Świat w/g ikselki

11. Data: 2017-05-24 09:27:28

Temat: Re: Świat w/g ikselki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie sądzę, żebyś go rzeczywiście polubił. Raczej się nie przekonasz, bo
> facet postarał się o usuwanie swoich postów, chyba że coś w cytatach
> znajdziesz.
> Nie wiem, jak ludzie mogą być tak oderwani, żeby Ciebie z nim kojarzyć.
> Jeśli byś był tą samą osobą, to faktycznie musiałbyś być ciężkim
> przypadkiem psychopaty i niezwykłym talentem do zmiany wcieleń. Ja nie
> widzę żadnych podobieństw. Nawet stylowych ani gramatycznych. Tamten
> wypowiadał się jak, inteligentny owszem, ale jednak nieokrzesany
> cyniczny prostak. A w Tobie jest więcej prawdziwych emocji.

Po samym Twoim mizianiu poznaję - BLUZGACZ WRÓCIŁ!!!
LOL

12. Data: 2017-05-24 09:29:18

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ml

> Owszem, zgadzałaby się dosyć staranna interpunkcja - na przykład.
> Ale nie zgadza mi się psychotyczny styl. U Sendera sposób wypowiadania się
> był bardzo logiczny i poprawny, wypowiedzi były wyważone i raczej nie
> przypominam sobie, aby autor wpadał w histeryczny ton - w odróżnieniu od
> tego czegoś.

Zupełnie, ale zupełnie teoretycznie (też zauważyłem to, o czym piszesz)- ale
jednak jest to możliwe. No cóż- są tu ludzie różni. Ludzie, którzy
najczęściej sami mieli kontakt osobisty z psychologią czy psychiatrią.
Zespół dysocjacyjny osobowości jest ponoć bardzo rzadki, ale jednak
występuje w Polsce także. Oczywiście- nie wypowiadam się, czy rzeczywiście
Kviat i Sender- mimo tak ewidentnych różnic- to ta sama osoba. Twierdzę
tylko, że jesli tak- to osobowość dysocjacyjna tłumaczyłaby takie
zachowania.

--
Chiron

13. Data: 2017-05-24 10:55:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-24 o 08:26, FEniks pisze:

> Nie sądzę, żebyś go rzeczywiście polubił. Raczej się nie przekonasz, bo
> facet postarał się o usuwanie swoich postów, chyba że coś w cytatach
> znajdziesz.

To był żart ze "sposobu wypowiadania się"... "wyważonego" ;)
Przecież nie będę szukał prehistorycznych postów jakiegoś gostka...

> Nie wiem, jak ludzie mogą być tak oderwani, żeby Ciebie z nim kojarzyć.

A jak trzeba być oderwanym żeby gloryfikować faszyzm?
Tacy ludzie już tak mają, to ich charakterystyczna cecha.

> Jeśli byś był tą samą osobą, to faktycznie musiałbyś być ciężkim
> przypadkiem psychopaty i niezwykłym talentem do zmiany wcieleń.

Nie każdy niezwykły talent jest psychopatą ;)
(Tutaj muszę koniecznie dopisać, że to też był żart i naprawdę nie znam
tego człowieka - zaraz ta banda psycholi znowu zacznie spiskować, że coś
sugeruję ;))

> [...]
> cyniczny prostak. A w Tobie jest więcej prawdziwych emocji. Tak to
> widzę. I wreszcie wróciło do tematyki grupy. ;)

Ten zalew głupoty faktycznie jest często irytujący.
Momentami zabawny (płaska Ziemia, opętania...) i nieszkodliwy, a
momentami żarty się kończą, gdy ma się do czynienia z faszystą czy
rasistą, albo z fanatykiem religijnym.

To bardzo ciekawy mechanizm, że wielu ludzi uważa, że ich to nie
dotyczy. W sensie, że "machają na to ręką" - eee tam... oszołom od
płaskiej Ziemi... hahaha... wrzuca do KF i zapomina. Ale ci ludzie nie
znikają.
To działa podobnie do zdziwienia przeciętnego człowieka, że nagle, w
normalnym wydawałoby się państwie, władzę przejmują ekstremiści. No jak
to? Przecież nie znam nikogo, kompletnie nikogo, kto głosował na pis
(nie znam żadnego faszysty... itp.), więc to margines, więc nie ma czym
się przejmować. To kto im dał władzę?
Widzą czasem w TV jakiegoś Korwina, Bosaka, Kowalskiego... ale po
wiadomościach wrzucają to do swojego białkowego "KF" i jak zwykle wstają
rano do roboty - przecież nic się nie stało...

Jasne, że to co piszę to są truizmy, że przeciętny człowiek po minucie
zastanowienia stwierdzi, że to są oczywistości - przecież skoro
utrzymuję kontakty i obracam się w towarzystwie mi podobnych, to chyba
naturalne, że nie znam żadnego faszysty czy rasisty. I to nie powoduje,
że gdy zamknę oczy to oni znikają.

Fascynujące jest to, że przeciętni ludzie mają problem z poświęceniem
tej minuty na zastanowienie.
Fascynujące jest to, że dawno odkryta prawda Edmunda Burke (a
przynajmniej jemu przypisywana...) nadal może być przedmiotem badań,
pomimo wałkowania tego na wszelkie możliwe sposoby i nieustannie musi
być przypominana.

;)

> BTW Nadal zaliczasz pierwsze piątki? ;)

Chyba mnie z kimś pomyliłaś :)

Pozdrawiam
Piotr

14. Data: 2017-05-24 11:11:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> W sumie możliwe. A może kominek? :) Z obydwoma żyłem na pokojowej
> ścieżce a nasz Cviet z jakiegoś powodu do mojego gardła się nie
> rzuca tak jak do Twojego

https://m.youtube.com/watch?v=KmHA5w5WDgQ

:-))

> - choć powód pewnie by znalazł gdyby
> chciał :)

No nie - bo on tylko inteligentnych KOBIET nie znosi.
:-)

15. Data: 2017-05-24 15:09:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> https://m.youtube.com/watch?v=KmHA5w5WDgQ
>
> :-))

> No nie - bo on tylko inteligentnych KOBIET nie znosi.
> :-)

One albowiem nie lecą na niego, a jeszcze od nich po nosie obrywa. Od razu
widać, że intelektualnie stać go jedynie na tzw. lachony - a tu się ma
ambicje, a tu chciałoby się z inteligentną... pogadać :-D

16. Data: 2017-05-24 16:30:15

Od: Aiua40 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 23:07, Przemysław Dębski pisze:
> [...]
> razu wchodzisz w polemikę. Temat Sendera/Endera/Pimpusia to jedyny temat
> w którym zamieniasz się w niemca na rowerze :)

o toto. ważniejsze co sprawiło w Piotrusiu że mu się szyje wykręciła o
180 wobec xl? ;-) a taka piękna była fascynacja to była...!

17. Data: 2017-05-24 16:31:20

Od: Aiua40 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 23:18, Kviat pisze:
ml

> Coś ci się popitoliło... na tej grupie zacząłem pisać w 2015 (specjalnie
> sprawdziłem).
> Więc z łaski swojej wyjaśnij o co ci chodzi. Pośmiejemy się razem.

a ja bym twierdziła że owszem piątka była ale przed nią zero ;-)

18. Data: 2017-05-24 16:35:16

Od: Aiua40 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cyniczny prostak. A w Tobie jest więcej prawdziwych emocji. Tak to
> widzę. I wreszcie wróciło do tematyki grupy. ;)

wystarczy że jest miły i od razu tracisz głowę...biedna ;-)
pisanie i "odzywki" sa jak linie papilarne. pozostawiają indywidualny
rys dla wprawniejszego oka. ;-)

19. Data: 2017-05-24 16:38:01

Od: Aiua40 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba mnie z kimś pomyliłaś :)

wypieranie się też iście senderkowe, ale...nie będę ci majtek przy
wszystkich zdejmowała ;-)

20. Data: 2017-05-24 17:42:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-24 o 11:11, Ikselka pisze:

> No nie - bo on tylko inteligentnych KOBIET nie znosi.
> :-)

Inteligentnych inaczej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr