Święta i mikołajki tuż tuż

11. Data: 2007-11-13 13:47:31

Temat: Re: Święta i mikołajki tuż tuż
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
news:1194956549.718425@slbhw0...
> Może zrobimy listę prezentów?
> Może rodzice dowiedzą się co na topie tej zimy :-)

Na temat Młodego już się wypowiedziałam (na dzieciach zwykłych). Zresztą z
prezentami dla niego nigdy nie miałam problemu, bo wiem, co go kręci.

Natomiast podpowiedzcie, co kupić 16-letniej "krowie"...

Qra

12. Data: 2007-11-13 13:55:23

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Na temat Młodego już się wypowiedziałam (na dzieciach zwykłych).

Ja mojemu "niezwykłemu" pewnie tez kupię cegłę.

> Natomiast podpowiedzcie, co kupić 16-letniej "krowie"...
Powiedziałabym, że trawę, ale to może dziwnie zabrzmieć;)
A czym owa się interesuje?
pozdrawiam
Ania

13. Data: 2007-11-13 14:02:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja mojemu "niezwykłemu" pewnie tez kupię cegłę.

Mój strasznie jest nerwowy. Albo się nauczy przy niej cierpliwości, albo z
ojcem będziemy ją całą noc drapać ;-)

> Powiedziałabym, że trawę, ale to może dziwnie zabrzmieć;)
> A czym owa się interesuje?

Tym żeby pięknie wyglądać. I zeby się nie musieć uczyć.

Qra, tylko nie polecajcie zestawu "małej miss" ;-)

14. Data: 2007-11-13 14:34:39

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" :

> Natomiast podpowiedzcie, co kupić 16-letniej "krowie"...

Odtwarzacz MP3 ?
Pendrive ?
Aparat cyfrowy ???

Zależy co ją interesuje, czego jeszcze nie ma i na co Was stać.

Pozdrowienia

Basia

15. Data: 2007-11-13 14:36:27

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Tym żeby pięknie wyglądać. I zeby się nie musieć uczyć.
>
> Qra, tylko nie polecajcie zestawu "małej miss" ;-)

czyli rozumiem, mamy polecic cos co corki w ogole nie interesuje i sie nie
bedzie cieszyc??
moze wiec- nowe wydanie encyklopedii PWN, wielki slownik angielsko/polski,
preumerate 'Lanceta", czlonkowsto do Muzeum Etnograficznego, wycieczka do
Oceanarium...
i.

16. Data: 2007-11-13 14:37:02

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym żeby pięknie wyglądać. I zeby się nie musieć uczyć.
>
> Qra, tylko nie polecajcie zestawu "małej miss" ;-)

a cierpliwość ma?
jeśli tak, to kup jej worek różności do samodzielnego przygotowania
biżuterii: koraliki, zawieszki, zapięcia, jest sporo sklepów internetowych
oferujących takie elementy (hasło: koraliki).
W księgarni widziałam też książkę z instrukcjami jak to się robi

Pozdrawiam

Monika

17. Data: 2007-11-13 14:51:32

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2007 15:02:31 +0100, Qrczak napisał(a):
> Tym żeby pięknie wyglądać. I zeby się nie musieć uczyć.

Hmmm a może ksiązki urodowe?
http://merlin.pl/frontend/browse/product/1,505503.ht
ml
Czy cuś w ten deseń?

Albo od razu Diabeł ubiera się u Prady, ale książkę, nie film, żeby nią
potrząsnąć w wymiarze "ładnego wyglądania" :)

--
oshin, książka taka sobie w sumie :))))
dorota bugla

18. Data: 2007-11-13 15:37:17

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *Qrczak* takie rzeczy opowiada:

> Natomiast podpowiedzcie, co kupić 16-letniej "krowie"...

Stringi :-P

--
NMSP
*gdaMa*

PS. to tak w ramach laptopika, koniaczku itp ;)

19. Data: 2007-11-13 15:58:38

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> IKEA ma taką, gdzie po jednej stronie jest czarna, a po drugiej biała.
> http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50021076.
> I rzeczywiście nie zajmuję dużo miejsca.
> Do tego kreda (która wcale się tak nie sypie) jest i pisaki, które
> naprawdę zgodnie z przestrogami producenta zmywają się tylko z tablicy.

Mój popisał to białe markerami typu permanent (skąd on je wytrzasnął??) i
nie wiem jak to teraz zmyć :-( Ale tablicy używa jako sztalugi - przyczepia
kartki i maluje.

:-) M.

PS A pod choinkę wymarzone LEGO - jest jakis nowy zestaw ze stacja benz

20. Data: 2007-11-13 16:52:10

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2007 15:02:31 +0100, Qrczak napisał(a):

> Tym żeby pięknie wyglądać.

lustro??
--
Elżbieta