Stymulator serca a pasy bezpieczeństwa

1. Data: 2003-01-01 17:25:04

Temat: Stymulator serca a pasy bezpieczeństwa
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Czy może ktos wie czy są jakieś uregulowania prawne zwalniające pacjenta z
zapinania pasów w samochodzie ( szczególnie chodzi mi o kierowcę, ponieważ
najczęściej stym. wszczepiane są po lewej stronie)
Pozdrowienia z Nowym Rokiem
Szanna

2. Data: 2003-01-01 18:06:02

Temat: Re: Stymulator serca a pasy bezpieczeństwa
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> zapinania pasów w samochodzie ( szczególnie chodzi mi o kierowcę, ponieważ
> najczęściej stym. wszczepiane są po lewej stronie)

A to ze stymulatorem wolno prowadzić samochód?
Mój wujek ma stymulator i przestał prowadzić jeszcze na długo przed
szczepieniem - po prostu z tak chorym sercem to nie wiadomo kiedy człowiek
stanie się zagrożeniem dla niewinnych współużytkowników drogi...
Zapewne osoba ta miała kiedyś wydane bezterminowe prawo jazdy, ale wydaje mi
się, że sama to powinna sobie zweryfikować...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2003-01-01 18:18:25

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:auvamn$qjv$1@news.onet.pl...

> [...]
mi
> się, że sama to powinna sobie zweryfikować...

Przeciez stymulator wszczepia się po to aby człowiek mógł powrócić do
normalnego życia.

Szanna

4. Data: 2003-01-01 18:52:18

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Szanna <n...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@n...home.net.pl...

> Skoro wiesz najlepiej, to po co sie pytasz ?!

Jezeli nie umiesz udzielić odpowiedzi na moje pytanie to się nie wtrącaj.

Szanna

5. Data: 2003-01-01 18:53:14

Temat: Odp: Stymulator serca a pasy bezpieczeństwa
Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-01-01 19:01:40

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Szanna <n...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3e1339b2$...@n...home.net.pl...

> Skad wiesz, ze nie umiem ?!

Jeżeli umiesz, to podziel się swoją niewatpliwie cenna dla mnie wiedzą.

Szanna

7. Data: 2003-01-01 19:03:12

Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-01-01 19:05:02

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciez stymulator wszczepia się po to aby człowiek mógł powrócić do
> normalnego życia.

Nigdy to nie będzie normalne zycie i trzeba zwracać uwagę na głupoty, o
których zdrowy człowiek nawet nie pomyśli...
Jakiś przykład, żebym nie była gołosłowna.
Np. osoba ze stymulatorem (takim jak posiada mój wujek, bo byc może są inne
przy których akurat można) nie może włączać światła wyłącznikiem ze
ściemniaczem takim dotykowym...

9. Data: 2003-01-01 19:10:46

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:auve5b$4im$1@news.onet.pl...

> [...]
inne
> przy których akurat można) nie może włączać światła wyłącznikiem ze

Osoby ze stymulatorem muszą unikać silnych pól elektromagnetycznych - w
ściemniaczu chyba ich nie ma.Wydaje mi się, że bez względu na to, czy wujek
ma stymulator czy np.kardiowerter-defibrylator to jest troszkę
niedoinformowany przez lekarzy kontrolujących prace stymulatora ( chyba na
takie kontrole chodzi 1-2 razy w roku?)

Szanna

10. Data: 2003-01-01 19:13:40

Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szanna <n...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3e133be4$...@n...home.net.pl...

> Jeżeli umiesz, to podziel się swoją niewatpliwie cenna dla mnie wiedzą.

Boje sie, ze mnie skrytykujesz, jestes taka impulsywna, wybacz moja droga,
ale nie dziele sie wiedza z niegrzecznymi wobec mnie ludzmi ;)
Powiem Ci tylko tyle, ze istnieje mozliwosc wypisania takiego zaswiadczenia
przez lekarza. Jest to zgodne z prawem.

Śledziona
Wzrok
sterydy