Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?

11. Data: 2008-09-04 06:49:34

Temat: Re: Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <u...@w...eu> wrote in message news:g9lkmh$q6j$2@news.wp.pl...

A wiesz na jakiej wysokości może być w łazience umieszczone? Wymień kabel do
pralki na dłuższy.

12. Data: 2008-09-04 07:31:43

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał:
> ja sobie przerobilem gniazdko za pralke (bylo z boku) na wysokość ~80cm.
> jest tak akurat na wyskosci konca pralki, zeby nie wadzilo oraz nie
> straszylo

Ja mam tak samo - jest za pralką, ale można wyciągnąc wtyczkę bez
odsuwania pralki.

> a mam pytanie co do wiekszej ilosci gniazdek w lazience.
> Po co? Posiadam dwa i jest to dla mnie w zueplnosci wystarczajace.

Ja tez posiadam 2 i oba zajęte przez pralke i szczoteczke.
Wolalabym mieć 3, zeby nie trzeba bylo wyciagac tej
nieszczesnej szczoteczki, zeby włączyć suszarkę do wlosów
(i na odwrót).

Pozdrowienia,
Lila

13. Data: 2008-09-04 07:41:18

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ale ona ma tylko ok. 5m2.

"Tylko"?

J.(co "pół życia" miał łazienkę ~2,5m2)

14. Data: 2008-09-04 08:01:25

Od: karol <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BartekK wrote:
[...]
> Hm, to może nie tylko na mnie dziwnie się patrzyli, jak CAT5e również do
> łazienki podciągnąłem...

Zastanawiałem się na tym ;) Ale uznałem, że w łazience WIFI styknie :)

Karol

15. Data: 2008-09-04 09:33:44

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Tylko"?
> J.(co "pół życia" miał łazienkę ~2,5m2)

A ile gniazdek?
Prąd i woda w połączeniu są niebezpieczne.
Wolę nie mieć żadnego.
Zdarza się nierozważny ruch (lokówka czy suszarka w wannie) i nieszczęście
gotowe.
Znałem taki przypadek. Nastolatka czytała książkę w wannie i obok stała lampka.
Lampka się przewróciła i wpadła do wanny. Było po wszystkim.
jangr

16. Data: 2008-09-04 09:40:09

Od: karol <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr wrote:
> Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A ile gniazdek?
> Prąd i woda w połączeniu są niebezpieczne.
> Wolę nie mieć żadnego.
> Zdarza się nierozważny ruch (lokówka czy suszarka w wannie) i
> nieszczęście gotowe.

Geniusz ludzki nie zna granic. Jak będzie idiotą to przyniesie
przedłużacz i zabije się w wannie ;)
Jakoś nigdy nie wpadłem na pomysł suszenia włosów siedząc w wannie,
krótkie same wyschną a długie i tak zamoczysz.

> Znałem taki przypadek. Nastolatka czytała książkę w wannie i obok stała
> lampka.
> Lampka się przewróciła i wpadła do wanny. Było po wszystkim.

Oj bo młoda była i nie wiedziała, że w łazience świeczki się ustawia a
nie lampkę :P

A tak poważnie w wannie prądu nie potrzebujesz, ale przy lusterku ze 2
gniazdka się przydają.

Karol

17. Data: 2008-09-04 09:49:08

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> wrote in message

> A ile gniazdek?

Jedno. I było to stanowczo za mało.

> Prąd i woda w połączeniu są niebezpieczne.
> Wolę nie mieć żadnego.

Ale wiesz, że schody i krawężniki też są niebezpieczne?

> Zdarza się nierozważny ruch (lokówka czy suszarka w wannie) i nieszczęście
> gotowe.

Od tego jest wyłącznik różnicowoprądowy. I strefy bezpieczeństwa
teoretycznie wykluczające możliwość podłączenia czegokolwiek w sposób
umożliwiający używanie tego w wannie (teoretycznie, bo w łazience 2,5m2
stosowanie się do tego jest mało realne)

> Znałem taki przypadek. Nastolatka czytała książkę w wannie i obok stała
> lampka.
> Lampka się przewróciła i wpadła do wanny. Było po wszystkim.

Osobiście go znałeś? Nie przeczę, takie wypadki na pewno się zdarzają, ale w
zestawieniu z nastolatką to mi raczej na urbanlegend wygląda.

J.

18. Data: 2008-09-04 09:51:47

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "jangr" <j...@i...pl> wrote in message
> Ale wiesz, że schody i krawężniki też są niebezpieczne?

To żadne porównanie.

> Od tego jest wyłącznik różnicowoprądowy.

Jeśli jest. U mnie nie ma. Stare budownictwo. :-(

> Osobiście go znałeś? Nie przeczę, takie wypadki na pewno się zdarzają, ale w
> zestawieniu z nastolatką to mi raczej na urbanlegend wygląda.

To było dawno. Ale gdybym się trochę postarał, dotarłbym do tych ludzi.
Wiadomo było, kto.

19. Data: 2008-09-04 09:52:00

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BartekK" <s...@N...org> wrote in message

> Hm, to może nie tylko na mnie dziwnie się patrzyli, jak CAT5e również do
> łazienki podciągnąłem...

A myślałem, że to ja przesadzam zabudowywując pełnowymiarowy rack 19" w
domku jednorodzinnym... :-)

J.

20. Data: 2008-09-04 11:58:37

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> wrote in message

> Jeśli jest. U mnie nie ma. Stare budownictwo. :-(

Dobra. Instalację co prawda zawsze można "apgrejdować", ale nawet przy
starej instalacji gniazdko w łazience moim zdnaiem lepiej mieć (i po prostu
pewnycyh rzeczy nie robić - wbicie domownikom do głowy, że nie suszymy
włosów siedząc w wannie itp.nie wydaje mi się niemożliwe) niż nie mieć.

J.

Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco
Kuchnie IKEA
Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco