Re: Świat się przewraca!

Data: 2014-02-05 22:03:19
Temat: Re: Świat się przewraca!
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 05 Feb 2014 21:55:55 +0100, SJS napisał(a):

> Z tym miodem to żartowałem ale na kawę/herbatę i własnego wypieku chleb
> z masłem i miodem zapraszam

Bardzo chętnie latem wpadnę, bo dzień dłuższy i będę miała więcej czasu na
coś więcej prócz wizyty w Warszawie u córki młodszej i w Miłosnej u wnusi i
córki starszej. Ba, i chrześniaka mam też w Miłosnej, którego cokolwiek
zaniedbałam wczoraj, bo już czasu nie starczyło.
No a muszę wracać tego samego dnia, żeby nie wiem co - pieski na podwórzu i
kotki w domu, dlatego tak z tym latem... A z miodem pitnym wcale nie
żartowałam, bo i niby dlaczego miałabym :-)
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein