Swędzenie brzucha-co to?

1. Data: 2003-06-29 07:56:46

Temat: Swędzenie brzucha-co to?
Od: "Mariusz" <m...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od tygodnia swędzi mnie skóra w okolicy brzucha: od pasa aż po klatkę
piersiową - pojawiły się nawet takie dziwne czerwone plamki.

Czy ktoś z grupowiczów może powiedzieć mi co to może być za choroba?

pozdrawiam

Mariusz

2. Data: 2003-06-29 08:28:35

Temat: Re: Swędzenie brzucha-co to?
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bdm65r$3k1$...@a...news.tpi.pl,
Mariusz <m...@N...poczta.fm>:
> [...]
> piersiową - pojawiły się nawet takie dziwne czerwone plamki.
>
> Czy ktoś z grupowiczów może powiedzieć mi co to może być za choroba?

Moze reakcja uczuleniowa?
Jadles moze duzo truskawek?
A moze zazywales kapieli?

--
Robert

3. Data: 2003-06-29 08:53:02

Od: "monika" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piersiową - pojawiły się nawet takie dziwne czerwone plamki.
>
> Czy ktoś z grupowiczów może powiedzieć mi co to może być za choroba?

moze to być jakaś choroba zakaźna , jak te czerwone plamki beda pojawiac
sie w nowych miejscach i zbyt dlugo utrzymywać to proponuje zgłosić sie do
lekarza,
monika

4. Data: 2003-06-29 12:01:38

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Od tygodnia swędzi mnie skóra w okolicy brzucha: od pasa aż po klatkę
> piersiową - pojawiły się nawet takie dziwne czerwone plamki.
> Czy ktoś z grupowiczów może powiedzieć mi co to może być za choroba?

moze polpasiec?
ale nie jestem lekarzem wiec tylko sobie gdybam ..:-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

5. Data: 2003-06-29 21:37:16

Od: "Delcia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piersiową - pojawiły się nawet takie dziwne czerwone plamki.
>
> Czy ktoś z grupowiczów może powiedzieć mi co to może być za choroba?

Moze to jest świerzb. Zglos sie do lekarza

Delcia

6. Data: 2003-06-30 06:15:50

Od: "Aneta502" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Delcia" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mariusz" <m...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości

> Moze to jest świerzb. Zglos sie do lekarza
>
> Delcia
>
> prawdopodobnie Tosia ma rację , te objawy dokładnie pasują do półpaśca,
więc szybciutko do lekarza,UWAGA bardzo zakaźne!

7. Data: 2003-06-30 11:15:21

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Mon, 30 Jun 2003 08:15:50 +0200 *Aneta502* napisał/a:

> prawdopodobnie Tosia ma rację , te objawy dokładnie pasują do półpaśca,
> więc szybciutko do lekarza,UWAGA bardzo zakaźne!

Półpasiec charakteryzuje się tym,że umiejscawia się z jednej strony tułowia
i w miejscu,w którym "wyskoczyły" wykwity jest straszny ból.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

Swędzenie brzucha-co to?
Diplegia Spastyczna
przepuklina jądra miażdżystego
soczewki miesięczne bez zdejmowania (night and day)
Torbiele a Cilest.