Alarm w domu niewrazliwy na zwierzaki - jest taki?

1. Data: 2008-09-04 12:26:20

Temat: Alarm w domu niewrazliwy na zwierzaki - jest taki?
Od: "Tomek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy mozna gdzies kupic (lub znalezc firme instalujaca) alarm do domu,
którego czujki bylyby niewrazliwe na lazace po meblach koty? Czy ktos
rozwiazal taki problem?
Pozdrawiam,
Tomek

2. Data: 2008-09-04 12:45:59

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Wrz, 14:26, "Tomek" <t...@t...pl> wrote:
> [...]
> Czy mozna gdzies kupic (lub znalezc firme instalujaca) alarm do domu,
> którego czujki bylyby niewrazliwe na lazace po meblach koty? Czy ktos

Podobno sa takie czujki dla które w jakis sposób są niewrażliwe na
mniejsze zwierzęta, tylko że bywa z tym różnie.
Alarm u znajomego ponoć miał nie reagować na masę poniżej 30kg, ale
wzbudzała go jego miniaturka sznaucera (~2kg).
Mój instalator twierdził również że to pic na wodę. Niewrażliwe na
nisko latające koty są konaktrony na oknach :-)

--
ZZ@private

3. Data: 2008-09-04 12:51:39

Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ pisze:

> [...]
> Alarm u znajomego ponoć miał nie reagować na masę poniżej 30kg, ale
> wzbudzała go jego miniaturka sznaucera (~2kg).

Ja od instalatorow slyszalem, ze sa czujki i czujki. Dobry instalator
doradzi ci takie, ktore nie beda czule na psa, nie tylko w instrukcji.

BbT

4. Data: 2008-09-04 13:15:13

Od: "Meehoo" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> Witam.
> Czy mozna gdzies kupic (lub znalezc firme instalujaca) alarm do domu,
> którego czujki bylyby niewrazliwe na lazace po meblach koty? Czy ktos
> rozwiazal taki problem? Pozdrawiam, Tomek

Moi rodzice w kuchni mają taką czujkę założoną. Tylko w kuchni, bo tam
przebywa pies, kiedy nie ma nikogo w domu. Na inne czujki jego obecność
działa, na tę nie. U nich instalacje robiła jakaś firma ochroniarska,
popytaj tam może.

Meehoo

5. Data: 2008-09-04 13:27:57

Od: karol <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:
> [...]
> Czy mozna gdzies kupic (lub znalezc firme instalujaca) alarm do domu,
> którego czujki bylyby niewrazliwe na lazace po meblach koty? Czy ktos

Kup czujkę a nie "czujkę".
To raz a dwa czujki mają regulację czułości i tym trzeba się troszkę
pobawić.
Bo źle ustawiona czujka potrafi reagować na wiatr za oknem.

Karol

6. Data: 2008-09-04 13:43:31

Od: XXX <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Kup czujkę a nie "czujkę".
> To raz a dwa czujki mają regulację czułości i tym trzeba się troszkę
> pobawić.
> Bo źle ustawiona czujka potrafi reagować na wiatr za oknem.

DSC załatwi ci problem.

7. Data: 2008-09-04 17:59:54

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja od instalatorow slyszalem, ze sa czujki i czujki. Dobry instalator
> doradzi ci takie, ktore nie beda czule na psa, nie tylko w instrukcji.

Chyba w Erze.

Pozdrawiam emarcin

8. Data: 2008-09-04 18:01:43

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kup czujkę a nie "czujkę".
> To raz a dwa czujki mają regulację czułości i tym trzeba się troszkę
> pobawić.
> Bo źle ustawiona czujka potrafi reagować na wiatr za oknem.

A "dobrze" ustawiona nie zareaguje na 10-letniego włamywacza.

Pozdrawiam emarcin

9. Data: 2008-09-04 19:21:39

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:
> Witam.
> Czy mozna gdzies kupic (lub znalezc firme instalujaca) alarm do domu,
> którego czujki bylyby niewrazliwe na lazace po meblach koty? Czy ktos
> rozwiazal taki problem?

zamknac kota w szafie/lazience, a w kuchni zalozyc normalna czujke

--
przetestuj to: http://benefi.pl i kontroluj swoje finanse

10. Data: 2008-09-05 07:33:11

Od: karol <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin wrote:

> A "dobrze" ustawiona nie zareaguje na 10-letniego włamywacza.

Taki może mieć pewien problem ze sforsowaniem zabezpieczeń mechanicznych.
Może też nie zareagować na karła włamywacza. Ale ilu takich jest?
Alarm reagujący na zwierzę to tak jakby go nie było, wszyscy będą olewać.
No ale można dorzucić jeszcze podłogę wrażliwą na nacisk i na podstawie
obu mechanizmów podejmować decyzję o alarmie. Można też kamerę do tego
dodać i rozpoznawanie czy człowiek czy zwierzę. I wiele innych rzecz
można tylko czy się to opłaca?
Nie ma zabezpieczeń doskonałych są tylko nieopłacalne do sforsowania.

Karol

Gniazdko elektryczne na zewnatrz budynku
Zaślepienie rury
Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?
Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco
Kuchnie IKEA