Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?

21. Data: 2008-09-04 12:10:04

Temat: Re: Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
news:g9oivt$3dl$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> "jangr" <j...@i...pl> wrote in message

> Dobra. Instalację co prawda zawsze można "apgrejdować", ale nawet przy
> starej instalacji gniazdko w łazience moim zdnaiem lepiej mieć (i po
prostu
> pewnycyh rzeczy nie robić - wbicie domownikom do głowy, że nie suszymy
> włosów siedząc w wannie itp.nie wydaje mi się niemożliwe) niż nie mieć.

Kupić suszarkę naścienną do włosów - bardzo praktyczna. A gniazda wysoko -
np przy lustrze nad umywalką ale np. od strony przeciwnej wannie...

22. Data: 2008-09-04 19:28:57

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> A myślałem, że to ja przesadzam zabudowywując pełnowymiarowy rack 19" w
> domku jednorodzinnym... :-)

a co to jest pelnowymiarowy rack ?:)
bo ze 19" to juz napisales i jest to poprostu rack 19" a nie pol czy
pelnowymiarowy:)
wymiar to wymiar, natomiast jesli chodzi o wysokosc to ile ?
6,9, 42 U ?:)

bo jesli 6-9U to moim zdaniem nie przesada a bardzo logiczne myslenie, to
sie wbrew pozora przydaje jesli ktos ma jakas siec komputerowa, telefon,
przyszlosciowo centralke telefoniczna itd itp :)
jesli 42 U to przesada :P

--
pzdr
piotrek

23. Data: 2008-09-04 20:43:18

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> [...]
> sie wbrew pozora przydaje jesli ktos ma jakas siec komputerowa, telefon,
> przyszlosciowo centralke telefoniczna itd itp :)

Tylko pytanie, czy to jest szafka (ileśtam U wysoka) głęboka na 33cm,
tak że patchpanel się mieści, kawałek switcha i routera, czy głęboka na
80cm tak że wchodzi duży ups czy serwer ;)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

24. Data: 2008-09-04 20:46:15

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <...@...ru> wrote:

> a co to jest pelnowymiarowy rack ?:)
> bo ze 19" to juz napisales i jest to poprostu rack 19" a nie
> pol czy
> pelnowymiarowy:)

"Pełnowymiarowy" to dla mnie normalna ok. dwumetrowej wysokości
szafa 42U, wszystkie mniejsze niż 42U to zabawki są (zboczenie
zawodowe) :-)

> jesli 42 U to przesada :P

Etam, prawie do pełna wychodzi (na papierze póki co, bo i dom
dopiero od przyszłego roku będzie się budował, ale rack
rozmontowany na balkonie już czeka) ;-)

J.

25. Data: 2008-09-04 20:48:15

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BartekK <s...@N...org> wrote:

> [...]
> tak że patchpanel się mieści, kawałek switcha i routera, czy
> głęboka
> na 80cm tak że wchodzi duży ups czy serwer ;)

Pomiędzy :-) 60cm znaczy. Stary model szafy ZPASu

J.

26. Data: 2008-09-04 20:52:47

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko pytanie, czy to jest szafka (ileśtam U wysoka) głęboka na 33cm, tak
> że patchpanel się mieści, kawałek switcha i routera, czy głęboka na 80cm
> tak że wchodzi duży ups czy serwer ;)

a to sa juz rozne :)
od 33 do 100 najczesciej.
zalezy co kto chce, jesli jakas mala polka i na to maly switch soho to
wystarczy cos plytkiego, ale pozniej jak sie chce cos wkrecic wiekszego to
na glebokosc moze braknac :)

ja bym bral cos kolo 60 do domu chyba, serwerowa na 100 cm nie potrzebna.
chyba ze na UPSa to moze sie nie miescic .... wiec cos kolo 80 cm by sie
przydalo:)

--
pzdr
piotrek

27. Data: 2008-09-04 20:54:42

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> "Pełnowymiarowy" to dla mnie normalna ok. dwumetrowej wysokości szafa 42U,
> wszystkie mniejsze niż 42U to zabawki są (zboczenie zawodowe) :-)

:D
no to ladny kawalek szafy, nie powiem....

> Etam, prawie do pełna wychodzi (na papierze póki co, bo i dom dopiero od
> przyszłego roku będzie się budował, ale rack rozmontowany na balkonie już
> czeka) ;-)

z ciekawosci co ty tam montowac chcesz ?:)
jakos nic mi do glowy nie przychodzi z domowych zastosowan co by moglo
zajac prawie 42 U :)
w pracy do mam az za malo miejsca w szafach czasami, ale to zdecydowanie nie
domowe urzadzenia sa :D

--
pzdr
piotrek

28. Data: 2008-09-04 21:19:22

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <...@...ru> wrote:

> [...]
> by moglo zajac prawie 42 U :)
> w pracy do mam az za malo miejsca w szafach czasami, ale to
> zdecydowanie nie domowe urzadzenia sa :D

Duży UPS + zewnętrzne "stacyjne" akumulatory do niego. Panel
zarządzający zasilaniem szafy. Serwer, switch - wiadomo. Może
router (stary cisco) - nie wiem jeszcze, tak w sumie do niczego
mi nie potrzebny, więc chyba nie. Dwa patchpanele, jakiś
organizer do patchcordów. Dalej: przełącznica MDF (z łączówkami
KRONE) na której chcę rozszyć okablowanie alarmu i wszelkich
innych instalacji małosygnałowych. Miejsce na rzeźbione
samodzielnie (elektronik jestem, poza tym fabryczne są tak
koszmarnie drogie, że mnie nie stać) elementy domu
inteligentnego. Półka z drobiazgiem (AP, modem ADSL). Może coś od
TV tam wepchnę jeszcze.
Tak czy tak mam z racji zawodu dostęp do wycofywanych z użytku
elementów "uzbrojenia" stacyjnego i mnóstwo takich zabawek sobie
organizuję bezkosztowo albo za grosze, to szaleję :-)

J.

Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco
Kuchnie IKEA
Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco