Świąteczne...

140. Data: 2016-01-03 22:36:46

Temat: Re: Świąteczne...
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Zrozum wreszcie ze bez tego podatku tez byliby zwalniani.
>
> Z myśleniem życzeniowym to sobie dyskutuj z Ikselką i Chironem, tam za
> pomoca wiary dobrobyt rośnie, wystarczy tylko bardzo głęboko w to
> wierzyć.

Świetnie. Tez chetnie podyskutowałbym na argumenty.
Ale na razie zadnych nie podałes.
Może chociaz zdanie ekomonistów, jakies autorytety ktorymi mógłbys sie
podeprzec?

142. Data: 2016-01-03 22:39:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
- ukryj cytowany tekst -
> [...]

Ale na razie zadnych nie podałes.
Może chociaz zdanie ekomonistów, jakies autorytety ktorymi mógłbys sie

To sobie wpisz zdanie ekonomistów, tylko nie Maciarewicza, bo tam samoloty nawet
działają wbrew fizyce a co dopiero ekonomia. Podatek bankowy w Polsce sobie wpisz.

143. Data: 2016-01-03 22:44:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
> [...]

Ale na razie zadnych nie podałes.
Może chociaz zdanie ekomonistów, jakies autorytety ktorymi mógłbys sie

BANKI

Dusząc banki, dusimy gospodarkę

http://m.forbes.pl/podatek-bankowy-pis-duszac-banki-
dusimy-gospodarke,artykuly,199939,1,1.html

144. Data: 2016-01-03 22:58:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Jan 2016 21:36:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> W Stanach doszli juz do wniosku ze troche przesadzili...
> http://www.polskatimes.pl/artykul/3887375,koniec-z-t
otalna-inwigilacja-w-

"Wszechogarniająca inwigilacja z czasów George'a W. Busha odeszła do
lamusa, cieszy się wiele amerykańskich środowisk."

...i ja tam byłem, miód i wino piłem.
Dobre, dobre, po prostu w cudowny sposób NAGLE przestaną podsłuchiwać
komóry, no i oczywiście obywatele będą mogli to osobiście, namacalnie
sprawdzić... Tymczasem świstak wcale nie musi podsłuchiwać akurat komórek,
bo ma mnóstwo innych papierków do zawijania - np domowe liczniki prądu,
domowe i samochodowe komputery, urządzenia rtv, itp :-D

No a ja ponownie:
http://bi.gazeta.pl/im/6/14083/m14083056,PRISM1106.j
pg

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

145. Data: 2016-01-03 23:00:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Jan 2016 22:58:03 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> bo ma mnóstwo innych papierków do zawijania - np domowe liczniki prądu,
> domowe i samochodowe komputery, urządzenia rtv, itp :-D

O, takie tam:
https://www.google.pl/search?q=pods%C5%82uchy+w+licz
nikach+energii&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=g5mJVt
CcIcqzsQHg9LcQ

> No a ja ponownie:
> http://bi.gazeta.pl/im/6/14083/m14083056,PRISM1106.j
pg

Tak że wiesz, komóra to zdecydowanie przeżytek jeśli chodzi o podsłuchy :-D

146. Data: 2016-01-03 23:02:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Jan 2016 23:00:13 +0100, Ikselka napisał(a):

> O, takie tam:
> https://www.google.pl/search?q=pods%C5%82uchy+w+licz
nikach+energii&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=g5mJVt
CcIcqzsQHg9LcQ

...oraz konkretniej:
http://www.prisonplanet.pl/nauka_i_technologia/w_kal
ifornii_inteligentne,p1988930896

147. Data: 2016-01-04 01:56:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> Fragi
> ... życzenia Miłości, Spokoju i Radości
> dla Was i dla Waszych Najbliższych...
>
> :-)
>
> https://www.youtube.com/watch?v=cOQhTZ48Tq4
>
> PS Ewo, wszytskiego co najlepsze!
>

> Tyle nienawiści ile katole przez rok nachlapali tutaj to ja od katoli żadnych
życzeń nie chce. My na święta życzyliśmy sobie upadku Pisu jak na Polaków przystało.

Biedaku, przecież ty niczego nie możesz sobie ani komuś życzyć na
katolickie święta.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

148. Data: 2016-01-04 02:28:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-03 o 20:54, FEniks pisze:

> No, jeżeli dla Ciebie bonusem jest to, co robią przy TK, to rzeczywiście
> nie mam się z czego śmiać (nie tylko ja, Ty w perspektywie też). Ale
> tego nie mieli na przedwyborczych transparentach.

Ale też w kampanii cała (dzisiejsza) opozycja ostrzegała, jakie to
straszne rzeczy będzie PiS robił gdy wygra wybory. Ty możesz powiedzieć
- głupi wyborcy nie uwierzyli i sprawdziło się - to teraz mają. A ja
mówię - wyborcy stwierdzili, że właśnie te "straszne rzeczy" trzeba zrobić.

> Natomiast sztandarowe hasła z kampanii wyborczej (500+, darmowe leki,
> podniesienie kwoty wolnej itd.) są jak na razie realizowane w takim
> zakresie, że zwiększa się deficyt budżetowy o kilkadziesiąt miliardów,
> by te obietnice spełnić. No bo przecież "w budżecie są na to wolne
> środki", jak mówiono w czasie kampanii.

Znasz się na finansach Państwa by móc to samodzielnie ocenić ? Ja np.
widzę w pytę niepotrzebnych ekranów akustycznych wzdłuż torów kolejowych
i autostrad. By zasilić budżet być może wystarczy przestać robić pewne
rzeczy ...

> Ależ ja nie przeczę, że Jarek potrafi dobrać sobie odpowiednio sprawne i
> oddane osoby, by realizowały jego cele. I w dodatku by robiły to na
> własną odpowiedzialność prawną (a także ponosiły za to ofiarę znacznie
> wyższą).

A ja nie przeczę, że w kampanii było powiedziane, iż premierem będzie
BSz i słowa dotrzymano.

> [...]
> jest obiektywne. Ja podobnie mogę powiedzieć, że widziałam, ilu ludzi
> protestowało ostatnio na Rynku we Wrocławiu przeciwko temu, co dzieje
> się wokół TK, wiem też, o czym rozemocjonowani ludzie ze sobą wokół
> rozmawiają oraz jacy to są ludzie, podczas gdy czołowi politycy z PiS
> (także ci, którzy będą wkrótce zarządzać TV) próbowali wszystkim wmówić,
> że sprawa TK w ogóle ludzi nie interesuje, a ci, którzy demonstrują to
> byli opłaceni aparatczycy komuny i po co media się tym zajmują. Ale sami
> nieźle trzęsą portkami, bo robią wszystko, by utrudnić tym ludziom

Ależ nie mam wątpliwości, że na te demonstracje przychodzili również
prawdziwi ludzie z krwi i kości, dlatego że chcieli a nie że ktoś im
zapłacił. I żal mi ich - autentycznie i bez przekąsu - bo wywyołano w
nich strach by ich wykorzystać do politycznych celów. Ba - politycznych.
Tu nie ma żadnej polityki, nawet przez małe pe. Jest obrona koryta.

Co do tego co ja widziałem. Nie ma tu żadnej subiektywnej oceny. Są
fakty. Mówię, że widziałem bojówkę w kominiarkach wbijającą z zewnątrz w
tłum. Gdzie tu miejsce na pomyłkę ? Że co, że tak naprawdę to mogła być
sierotka marysia i jej krasnoludki ?

Dębska

149. Data: 2016-01-04 08:46:34

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-04 o 01:56, XL pisze:

życzeń nie chce. My na święta życzyliśmy sobie upadku Pisu jak na Polaków przystało.

> Biedaku, przecież ty niczego nie możesz sobie ani komuś życzyć na
> katolickie święta.

Ależ oczywiście, że może.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

150. Data: 2016-01-04 10:04:46

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ty naprawdę sądzisz, iż tego obecnie nie ma?
> Ba - było, jest i będzie. Powszechnie. Zmieniają się tylko metody.

Powiem więcej. Już raz ta ekipa pokazała, na co ją stać w "tym temacie". Na
szczęście krótko to trwało, a teraz szykuje się powtórka z rozrywki. "Dajcie
człowieka, paragraf się znajdzie."

> Grunt to mieć realistyczny ogląd - poglądy nie powinny go zaburzać, lecz z
> niego wynikać.

To życzę opuszczenia klapek z oczu i spojrzenia realnie na tych, których
bronisz w każdej sprawie.

Skoki, "niezależni", Duda
Pis obcina języki
Senator Pociej broni status quo w TK