Suuuucho w gardle..

1. Data: 2001-12-11 13:41:01

Temat: Suuuucho w gardle..
Od: "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przepraszam, jeśli temat już był niedawno, ale nie umrywam,
że sprawa jest dość pilna i nie grzebałem w archiwum :-(

Chodzi o to, jak sobie poradzić z okropnie suchym powietrzem
w mieszkaniu ? Sezon grzewczy w pełni i zrobiło się tak sucho,
że aż piecze w gardle ! W pracy - gorąco i sucho; w domu - to samo.
Otwieranie okna to nie najlepszy pomysł bo zbyt szybko robi sie zimno.
Wiem, że mozna ustawić przy kaloryferach (?) pojemnik z wodą.
Prawda to ?
Poproszę o jakieś szczegóły: najbardziej optymalne powierzchnie
pojemniczka, odległość od grzejnika (?)... - jak najefektywniej
i najtaniej zwiekszyć wilgotność w mieszkaniu ?
Proszę o odpowiedź na konto email.

--
Zajrzyj tu:
http://www.allegro.pl/showother.php?id=291882

1. Data: 2001-12-11 22:16:56

Temat: Re: Suuuucho w gardle..
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawilżacz powietrza, np.ultradźwiękowy. Inwestycja, ale skuteczne.

1. Data: 2001-12-12 05:29:44

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inwestycja, ale skuteczne.

Niemowlak w domu + suszenie pieluch. Też skuteczne, ale nie inwestycja
:-)

P.J.

1. Data: 2001-12-12 07:45:07

Od: "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał:
> Nawilżacz powietrza, np.ultradźwiękowy. Inwestycja, ale skuteczne.

A "pi razy oko": jakie są ceny takiego cudeńka ?

1. Data: 2001-12-12 08:15:16

Od: "TM" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w wiadomości

> Niemowlak w domu + suszenie pieluch. Też skuteczne, ale nie inwestycja

Witam!
Jak to! Maleństwo to dopiero inwestycja! :-)

Pozdr,
TM

1. Data: 2001-12-12 10:34:08

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert K. (Beer) pisze:

>A "pi razy oko": jakie są ceny takiego cudeńka ?

w ulotce euro rtv/agd podrzuconej pod drzwi 329 zl jesli dobrze
pamietam.

1. Data: 2001-12-13 08:51:08

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, od powyższego równania odejmujemy niemowlaka. Prawdopodobnie TEŻ
będzie działało. Można też pieluchy zastąpić inkszym praniem. W wersji
extra wystarczą mokre ręczniki na kalafiorach.

;-) P.J.

1. Data: 2001-12-13 22:20:02

Od: "audiobambino" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SZ <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v9kjv$oun$...@n...tpi.pl...
> Niekoniecznie musi być ultradźwiękowy. Są nawilżacze obrotowe, z
silniczkiem
> i wiatraczkiem w środku - kosztują o połowę mniej tzn ok. 150 zł, prądu
> zżerają też minimalnie
> Sławek

Ultradźwięki mogą być szkodliwe dla zdrowia.
Mogą wywołać zaburzenia psychiczne.
Stosuje się je w broni akustycznej podobnie jak i infradźwięki.
(ale bez paranoi - konieczna jest odpowiednia moc)
Więc ostrożnie.

Nawilżacze obrotowe mogą nieco szumieć.

Nawilżacze parowe grzeją.

Najbardziej naturalną metodą są pojemniki z wodą lub mokre tkaniny
zawieszone na kaloryferze - kłopotliwe.

Najlepiej wyjechać do ciepłych krajów na zimę.

1. Data: 2001-12-13 22:20:53

Od: "audiobambino" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-13 22:21:03

Od: "audiobambino" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zawieszone na kaloryferze - kłopotliwe.

Najlepiej wyjechać do ciepłych krajów na zimę.

TWarda woda a magnetyzer
VAT za mieszkanie,a akt notarialny
zmywarka a ulga
okna