Re: Świerk bez stożka wzrostu - co robić?

Data: 2001-05-10 11:49:26
Temat: Re: Świerk bez stożka wzrostu - co robić?
Od: "Arjano" <a...@w...pl>

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:vdtdd9.3tt.ln@orion.at.sky...

> Dać mu spokój, a co tak wygląda nieciekawie :-))
> Masz oryginalny okaz nikt takiego nie ma.
> Pozdrawiam Krystyna.

Chcesz mieć taki to urżnij swojemu czubeczek :-))
A tak poważnie, to niedługo nie będę mógł koło niego przejść. Rośnie w pasie
o szerokości ok. 4 m pomiędzy siatką a budynkiem i zostaje mi po 0,5 m
przejścia. A kuje jak diabli ...

/
/
/
\
/ \
/ \
/ \
/ \
/ \

(nie wiem czy udało mi się oddać piękno tego drzewka, pewnie komputer coś
poprzesuwa te kreseczki, jak mi nie wyjdzie, to przepraszam)