Sum zywy

1. Data: 2008-11-14 14:30:00

Temat: Sum zywy
Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 2-kiogramowego suma.
Co z min zrobić ? Chodzi mi o prosty przepis.

2. Data: 2008-11-14 14:50:34

Temat: Re: Sum zywy
Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <PPPIAsóóócki@óóópd.ópd> szukaj wiadomości tego autora

Crimson pisze:
> Mam 2-kiogramowego suma.
> Co z min zrobić ? Chodzi mi o prosty przepis.

fsać go sobie w dópe

--
Pozdrawiam serdecznie
Adam 'GŁOOPI' Myszocki

3. Data: 2008-11-14 15:47:56

Od: D==I==A==B==E==Ł==S==O==N <h...@s...orG> szukaj wiadomości tego autora

Crimson pisze:
> Mam 2-kiogramowego suma.
> Co z min zrobić ? Chodzi mi o prosty przepis.
1. zajebać
2. ósmarzyć
3. zjeść
4. wysrać
kurvva, proste??

--
MODERACJĘ USENETU PROWADZI :

NADMOCOSILNY WYKURWISTAN APEDECJI

alt.pl.dupa

WEJDŹ, PRZECZYTAJ, WYPIERDALAJ!

BOELS .E. BUBB

! ÓÓÓ !

4. Data: 2008-11-14 21:53:36

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Crimson pisze:
> Mam 2-kiogramowego suma.
> Co z min zrobić ? Chodzi mi o prosty przepis.

twoja stara opierdala sumom kiełbachy

5. Data: 2008-11-14 22:08:33

Od: D==I==A==B==E==Ł==S==O==N <h...@s...orG> szukaj wiadomości tego autora

iwanos pisze:

> twoja stara opierdala sumom kiełbachy
co jest nielegalne i sklasyfikovvane jako karalna ZOOFILIA

6. Data: 2008-11-17 10:12:58

Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

Sum został już zjedzony.
Doskonała ryba ! Zastosowałem najprostszy sposób:
patelnia, olej, sum w dzwonka obtoczony w mące, sól.
Mięso białe, kruche, bez tłuszczu, smak bardzo delikatny,
w trakcie jedzenia wycisnąłem bezpośrednio na mięso całą cytrynę.

7. Data: 2008-11-18 04:28:39

Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Crimson napisał:

> [...]
> Mięso białe, kruche, bez tłuszczu, smak bardzo delikatny,
> w trakcie jedzenia wycisnąłem bezpośrednio na mięso całą cytrynę.

Barbarzyńca - dobrą rybę psuć cytryną...

Chrzan ze śmietaną to rozumiem, zielone wasabi - ale cytryna??? A fuj!

--
Darek

8. Data: 2008-11-18 06:15:55

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <gftgcs$2lv$2@atlantis.news.neostrada.pl>,
"Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> wrote:

> Barbarzyńca - dobrą rybę psuć cytryną...
>
> Chrzan ze śmietaną to rozumiem, zielone wasabi - ale cytryna??? A fuj!

Chrzan do ryby? Chyba że zalatuje i trzeba to ukryć. A wasabi? Czy my
Japończycy?

A cytryna - jak najbardziej, zalecana powszechnie w najlepszych
kuchniach europejskich.

Władysław

9. Data: 2008-11-18 10:16:27

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złota polska jesień... czas urzekania... a *Crimson* takie rzeczy z zimna
zębami wydzwania:

> Mam 2-kiogramowego suma.

Z jakiego źródła? Bo jeżeli z indywidualnego połowu to od 1 listopada do 30
czerwca obowiązuje okres ochronny dla tych ryb.

Magda *gdaMa*

10. Data: 2008-11-18 10:40:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 11:16:27 +0100, gdaMa napisał(a):

> [...]
>
> Z jakiego źródła? Bo jeżeli z indywidualnego połowu to od 1 listopada do 30
> czerwca obowiązuje okres ochronny dla tych ryb.

Jak zwykle - cenny głos i na temat :->

PS. Zamrażarki JUŻ wynaleziono!

co mi nie wyszło w tej chińszczyźnie?
ixelka i pansraka to huj i pizda
befsztyk tatarski - tatar
baranie jądra :)
moze ktos bedzie w najblizszym czasie chrzcic dziecko