Suszarka

1. Data: 2003-06-26 16:08:29

Temat: Suszarka
Od: "Inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_'poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj byl watek o prostownicy do wlosow i tak mi sie przypomnialo, ze
chyba miesiac temu w Elle, w dodatku o wlosach, pisali o roznych
suszarkach i jedna z nich miala jakas taka nakladke - cudo, ktora byla w
stanie rozprostowac kazde wlosy bez wysilku i nerwow... Moze ktoras z
was uzywala czegos
takiego i moze potwierdzic, ze to rzeczywiscie dziala. Bo mnie to
kojarzy sie reklamami z TVshopow, wiec mam watpliwosci i nawet nie
probowalam tej suszarki szukac w sklepach (to chyba byla Rowenta, ale
nie pamietam, cena ok 150-200zl), ale jakby dzialalo, to chyba bym sie
skusila...

Pozdrawiam,
Iwona

_____________
Who am I
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39011

1. Data: 2003-06-26 17:11:21

Temat: Re: Suszarka
Od: xanka <x...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inka wrote:

> [...]
> suszarkach i jedna z nich miala jakas taka nakladke - cudo, ktora byla w
> stanie rozprostowac kazde wlosy bez wysilku i nerwow... Moze ktoras z

Faktycznie Rowenta ma taka suszarke. Zobacz na stronce www.rowenta.com
LISSIMA PH 570 . Jest nawet filmik prezentujacy mozliwosci tej suszarki i
musze przyznac, ze wyglada to zachecajaco :)

pozdrawiam
xanka

1. Data: 2003-06-27 06:27:11

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

xanka wrote:
> Faktycznie Rowenta ma taka suszarke. Zobacz na stronce www.rowenta.com
> LISSIMA PH 570 . Jest nawet filmik prezentujacy mozliwosci tej
> suszarki i musze przyznac, ze wyglada to zachecajaco :)

Obejrzalam ten filmik, wyglada zachecajaco, ale to chyba kolejny bajer...:(
Zwroc uwage ze ani razu nie widac jak wygladaja koncowki wlosow po
przeciagnieciu ta suszarka, widac ze sa ciagniete (czyli proste sila rzeczy
bo naciagniete mocno), a jak suszarka dochodzi do ich konca, to jest
nastepne ujecie, sprytny chwyt;) A znowu ukladanie fryzury ulozonej
wczesniej tez sztuka nie jest, i tez to sprytnie pokazali... Trzeba by to
sprawdzic na wlasnej skorze zeby sie przekonac jakie sa efekty...

--
star, poszukujaca czegos do prostowania wlosow;)

1. Data: 2003-06-27 08:45:24

Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" napisał w wiadomości

Trzeba by to sprawdzic na wlasnej skorze zeby sie przekonac jakie sa
efekty...

To ja się podłączam do pytania i pytam czy ktoś moze używa(ł) tej Rowenty i
może powiedzieć czy warto.

star, poszukujaca czegos do prostowania wlosow;)

Pola, poszukująca tego samego :)

1. Data: 2003-06-27 16:29:16

Od: "ŻabCia" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wy se propstujecie, a ja mam proste i bym chciała miec krecone :(

.---------------------------------. (O`.._
`---------------------------------' fsc .'_//;,__,/

1. Data: 2003-06-27 17:10:22

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"ŻabCia" wrote:

> Wy se propstujecie, a ja mam proste i bym chciała miec krecone :(

To kup termoloki. Zakrecasz (5 minut z moimi wlosami do polowy plecow),
chodzisz pol godziny z tym na glowie, zdejmujesz i gotowe. 5 razy
latwiejsze niz prostowanie ^_~

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-27 20:54:47

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter"
<r...@a...net> napisał w
wiadomości news:3EFC7A7E.D91B77EF@astercity.net...

<http://www.extenuation.net/disc/>
> "To absent friends, lost loves, old gods and the
season of mists."
> -- Neil Gaiman

Tak? A wiesz, że nie każdy ma takie włosy, można
spać całą noc w zakręconych włosach, rano zdjąć, i
nie ma śladu zakręcenia?
I co Ty na to?

1. Data: 2003-06-27 21:00:30

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> Tak? A wiesz, że nie każdy ma takie włosy, można
> spać całą noc w zakręconych włosach, rano zdjąć, i
> nie ma śladu zakręcenia?
> I co Ty na to?

Spac w porzadnych TERMOLOKACH? Wlasnie dzisiaj bylam u fryzjerki, i ta
stwierdzila, ze termoloki dzialaja na tej samej zasadzie, co te lokowki
+ helm ktore ona stosuje klientkom - a trzyma czlowieka pod tym
ustrojstwem nie dluzej niz pol godziny. Poniewaz u fryzjera to glowne
ustrojstwo do zakrecania wlosow, to podejrzewam ze jednak u wiekszosci
ludzi to dziala. Temperatura tutaj pomaga, utrwalajac skret.

A moze myslalas o zwyklych lokowkach/papilotach? W tym przypadku
przyznaje, u mnie to np zalezy od pogody.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-29 13:43:58

Od: "Kasia Janiak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_'poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Moze ktoras z
> was uzywala czegos
> takiego i moze potwierdzic, ze to rzeczywiscie dziala.

Niestety, nie działa. Po kilku próbach i niewielkim efekcie wrócilam do
grubej, okrągłej szczotki i wyciągania.
Pozdrawiam, Kasia

rozstępy
tatuaż z henny