Strony z aranżacjami miesz.w bloku

1. Data: 2008-09-07 17:41:09

Temat: Strony z aranżacjami miesz.w bloku
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może ktoś z Was widział gdzieś w sieci strony z aranżacjami małych (ok. 50
m2 i mniej) mieszkań w bloku _dla_rodzin?
Jest dużo i wizualizacji, i aranżancji, ale raczej mało realistycznych jak
dla nas (np. mieszkanie 70 m2 dla dwojga :-D). Chcielibyśmy coś zmienić w
mieszkaniu, by było ładniej, dekoratorzy wnętrz nie podejmują się aranżancji
na naszych warunkach , a płacić 500 zł za projekt zmiany koloru ścian jakoś
mi się nie uśmiecha. Może w sieci są jakieś rozsądne pomysły?

Pozdrawiam
D.

2. Data: 2008-09-07 19:24:09

Temat: Re: Strony z aranżacjami miesz.w bloku
Od: MiT <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-09-07 19:41, Dorota *** napisał (a)::
> Witam
> Może ktoś z Was widział gdzieś w sieci strony z aranżacjami małych (ok. 50
> m2 i mniej) mieszkań w bloku _dla_rodzin?

Kiedyś (2003 rok) dużo ciekawych aranżacji było na portalu Gazety
Wyborczej na stronach dodatku mieszkaniowego.

> [...]
> na naszych warunkach , a płacić 500 zł za projekt zmiany koloru ścian jakoś
> mi się nie uśmiecha. Może w sieci są jakieś rozsądne pomysły?
Jeśli chcesz zmienić meble, to spróbuj w firmie robiącej meble na
wymiar. Trzeba tylko powiedzieć, że chce się meble. Mi aranżację zrobiła
taka właśnie firma. Wprawdzie projekt jest gratis przy zamówieniu mebli,
a gdy się bierze sam projekt to on kosztuje, ale nie wiele w porównaniu
z tym co się zyskuje - jeśli chodzi o funkcjonalność pomieszczeń -
kuchnia i korytarz.

Dodatkowo jak masz trochę zmysłu przestrzennego, to polecam przejście
się na spacer po Ikei z kartkami i ołówkiem do robienia szkiców. Ja
sobie podpatrzyłem parę ciekawych rozwiązań właśnie w IKEI.

A jeśli chcesz zmienić tylko kolory, to nie mam pomysłu co doradzić.

Pozdrawiam

MiT

3. Data: 2008-09-07 19:31:11

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Wrz, 18:41, "Dorota ***" <d...@W...op.pl> wrote:
> Witam
> Może ktoś z Was widział gdzieś w sieci strony z aranżacjami małych (ok. 50
> m2 i mniej) mieszkań w bloku _dla_rodzin?

Jesli masz zdjecia, mozesz poprosic o pomoc tutaj:
http://fotoforum.gazeta.pl/71,1,35.html
Jak beda w dobrym humorze to pomoga ;)

Mozna tam tez sporo podpatrzec, acz nie wszystko radzilabym
nasladowac :P

--
*lolka*

4. Data: 2008-09-07 19:38:32

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chcesz zmienić meble, to spróbuj w firmie robiącej meble na
> wymiar.

No właśnie problem w tym, że nie za bardzo chcemy zmieniać meble. Cała rzecz
w tym, że tzw. duży pokój musi pełnić funkcję salonu, jadalni, biura
(niestety, mnóstwo ksiązek i papierów wykorzystujemy na co dzień) i
sypialni. W pokojach dla chłopców jest łatwiej, tam byśmy tylko chcieli
zmienić ustawienie mebli (są funkcjonalne i niestare).

> Dodatkowo jak masz trochę zmysłu przestrzennego, to polecam przejście się
> na spacer po Ikei z kartkami i ołówkiem do robienia szkiców. Ja sobie
> podpatrzyłem parę ciekawych rozwiązań właśnie w IKEI.

Tak, też podpatrujemy. Szkoda, że w ich aranżacjach rzadko bierze się pod
uwagę drzwi, okna i kaloryferty ;-).

Dzięki za rady.

D.

5. Data: 2008-09-07 19:39:03

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dzięki, cenny adres.

D.

6. Data: 2008-09-09 06:33:30

Od: "Martika" <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się aranżancji na naszych warunkach , a płacić 500 zł za projekt zmiany
> koloru ścian jakoś mi się nie uśmiecha. Może w sieci są jakieś rozsądne

odnośnie doboru kolorow:
http://www.tikkurila.pl/index.jsp?cid=colour_planner
&hid=1.1.2.3

Martika

7. Data: 2008-09-10 18:48:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lolka" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> Jesli masz zdjecia, mozesz poprosic o pomoc tutaj:
> http://fotoforum.gazeta.pl/71,1,35.html
> Jak beda w dobrym humorze to pomoga ;)

Z tym pokazywaniem to najpierw bym się zastanowiła nad własnym poczuciem
humoru... hehe

Qra

8. Data: 2008-09-10 23:23:06

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Wrz, 19:48, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> Z tym pokazywaniem to najpierw bym się zastanowiła nad własnym poczuciem
> humoru... hehe

Trza byc tfardym a nie mientkim.
Qro inkognito ;)

--
*lolka*

9. Data: 2008-09-11 11:08:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lolka" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> Qro inkognito ;)

Zaraz inkognito. Wszędzie jestem Qra, w domu tylko Wół ;-)

Qra, do dzieci już nie zaglądasz :-(

10. Data: 2008-09-11 15:05:00

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Wrz, 13:08, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> Zaraz inkognito. Wszędzie jestem Qra, w domu tylko Wół ;-)

Ja tylko cytuje :P

> Qra, do dzieci już nie zaglądasz :-(

Zagladac zagladam.

--