Surówka z kalarepy

1. Data: 2004-07-15 06:10:34

Temat: Surówka z kalarepy
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogę prosić o propozycje na surówkę z kalarepy. Od razu mówię, że
szukałam w archiwum ale nic nie było.
Krystyna z Rybnika

begin 666 Krystyna z Rybnika.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E)Y8FYI:V$[2W)
Y<W1Y;F$@
M>@T*1DXZ2W)Y<W1Y;F$@>B!2>6)N:6MA#0I%34%)3#M04D5&.TE
.5$523D54
M.FMR861Z:65J97=S:V% ;W N<&P-"E)%5CHR,# T,#<Q-50P-C$P,S1:#0I%
*3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

1. Data: 2004-07-15 07:38:41

Temat: Re: Surówka z kalarepy
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy mogę prosić o propozycje na surówkę z kalarepy. Od razu mówię, że
> szukałam w archiwum ale nic nie było.

Kalarepkę zetrzeć na dużej tarce, dodać cebulę posiekana drobno, albo
szczypior cały z cebulką (jak się ma, można dać do tego tak samo starta
białą rzodkiew), albo niedużą marchewkę.
Zrobić sos śmietanowo chrzanowy - łyżka chrzanu na pół szklanki śmietany,
sól, pieprz, trochę soku z cytryny i ze 2 łyżki posiekanej natki pietruszki.
Tym zalać kalarepę, posypać po wierzchu posiekanymi rzodkiewkami dla ozdoby
.

Albo - winne jabłko i kalarepkę pokroić w zapałkę, dodać cebulę, koperek,
zalać sosem majonezowym.

Albo- kalrepke pokroić w kostkę (tak 1x1 cm, albo i większą) wrzucić na
wrzącą lekko osoloną wodę, obgotować aż będzie miękkawa i podawać na ciepło
z bułką tartą.

Sowa

1. Data: 2004-07-15 13:50:53

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pietruszki.
> Tym zalać kalarepę, posypać po wierzchu posiekanymi rzodkiewkami dla

Dziś przetestowałam na obiad pierwszy przepis.
Bardzo smaczne - dziękuję.
Pozdrawiam
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-07-16 12:44:18

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziś przetestowałam na obiad pierwszy przepis.
> Bardzo smaczne - dziękuję.

Ciesze się, że smakowało. :-)

Sowa

Sałatka z fetą