Swiateczni maruderzy - poraz zaczynac...

1. Data: 2006-12-06 09:24:02

Temat: Swiateczni maruderzy - poraz zaczynac...
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

... juz teraz. Zeby sie nie spóznic.

Temat "Nienawidze swiat" uwazam za otwarty :)))

Duch

2. Data: 2006-12-06 09:35:16

Temat: Re: Swiateczni maruderzy - poraz zaczynac...
Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:

> ... juz teraz. Zeby sie nie spóznic.
>
> Temat "Nienawidze swiat" uwazam za otwarty :)))

Zaraz tam nienawidzę.
Mam alergię na okres tuż przedświąteczny. Mieszkając w UK staram
się (jak bym się nie postarał, to najlepsza żona pod słońcem by
mi dała!) spędzać święta w Polsce. Przyjeżdżamy zwykle parę dni
wcześniej i o ile moja najlepsza małżonka pod słońcem ma się czym
zająć przed świętami, bo to sobie z mamusią (najlepszą teściową
pod słońcem) przy pitraszeniu Wigilijnej kolacji i świątecznych
specjałów w kuchni poplotkuje, to dla mnie tylko pan telewizor
zostaje z 'usual powtórkas' - wszyscy znajomi zagonieni, jak to przed
świętami, nie ma więc kogo odwiedzić - sklepy zapchane tak, że
"gdyby nie panna Jola to by nie było gdzie palca wcisnąć" -
pozostaje więc żałosne zabijanie czasu przed TVzorem, który nadaje
po raz 40-ty "Potop" lub coś w tym guście - brrrrr.
A w święta to tylko żarcie - ++brrrr.
Paskudztwo.
Muszę w tym roku jakąś dobrą lekturkę zabezpieczyć - może
jakieś rekomendacje?

Pozdrawiam
NeG

3. Data: 2006-12-06 10:38:14

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"elGuapo" <e...@v...pl> wrote in message
.com...

Ej, jak to nie ma co robic:
rowerek, aparat foto, napoj regeneracyjny i heja w teren.
Duch

4. Data: 2006-12-06 11:47:06

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:

> "elGuapo" <e...@v...pl> wrote in message
.com...

> Ej, jak to nie ma co robic:
> rowerek, aparat foto, napoj regeneracyjny i heja w teren.
> Duch

Z tym terenem coś jest na rzeczy, ale rowerem??? Przy minus 10???
Zresztą nawet, gdybym chciał, to rowerek zostaje w Królestwie. 1000
mil rowerkiem jeszcze się nie odważyłem, ale w przyszłości kto
wie?!?

Pozdrowienia
NeG

5. Data: 2006-12-06 13:03:48

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"elGuapo" <e...@v...pl> wrote in message
s.com...

U nas +10
Jesli -10 to tylko pozostaje Ci marszo-bieg jakies pare kilometrow :)
Zanim jednak... to przez pare dni rozgrzewka by sie przydała,
dochodzenie do formy.... widzisz - juz masz co robic! :)
A jaki czlowiek potem ma apetyt, a jaki czlowiek wypoczety! :)))
Duch

6. Data: 2006-12-06 13:07:51

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:

> [...]
> dochodzenie do formy.... widzisz - juz masz co robic! :)
> A jaki czlowiek potem ma apetyt, a jaki czlowiek wypoczety! :)))

Wiesz - to wszystko człowiek w sumie dobrze wie, tylko tak jakoś się
nie chce .... Wynalazca pigułek 'na zapał' zostanie na pewno
miliarderem!

Pozdrawiam
NeG

7. Data: 2006-12-06 13:13:59

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"elGuapo" <e...@v...pl> wrote in message
ps.com...

Ja Lucyfer mowiec Ci, spróbuj a nie pożałujesz :)

Fakt, zeby sie na cos takiego zdobyc, trzeba sie najpierw
w to wkrecic. Ja sie w to wkreciłem jakos tak przez przypadek i
powiem Ci - cudo. Na poczatek trzeba troche zapoznac sie z terenem.
Jakies mapy, jakas historia...
Pozdr,
Duch

8. Data: 2006-12-06 14:09:50

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jakieś rekomendacje?

Może Paula McGee S.U.M.O. czyli "shut up move on" ? :)
Gdzieś kancikiem zauwazyłam taki tekst w niej :
strzeż się BMW - ludzi którzy całe życie Burczą, Marudzą i Wyją :)
(to tak apropos wątku pierwotnego)

Pozdrawiam
Vicky

9. Data: 2006-12-06 17:44:21

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Na poczatek trzeba troche zapoznac sie z terenem.

Nie no - gdzie knajpy są, to ja wiem ;)

Pozdrowienia
NeG

10. Data: 2006-12-06 20:13:30

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

> Temat "Nienawidze swiat" uwazam za otwarty :)))

U mnie to samo co zwykle: jade w tym czasie do rodzicow.
Czas swiat to dla mnie przede wszystkim mozliwosc spedzenia go wlasnie z
nimi i rodzenstwem, dlatego bardzo lubie ten moment w roku.
W tym roku ponadto biore urlop do konca pierwszej dekady stycznia, zeby
znalezc troche czasu dla siebie, mam zamiar sie pouczyc paru rzeczy, na co
normalnie nie moge sobie pozwolic. Do tego obejrze stos filmow, bede rznal
sie kilka(nascie) razy dziennie ze wspaniala kobieta. Musze nadrobic tez
braki w kulturze, zatem teatr, filharmonia badz koncert i cos ciekawego do
zwiedzenia - czas mam zorganizowany. Aha, po swietach jak wroce do siebie,
postaram sie zbluzgac i zmieszac z blotem kogo trzeba na tej grupie, w
pierwszej kolejnosci glupie pizdy, ktore nie maja prawa tu pisywac.
--

Bluzgacz
GG:5015

Test na nonkonformizm
Librix (czesc 2)
Pracoholizm - badanie
O kulisach informacji podawanych w mediach
słówko