np. o panelach drewnianych, których

zostawilem sobie "furtke"

> [...]
>
> Oczekiwanie, że przy pomocy uczestników grup dyskusyjnych zdołasz
> poprowadzić profesjonalną stronę jest naiwne. Tu trzeba fachowców !

ja tylko chcialem poznac opinie

> Zyczę dużo zaparcia ( na wszelki wypadek zagryzaj suszone śliwki ! ) i
> sukcesów.

Dzikuje

1. Data: 2001-11-28 12:22:33

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wawiak"
> [...]

opinie na ten temat."

> Musisz pamietac, ze nie jest to strona
> komercyjna, a ja nie nastawiam sie na zysk tworzac ja. Zawarte sa na

Czy to w czymś przeszkadza?

> [...]
> takowych i jakos nie chce mi sie robic tego jeszcze raz. Serwis jest
> napisany prostym jezykiem do przecietnego odbiorcy i jak dotad wiele

Nie myl języka prostego z prostackim :)

> korzystajac z mojej strony ulozylo samodzielnie panele i sa z tego
> zadowoleni. Poza tym tworze ten serwis po pracy i w wolnych chwilach
(nie
> jest to jedyne zajecie w moim zyciu).

To akurat nie powinno mieć żadnego znaczenia...

> caly czas mam taki zamiar, ale wisz - malo czasu

To nie zmieniaj image'u i nie reklamuj się... To zawsze można zrobić :)

[ciach]
> to slang ukladaczy

A wyżej piszesz, że to ma być język prosty, dla przeciętnego odbiorcy...
A skąd taki ma znać slang układaczy?

> ja uwazam ze jest, np. parkietu

To tak napisz. Robisz zbyt duże skróty myślowe.

> Twoim zdaniem

Nie, nie tylko _jego_ zdaniem :)

> na
> >
> tak sie mowi, potocznie

Kolejny slang?

> dwóch
>
> to tak jakby porownywac Fiata z Mercedesem

Myślę, że można śmiało porównywać _niektóre_ Mercedesy z niektórymi
Fiatami.

> można
> >
> chodzi mi o wykladzine, ktora moze konkurowac z panelami, a nie
najtanszy
> szmelc

Kolejne skróty myślowe...

> nie wiem o co Ci chodzi, napisalem "jak" - to znaczy mniej wiecej "np".
jak
> chcialbym wymieniac wszystkie to stracilbym wiele czasu na zdobyciu
> potrzebnych informacji

A szkoda, bo strona zyskałaby wiele...

[ciach]
> ja tylko chcialem poznac opinie

No, to poznałeś - dlaczego się jej czepiasz? ;)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/