Re: Świąteczne porządki

From: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Świąteczne porządki
Date: Wed, 22 Dec 2004 01:07:42 +0100
<cpui1u$nb3$1@news.onet.pl> <4...@n...o2.pl>
<cputem$enq$1@news.onet.pl> <4...@n...o2.pl>
<cpuu8n$6gk$1@news.onet.pl> <4...@n...o2.pl>
<cpv2q7$b$1@news.onet.pl> <4...@n...o2.pl>
<cpvaim$ic4$1@news.onet.pl> <cpvlq6$51$1@atlantis.news.tpi.pl>
<cq0gek$m8i$1@news.onet.pl> <cq4sua$d07$1@atlantis.news.tpi.pl>
<cq66ij$q5b$1@inews.gazeta.pl> <cq67rk$jd8$1@nemesis.news.tpi.pl>
<cq6o6l$35l$1@news.onet.pl> <cq6s20$8kn$1@nemesis.news.tpi.pl>
<cq7fdv$60i$1@news.onet.pl> <cq9h06$ocs$1@nemesis.news.tpi.pl>

"Karolina \"duszołap\" Matuszewska" wrote:
> Bo jakem szczyl była, to wszystkie dzieciaki w wieku
> siedmiu lat umiały umyć blat słotu ścierką i zawiązać sobie
> sznurówki.

No, ale teraz są rzepy, więc nie muszą. Książek czytać nie muszą, bo lektury
są na DVD, a do rozrywki są gry komputerowe. Dzięki temu na pewno będą
szczęśliwsze. Nie masz wrażenia, ze gdzieś między naszym pokoleniem a
dziećmi naszego pokolenia nastąpiły jakieś "Kukułcze jaja z Midwich", czyli
podmiana gatunku? Nas jednak statystycznie wychowywano na samodzielnych,
radzących sobie i co najmniej nieuciążliwych dla społeczeństwa ludzi, a
przedstawiciele kolejnego pokolenia mają już tylko być szczęśliwi - nawet
jeśli do tego szczęścia jest im potrzebne bycie chamowatym tępakiem, głupią
panienką lekkich obyczajów albo osobnikiem całkowicie dysfunkcjonalnym
społecznie.

JoP