"Sufit" balkonu

1. Data: 2004-06-03 06:55:04

Temat: "Sufit" balkonu
Od: "Mariola" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
"Sufit" mojego balkonu to nic innego jak podłoga balkonu pięterko wyżej. Może
to mało inteligentny wywód, niemniej chciałabym w miarę obrazowo przedstawić
mój problem. Otóż ok. 50 cm odcinek tegoż sufitu (od zewnętrznej krawędzi)
zwyczajnie odpada. Mój małżonek w ubiegłym roku zastosował jakieś dodatkowe
zabezpieczenia typu aluminiowy kątownik, super odporne grunty i farby, jednak
po sezonie jesienno zimowym dokładnie wszystko się sypie. Odpadł kątownik,
odpada farba i ogromne kawałki tynku. Wygląda to fatalnie. Z tego co zdążyłam
zaobserwować wszyscy mają ten sam problem. Fachowcy budowlańcy coś spaprali.
Jedynym skutecznym rozwiązaniem, jakie udało mi się zaobserwować wśród
sąsiadów, są plastikowe panele. Niestety mnie takie rozwiązanie nie odpowiada.
Proszę podpowiedzcie jak wzmocnić, odbudować i zabezpieczyć ten sufit.
Z góry dziękuję za każdą sugestię.

1. Data: 2004-06-04 20:52:42

Temat: Re: "Sufit" balkonu
Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest całkiem ciekawe pytanie prawne do kogo ten 'sufit balkonu' należy,
są aż trzy możliwości.
Dla Was mogłoby być najlepiej, gdyby to okazało się być częścią wspólną
nieruchomości i wezwalibyście administrację do usunięcia szkody.
JaC

1. Data: 2004-06-05 01:22:08

Od: "LeszekO" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:c9qnek$m75$1@korweta.task.gda.pl,
666 typed:
> [...]
> Dla Was mogłoby być najlepiej, gdyby to okazało się być częścią
> wspólną nieruchomości i wezwalibyście administrację do usunięcia

Jesli to blok i spoldzielczy, to należy do spoldzielni - jak wiekszosc
scian. Wasza jest tylko przydzielona przestrzen w srodku i sciany od
wewnatrz. Nawet piwnice (czesto) nie sa wasza wlasnoscia.
W tym przypadku trzeba wyciagnac od spoldzielni fundusz remontowy -
znaczy ICH zmusić do napraw.
Leszek

wyciek wody ze zmywarki
Uslugi, remonty,TAPETOWANIE
Okno pomiędzy pokojem a kuchnią - zmniejszyć, zabudować, ...?
Przyrządy do masażu stóp
Pralki LG