Super jajecznica

1. Data: 2005-03-16 17:40:20

Temat: Super jajecznica
Od: "Michał B" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

standardowa jajecznica(jak kto lubi) + pod koniec gotowania posiekany ser
wrzucamy na patelnie i czekamy aż ser się rotopi.
yo

1. Data: 2005-03-16 17:46:31

Temat: Re: Super jajecznica
Od: "dzdzownica" <d...@o...xx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał B" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> standardowa jajecznica(jak kto lubi) + pod koniec gotowania posiekany ser
> wrzucamy na patelnie i czekamy aż ser się rotopi.
ŁoooooooooooooooYezuuuuuuuuuuuuuu!
d.

1. Data: 2005-03-16 18:12:12

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał B, sącząc kawkę, wyklepał:

Na pewno gotowania? :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-16 20:12:40

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał B" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> standardowa jajecznica(jak kto lubi) + pod koniec gotowania posiekany ser
> wrzucamy na patelnie i czekamy aż ser się rotopi.

leeee

Ja robie tak - podpiekam wędlinkę, wrzucam grzanki, zalewam to jajkiem z
mlekiem, posypuje tartym serem i majerankiem. zapiekam pod przykrywką- to
dopiero pychotka

HaNkA

1. Data: 2005-03-16 22:34:35

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

> leeee

No, qrcze, jesteście okropni, Dżdżownica i Ty. Człowiek dzieli się
radośnie, spontanicznie i bezpretensjonalnie swym kulinarnym odkryciem,
a Wy wybrzydzacie jak stare zblazowane ciotki albo i stetryczały wujek.

A jajecznica z serem jest faktycznie dobra, o. Chyba zaraz polecę do
kuchni usmazyć :)
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-03-17 07:39:57

Od: "dzdzownica" <d...@o...xx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> No, qrcze, jesteście okropni, Dżdżownica i Ty. Człowiek dzieli się
> radośnie, spontanicznie i bezpretensjonalnie swym kulinarnym odkryciem,
> a Wy wybrzydzacie jak stare zblazowane ciotki albo i stetryczały wujek.
Otóż Basiu Bajarko, istotnie można podejść do tego posta w taki sposób, jak
Ty podchodzisz. Ale można też z przekąsem. Oba podejścia są jak najbardziej
uzasadnione, bo post jajecznicowy równie dobrze jest odkryciem, jak i
zgrywą.
Co do dodawania sera do jajecznicy, masz rację, faktycznie wydatnie
fantazjuje tę biedną szarą jajecznicę. Ja dodaję również tarty żółty ser do
mojej gęstej pomidorówki, a także do flaków. Zwłaszcza w pomidorówce smakuje
mi udatnie.
Pozdrawiam serdecznie
dżdżownica

1. Data: 2005-03-17 08:31:19

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzdzownica" <d...@o...xx.pl>
[...]
> Co do dodawania sera do jajecznicy, masz rację, faktycznie wydatnie
> fantazjuje tę biedną szarą [...]

Współczuję. Zmień kiedyś punkt widzenia i popatrz na jajecznicę z góry.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-03-17 08:36:30

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> Użytkownik "dzdzownica" <d...@o...xx.pl>
> [...]
>

> Współczuję. Zmień kiedyś punkt widzenia i popatrz na jajecznicę z góry.

Wiesz, Jerzy, bardzo możliwe, że jajecznica z mrówczych jaj *jest* szara ;).
--
Ania

1. Data: 2005-03-17 08:39:17

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dzdzownica napisał:

> Oba podejścia są jak najbardziej
> uzasadnione, bo post jajecznicowy równie dobrze jest odkryciem, jak i
> zgrywą.

:)
Tak też myślałam. I dlatego Twój przekąs wobec 'zgrywy' wywołał mnie do
klawiatury i kazał napisać, co napisałam nt. koligacji rodzinnych ;)

> Co do dodawania sera do jajecznicy, masz rację, faktycznie wydatnie
> fantazjuje tę biedną szarą jajecznicę.

Ten tego, moja jajecznica jest żółta, ale ja generalnie unikam szarości.

--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-03-17 09:13:16

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ciekawe jak smakuje jajecznica z dodatkiem startej dżdżownicy, która na
dodatek ma problem z garem.

pusiak

POMOCY! Sernik innaczej
[troche OT] czy ktos wie o co chodzi?