Święta bez Panslavisty w pl.rec.kuchnia :-(

51. Data: 2011-12-24 14:22:14

Temat: Re: Święta bez Panslavisty w pl.rec.kuchnia :-(
Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-24 15:18, Dawid pisze:

> To się pochwal słowami o *obciąganiu* na neostradzie miły Panie.
> Daj spokój obrońco spokojnych świąt, zakłamany człowieczku.

Przepraszam, o *wylizywaniu*, ale również świątecznie :-)

52. Data: 2011-12-25 00:54:02

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.12.2011 13:04, XL pisze:

> I póki mnie nie przeprosi, nie bedzie miała tutaj wejścia.
> A nie przeprosi, bo to przecież taka "nobliwa" i "kulturalna" pani
> przecież.

XL - ja nic do Ciebie nie mam..., ale co to znaczy, że nie będzie miała
wejścia? Czyżby pl.rec.kuchnia stała się grupą prywatną? Twoją?

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

53. Data: 2011-12-25 00:55:17

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.12.2011 20:36, Bbjk pisze:

> No, ale w czym "wywłoka" jest lepsza/gorsza od "głupich c*p", "idiotek",
> "głupiaś" czy innych określeń, którymi Ty hojnie szafowałaś i szafujesz?
> Jeśli tak Cię nazwała, to macie po prostu podobne metody
> d y s k u t o w a n i a, czy a r g u m e n t o w a n i a, zresztą dość
> popularne w pewnych kręgach.

100/100

54. Data: 2011-12-26 09:11:44

Od: "jerzy.n" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

>Przepraszam, o *wylizywaniu*, ale również świątecznie :-)

O znalazł sie "świąteczny" moralista, widać to trzeba mieć na stałe taka
nienawiść do ludzi zakodowana w genach i powiązać prosta kulinarna czynność
"wylizywanie ", Bóg wie z czym, może sie pochwalisz robaczku jakie miałeś
skojarzenia ...

55. Data: 2011-12-26 10:33:47

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-26 10:11, jerzy.n pisze:
> [...]
> "wylizywanie ", Bóg wie z czym, może sie pochwalisz robaczku jakie miałeś

Pajac z ciebie niezły, kuchenna czynność *wylizywanie francuzowi*, dobre
sobie.Od dawna uważam, że jesteś zakłamanym palantem.

56. Data: 2011-12-26 12:10:33

Od: "x_ghoul" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakurwisty był jak gadał te swoje PRL-owskie przyśpiewki o hodowaniu
świniaków w wannie, o grochu i kapuście, o tym jak chla sobie właśnie wino
z aronii i puszcza jakieś łzawe bałkańskie kawałki.
Tak - brak mi go - nie w takim sensie jak ty ikselko myślisz, ale niekiedy
mi kopara opadała co 60-letniemu typowi roi się w głowie.
Poza tym bardzo często udzielał dobrych rad.
Szkoda, że rozpłynęły się w jego paranojach.
Ja go lubiłem, choć mu nabluzgałem z raz czy dwa, bo był nie
do wytrzymania.

57. Data: 2011-12-26 21:38:51

Od: "jerzy.n" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x_ghoul" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ja go lubiłem, choć mu nabluzgałem z raz czy dwa, bo był nie
> do wytrzymania.
Jest taka polska zasada , ze o zmarłych sie nie mówi zle i to jest jakas
norma , ale to nie do tego watku. Sam miałem duzo zastrzezen do goscia , ale
zyje we wspomnieniach grupowiczów, to jest najcenniejsze. Przysiadal teraz
gdzies na pienku i czeka na nas, mnie za bardzo nie lubil , ale był i pisał
i szanujcie to ...

58. Data: 2011-12-26 21:50:55

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

jerzy.n wrote:

> [...]
> teraz
> gdzies na pienku i czeka na nas, mnie za bardzo nie lubil , ale był i

A dlaczego? Hitler, Goebbels, Stalin i inni im podobni też pisali i nie
żyją. Dlaczego mam pisać o nich dobrze?

Waldek

59. Data: 2011-12-26 22:06:07

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-26 22:50, Waldemar Krzok pisze:

> A dlaczego? Hitler, Goebbels, Stalin i inni im podobni też pisali i nie
> żyją. Dlaczego mam pisać o nich dobrze?

No to się teraz zacznie...

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

60. Data: 2011-12-27 01:21:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Dec 2011 22:50:55 +0100, Waldemar Krzok napisał(a):

> A dlaczego? Hitler, Goebbels, Stalin i inni im podobni też pisali

Tylko?
:->

> i nie
> żyją. Dlaczego mam pisać o nich dobrze?