Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?

1. Data: 2008-09-03 09:18:04

Temat: Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się, czy umieszczenie gniazdka elektrycznego do zasilania pralki w
łazience, za pralką na wysokości około 45 cm od
posadzki będzie wygodne (bo nie widać) czy raczej niewygodne (bo nie można dosunąć
pralki do ściany, bo nie mozna łatwo i szybko
dołączyć pralki).

Deweloperowi "tak wyszło" i zastanawiam się, czy kazać zmieniać czy zostawić jak
zrobili ci elektrycy.
Odpływ wody też jest za pralką, dopływ natomiast nad pralką.
THX

2. Data: 2008-09-03 10:00:15

Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> zostawić jak zrobili ci elektrycy.
> Odpływ wody też jest za pralką, dopływ natomiast nad pralką.

czy gniazdko jest pod odpływem lub dopływem?
ja bym dał mimo wszystko nad przyłączami wodnymi

pzdr
Piotr

3. Data: 2008-09-03 10:10:03

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tak trochę w bok za pralką, później po środku dopływ (nad pralką), później odpływ (i
znów za pralką).
THX

-----

4. Data: 2008-09-03 12:29:13

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

666 <u...@w...eu> napisał:
> [...]
> posadzki będzie wygodne (bo nie widać) czy raczej niewygodne (bo nie można
> dosunąć pralki do ściany, bo nie mozna łatwo i szybko

Pralki raczej nie dosuniesz do samej sciany, bo tam zwykle jest troche
zwiniętego węża (a raczej weży doplywowych i odplywowych), ale powinno sie
móc wyjąć wtyczkę bez odsuwania pralki.
Jak sie nie da - zmieniaj - teraz to jeszcze proste. Acha i zrob wiecej
gniazdek w łazience :-)

Pozdrowienia,
Lila

5. Data: 2008-09-03 13:06:29

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila pisze:

> [...]
> móc wyjąć wtyczkę bez odsuwania pralki.
> Jak sie nie da - zmieniaj - teraz to jeszcze proste. Acha i zrob wiecej

ja sobie przerobilem gniazdko za pralke (bylo z boku) na wysokość ~80cm.
jest tak akurat na wyskosci konca pralki, zeby nie wadzilo oraz nie
straszylo

a mam pytanie co do wiekszej ilosci gniazdek w lazience.
Po co? Posiadam dwa i jest to dla mnie w zueplnosci wystarczajace.
Co innego kuchnia, tam potrzeba nie mniej niz 10 ;)

przetestuj to: http://benefi.pl i kontroluj swoje finanse

6. Data: 2008-09-03 14:35:00

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
> a mam pytanie co do większej ilości gniazdek w łazience.
> Po co? Posiadam dwa i jest to dla mnie w zueplnosci wystarczajace.
Damskie:
suszarka do włosów, lokówka lub prostownica, depilator...
Obojnacze:
szczoteczka do zębów i irygator
Męskie:
Golarka:
Gospodarcze:
pralka, suszarka, czasem odkurzacz.

Na stałe zasadniczo wpięte 4 rzeczy, piąte gniazdko na pozostałe
urządzenia...

I jeszcze szóste... Można sobie powiesić taki elektryczny wieszak-grzejnik
na ręczniki...
Pewnie jeszcze coś... radio?

Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

7. Data: 2008-09-03 15:09:08

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska pisze:
> U?ytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisa? w wiadomo?ci
> Damskie:
> suszarka do w?osów, lokówka lub prostownica, depilator...
> Obojnacze:
> szczoteczka do zebów i irygator
> Meskie:
> Golarka:
> Gospodarcze:
> pralka, suszarka, czasem odkurzacz.
>
> Na sta?e zasadniczo wpiete 4 rzeczy, pi?te gniazdko na pozosta?e
> urz?dzenia...
>
> I jeszcze szóste... Mo?na sobie powiesiae taki elektryczny wieszak-grzejnik
> [...]

wow
nice...

poddaje się. nie bede dyskutował z upodobaniami typu "nie bedę odłączać
tego na chwilę, bo chce podłączyć na chwilę coś innego"
Jednak ciągle uważam ze 2-3 gniazdka wystarczą
ale ja to tam częsciej w kuchni bywam niż w łazience ;)

z tym elektrycznym wieszakiem-grzejnikiem to prawda
fajne są takie combo, że jak grzeją to normalnie grzeje, a w lato
podłącza sie go do prądu i też grzeje ;)

a radia laziekowe bywaja na baterie, w dodatku przyklejane na przylepiec
do sciany ;)

pozdrawiam

ps. (tak jeszcze sobie przeanalizowałem, że we wszystkich trzech czy
czterech łazienkach, które użytkuje/użytkowałem nie było więcej niż 2
gniazdka; pralka podlaczona na stałe, golarke laduje sie raz na 2-3 tyg
przez 2 godz, suszarka,depilator costamcostam to chwilowe tylko
podlaczenie, szczoteczka tez ma swoje baterie i nie musi caly czas być
pod prądem, a odkurzacz ma długi kabel ;) )

--
przetestuj to: http://benefi.pl i kontroluj swoje finanse

8. Data: 2008-09-03 18:43:20

Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska pisze:

> I jeszcze szóste... Można sobie powiesić taki elektryczny wieszak-grzejnik
> na ręczniki...
> Pewnie jeszcze coś... radio?

To jeszcze TV, SAT, PHONE, i co tam by wymyślić.

Bez przesady.
Mam 2 gniazdka (1x2) i jest OK.
Jedno do pralki, z drugie do bieżących potrzeb.
3 gniazdka to już luksus, 4 to zbytek, a więcej to głupota.

Ale to tylko moje skromne zdanie.

--
I wszystko jasne :)
GG - 2539855

9. Data: 2008-09-03 20:01:15

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska pisze:
> [...]
> urządzenia...
>
> I jeszcze szóste... Można sobie powiesić taki elektryczny wieszak-grzejnik
Hm, to może nie tylko na mnie dziwnie się patrzyli, jak CAT5e również do
łazienki podciągnąłem...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

10. Data: 2008-09-04 06:43:34

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Bez przesady.
> Mam 2 gniazdka (1x2) i jest OK.
> Jedno do pralki, z drugie do bieżących potrzeb.
> 3 gniazdka to już luksus, 4 to zbytek, a więcej to głupota.
> Ale to tylko moje skromne zdanie.

Mamy zero gniazdek w łazience i jest OK.
Ale ona ma tylko ok. 5m2.
A nie 30.

Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco
Kuchnie IKEA