Torbiele a Cilest.

1. Data: 2003-06-28 18:34:49

Temat: Torbiele a Cilest.
Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje cykle miesiaczkowe sa z reguly dlugie (do 30-kilku dni) i nieregularne.
Ostatnio jednak cykl wydluzyl sie tak bardzo (okolo50 dni), ze bylam juz
niezle zaniepokojona => przestraszona wizja niechcianej w tym wieku (19lat)
ciazy, wiec po uprzednim wykonaniu testow udalam sie do ginekologa. Ciaza
zostala na szczescie wykluczona, jednak USG wykazalo, ze na obydwu jajnikach
mam torbiele...
Na wywolanie krwawienia dostalam Duphaston, pozniej mialam zaczac brac
Cilest na wyregulowanie cyklu i (?) zlikwidowanie torbieli. Jestem w polowie
opakowania i zauwazylam u siebie wprost depresyjne zachowania.. i niestety
nadmierny apetyt.. :-( Stad tez moje pytania:
1. Czy branie tabletek antykoncepcyjnych moze spowodowac samoistny zanik
torbieli?
2. Mozliwym jest, zeby skutki uboczne byly widoczne po tak krotkim czasie w
zazywaniu tabletek?
3. Musi to byc akurat Cilest czy moge poprosic lekarza o zmiane tabletek
(czy to przyniesie ze soba gorsze szkody dla mojego organizmu?)

Monia

2. Data: 2003-06-28 19:25:42

Temat: Re: Torbiele a Cilest.
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadmierny apetyt.. :-( Stad tez moje pytania:
> 1. Czy branie tabletek antykoncepcyjnych moze spowodowac samoistny zanik

tego nie wiem ale u mnie po Cilescie pojawiły sie włókniaki w piersiach,
> 2. Mozliwym jest, zeby skutki uboczne byly widoczne po tak krotkim czasie
> zazywaniu tabletek?
całkiem możliwe w końcu to hormony,minimalna dawka ale jednak,twój organizm
jest wrażliwy i zareagowałł szybko,
> 3. Musi to byc akurat Cilest czy moge poprosic lekarza o zmiane tabletek
> (czy to przyniesie ze soba gorsze szkody dla mojego organizmu?)

Cilest jest popularnym środkiem przepisywanym przez lekarzy,oczywiście
lekarz może zmienic ci pigułki ale najpierw powiedz jemu o swoich
obserwacjach,zmiana pigułek nie pogorszy stanu twojego organizmu ,generalnie
wszystkie nowoczesne pigułki mają podobny skład a jedynie minimalnie
zmieniony a jednak organizm może to wyczuć i reagować lepiej ,gorzej a może
tak samo.

pozdrawiam
paula

3. Data: 2003-06-28 20:50:42

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
[cut]

> tego nie wiem ale u mnie po Cilescie pojawiły sie włókniaki w piersiach,
[cut]

Ojej, no to mnie wystraszylas jeszcze bardziej! A skad wiesz, ze wlokniaki
byly spowodowane akurat Cilestem?
Monia

4. Data: 2003-06-28 21:33:47

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [cut]
>
> Ojej, no to mnie wystraszylas jeszcze bardziej! A skad wiesz, ze wlokniaki

witam
nie chciałam Cie przestraszyć ale ostrzec .nigdy przed tym jak zaczelam
łykać Pigułki nie miałam z tym problemów,mój ginekolog mi to potwierdził i
onkolog oraz radiolo był zdziwiony ,że pomimo ciązy i karmienie piersią mam
włokniaki.dlatego ginekolog zapisal mi Minulet.
biore go od ok.roku i jak narazie (odpukać )jest wszystko dobrze.
pozdrawiam i życzę zdrówka
paula

5. Data: 2003-06-29 07:07:28

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ojej, no to mnie wystraszylas jeszcze bardziej! A skad wiesz, ze wlokniaki
> byly spowodowane akurat Cilestem?

kazda z nas ma rozne doswiadczenia z takimi czy innymi pigulkami...
ja np. zazywam Cilest od wieeeeelu lat i nic mi nie jest, zero stanow
depresynych, zero dolegliwosci, brak nadwagi... komfort i nic wiecej :-)
Wiec prosze nie sugeruj sie opiniami do tego stopnia....
Tabletki to bardzo indywidualna sprawa kobiety... jesli jedne Ci nie sloza,
moze inne okaza sie tymi wlasciwymi...
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

6. Data: 2003-06-29 08:04:19

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wiec prosze nie sugeruj sie opiniami do tego stopnia....
> Tabletki to bardzo indywidualna sprawa kobiety... jesli jedne Ci nie

Wiem o tym doskonale i sie nie sugeruje. Nie zmienia to jednak faktu, ze
Cilestu nie toleruje :-(
Ciagle sie jednak zastanawiam, czy antybaby spowoduja zanik moich torbieli..
Monia.

troche smieszne pytanie ;)
jak przesunąć okres?
brunatna wydzielina z nosa