Wodomierz do podlewania ogródka

1. Data: 2008-09-05 16:39:45

Temat: Re: Wodomierz do podlewania ogródka
Od: "as" <a...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
news:g9rm1p$1hl$1@news.dialog.net.pl...
> Ktoś z was przechodził procedurę instalacji i odbiorów?
> Czy mogę sam go zamontować? A Wodociągi tylko odbiorą?
> Są określone jakieś miejsca montażu?
> Rentier

1. skladasz wniosek do dostawcy wody o wydanie warunkow
2. dostawca wydaje warunki (m.in. rodzaj wodomierza)
3. zglaszasz zainstalowanie (nie byl konieczny odbior)
4. od najblizszego odczytu - odczytuja 2 wodomierze

tak przynajmniej wygladala procedura w Gdansku

andrzej

2. Data: 2008-09-05 16:50:45

Od: "wolim" <t...@n...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Pomyśl, ile na tym zaoszczędzisz?

Za ścieki płaci się kilka złotych / m3. Ile musiałbyś wylać wody na ogródku,
żeby wodomierz się zwrócił?

Ja policzyłem to u siebie. Koszt montażu zwróci się po kilku latach, ale...
zonk! Po pięciu latach trzeba założyć nowy wodomierz!

Z góry przepraszam, że nie na temat ;)

3. Data: 2008-09-05 16:57:50

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas sama woda kosztuje 3 zł z m sześć, a ścieki 4 zł (opłat stałych tu nie
uwzględniam), tak więc na każdym kubiku mam 4 zł do przodu. W lecie zużywam
max 20 m sześć na miesiąc do podlewania, tak więc te 250 zł, które poszło
na licznik z zabudową i odbiór zwróci mi się w jedno lato.
Jacek

5. Data: 2008-09-05 18:48:30

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ja policzyłem to u siebie. Koszt montażu zwróci się po kilku latach, ale...
> zonk! Po pięciu latach trzeba założyć nowy wodomierz!

U mnie są stawki bandyckie:
Woda 4,31
Ścieki 5,47
Wymianę wodomierza, póki co, wodociągi robią na własny koszt.

6. Data: 2008-09-05 21:28:18

Od: "StClaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>zużywam max 20 m sześć na miesiąc do podlewania, tak więc te 250 zł, które

Z tego co wiem u mnie (Bielsko-Biała) na wodomierzu jest abonament
obowiazkowo platny co miesiac, ze wyleje sie iles tam miesiecznei np 5m3.
Jak sie weźmie pod uwagę zime - nie opłaca się

stclaus

7. Data: 2008-09-06 03:45:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rentier" <f...@g...com> wrote in message
> Ktoś z was przechodził procedurę instalacji i odbiorów?
> Czy mogę sam go zamontować? A Wodociągi tylko odbiorą?
> Są określone jakieś miejsca montażu?
> Rentier

Ogródek nie jest przy domu? Można wodomierz zaistalować na rurociągu w
studzience - wady: może zamarznąć, trudny odczyt - potrzebna asysta dla
inkasenta, ewentualne próby kradzieży przez meneli.

8. Data: 2008-09-06 04:21:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@w...pl> wrote in message news:g9roee$33r$1@news.onet.pl...
> [...]
> max 20 m sześć na miesiąc do podlewania, tak więc te 250 zł, które poszło
> na licznik z zabudową i odbiór zwróci mi się w jedno lato.

Hop, hop!!! Nie zapominaj, że wtedy, gdy woda jest najbardziej potrzebna
jest albo makabrycznie niskie ciśnienie, albo zakaz podlewania - ludzie
popłacili mandaty za pobór wody pomimo zakazu. Aby podlać tylko
najpotrzebniejsze kultury na działce pobierałem do 5m^3 wody...

9. Data: 2008-09-07 15:13:42

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Też uważam, że koszt dostarczenia metra sześciennego (jednej tony) wody równy cenie
butelki coca-coli to bandytyzm.....
JaC

-----

10. Data: 2008-09-08 19:51:26

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Też uważam, że koszt dostarczenia metra sześciennego (jednej tony) wody równy cenie
butelki coca-coli to bandytyzm.....
> JaC
>

> -----

Dodaj do tego drugie tyle za ścieki.Przecież to nieodłączna para.
W towarzystwie tzw. opłat stałych/abonamentowych

Odkurzacz wodny po raz kolejny ;)
Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco
Alarm w domu niewrazliwy na zwierzaki - jest taki?
Gniazdko elektryczne na zewnatrz budynku
Zaślepienie rury