Strony internetowe

1. Data: 2010-10-07 12:44:08

Temat: Strony internetowe
Od: "glob" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie jakieś strony internetowe z których można pisać na grupy dyskusyjne, bo google
nie działa, gazeta połowy postów nie pokazuje, na onecie strona nie rozumie co to
logowanie i nie loguje.
Bym był wdzięczny za jakieś strony z których można tu pisać i mogę teraz nie
odpowiadać na niektóre posty bo sami rozumiecie.

2. Data: 2010-10-07 12:53:58

Temat: Re: Strony internetowe
Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski

> Google bedzie dzialac u ciebie jak sie uspokoisz.
> Wlasnie instalowane sa pewne filtry z regulami wiec powaznie
> proponowalbym ci zapomniec o bluzganiu i niecenzuralnych slowach.

Jak google byloby cenzurowane, to ty bedziesz jako pierwszy zebami
lomota&#322; po klawiaturze czubie.

3. Data: 2010-10-07 13:15:46

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

narciasz

> "glob"
>>
> Wlez tu:

http://www.disenter.com/search.php?searchString=soc.
culture.polish&sort=count&order

> Kliknij na soc.culture.polish. Wyswietli Ci sie kilka DARMOWYCH serverow od
> news grup
> Dalej, chyba wiesz co robic.

Dzieki, ale wogole tam wejsc nie moge.

4. Data: 2010-10-07 13:32:54

Od: " oliwa" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
nie o
> dpowiadać na niektóre posty bo sami rozumiecie.

Lebowski Wyświetl profil
Więcej opcji 7 Paź, 14:48

Uwaga: Autor zabronił archiwizacji wiadomości. Zostanie ona usunięta z grupy
za 6 dni (14 Paź, 14:48).

Ach to twoja sprężyna
świński ryjku :)
Można się było domyśleć,że
za dużo wiesz,
dominatorku od siedmiu boleśc i :)

5. Data: 2010-10-07 13:44:57

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski

> Cenzurowane nie sa, ale jak widzisz, debilom belkot i bluzganie idzie
> tam coraz trudniej.
> Nic ciebie nie kosztuje posluchac mnie, ale jak sobie chcesz.

Mowie czubie o moderacji, momentalnie taki psychol chory z nienawi&#347;ci
ladowalby w koszu. moderujemy grupe i ciebie nie ma wiejski gnoju

6. Data: 2010-10-07 14:26:35

Od: " oliwa" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <s...@g...com> napisał(a):

> Mowie czubie o moderacji, momentalnie taki psychol chory z nienawiści
> ladowalby w koszu. moderujemy grupe i ciebie nie ma wiejski gnoju

Kto nagle w jakim celu i przed kim zaczął moderować grupy?
Jakie MY?

7. Data: 2010-10-07 14:35:57

Od: "glob" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oliwa <o...@g...pl> napisał(a):

> Kto nagle w jakim celu i przed kim zaczął moderować grupy?
> Jakie MY?

Przed chorymi czubami ze wsi, takimi jak Lebowski, których miejsce to zakład
psychiatryczny, pasy, siostra która czasem mu pianę z ryja wytrze i atanda która go
ładnie spałuje, bo rzuca śmieć.

8. Data: 2010-10-07 15:18:26

Od: " oliwa" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
zakład ps
> ychiatryczny, pasy, siostra która czasem mu pianę z ryja wytrze i atanda

Czekaj no, bo czegos tu nie rozumiem.
Jak to nagle zmoderowaliście grupy a nie
oszczędziliście siebie globie?
Bo, że mnie to ja rozumiem, ale ciebie?
To jakie ty masz u "nich" chody, że
teraz sam musisz prosić o łaskę?

9. Data: 2010-10-07 15:39:36

Od: "glob" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re: Strony internetowe
Wiadomość:

oliwa napisał(a):
> glob <f...@g...pl> napisaďż˝(a):

> zak�ad ps
> kt�ra
>
> Czekaj no, bo czegos tu nie rozumiem.
> Jak to nagle zmoderowali�cie grupy a nie
> oszcz�dzili�cie siebie globie?
> Bo, �e mnie to ja rozumiem, ale ciebie?
> To jakie ty masz u "nich" chody, �e
> teraz sam musisz prosi� o �ask�?
>

> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Na grupach dyskusyjnych powinna być minimalna kultura, ale jak narazie grupa nie jest
moderowana i nałazi tu chore zaburzone buractwo, syczy z nienawiści ,z jadu, pastwi
się na ludziach szukających tu nieraz pomocy.....glob nauczył się że buractwo się
pałuje, bo oni to uwielbiają, gdyż to jedyna metoda na funkcjonowanie do ludzi poza
kulturą, więc taki Lebowski gdyby grupa była moderowana wogóle tu nie miałby
wstępu...a glob by nie reagował tak jak reaguje, proste.

10. Data: 2010-10-07 19:22:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

narciasz napisał(a):
> "glob"

culture.polish&sort=count&order

> Otworz okno (dziala, od 3-ciego pietra w zwyz) i jebnij tym badziewiem
> (komp).
> - Jesli, nie bedziesz utysfakcjonowanym (tfu, oplulem sie!) podaz za nim -
> na "glowke".

Nie działa tam nic.

Miszcz (bez) kierownicy ;)
Do VB - o Pavarottim.
Re: Przepraszam Robaka!
Koncert.
Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?