Swieto Niepodleglosci

1. Data: 2002-11-08 20:16:03

Temat: Swieto Niepodleglosci
Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

W poniedzialek jest jedenasty listopada.Czy robicie jakies specjalne jedzenie z
tej okazji?Czy znacie jakies tradycje kulinarne dawne z tej okazji?Czy nic
takiego nie istnieje?
Pozdr.Dot

1. Data: 2002-11-08 21:13:13

Temat: Re: Swieto Niepodleglosci
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Lilibell555 wrote:
> W poniedzialek jest jedenasty listopada.Czy robicie jakies specjalne jedzenie z
> tej okazji?Czy znacie jakies tradycje kulinarne dawne z tej okazji?

Jakiej znowu niepodleglosci - 11.11 zwiazalem sie z moja bialoglowa,
wiec o niepodleglosci mowy byc nie moze :-)
Czekalismy na dzien, kiedy w akademiku bedzie spokoj, a 11.11. wszyscy
poszli na impreze. Oprocz nas, oczywista :-)))

Takw iec w poniedzialek mijaja 4 (slownie: cztery - jejku, jak
malzenstwo prawie :-) lata wiec na pewno bede cos pichcil, choc jeszcze
nie mam pomyslu co (czekam na propozycje ;-)

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

1. Data: 2002-11-08 21:36:32

Od: "Ewa" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukasz Madeksza <m...@g...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:aqh9da$a70p7$...@I...news.dfncis.de...
> Jakiej znowu niepodleglosci
Glupawy ten Twoj post. Nie slyszales o naszym swiecie narodowym? E.

1. Data: 2002-11-08 21:50:18

Od: "Bydzio" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> Czekalismy na dzien, kiedy w akademiku bedzie spokoj, a 11.11. wszyscy
> poszli na impreze. Oprocz nas, oczywista :-)))

Ta, a dlaczego poszli na impre? Z okazji ... Swieta Niepodleglosci! ;-)

> Takw iec w poniedzialek mijaja 4 (slownie: cztery - jejku, jak
> malzenstwo prawie :-) lata wiec na pewno bede cos pichcil, choc jeszcze
> nie mam pomyslu co (czekam na propozycje ;-)

Gratuluje wytrwalosci! ;-o))))
Btw, moze upichcisz zonie sniadanko do lózka? ;-o)

Pozdrawiam
Bydzio

1. Data: 2002-11-08 21:51:56

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:
> Glupawy ten Twoj post.
> Nie slyszales o naszym swiecie narodowym? E.

Przeczytaj jeszcze raz, moze zrozumiesz co chcialem przekazac (ze jest
to tez moje prywatne swieto etc.)

Ale mi sie comeback udal...

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

1. Data: 2002-11-08 21:55:32

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Bydzio wrote:
> Ta, a dlaczego poszli na impre? Z okazji ... Swieta Niepodleglosci! ;-)

No wlasnie :-)
A ze w NIemczech jest to dzien rozpoczecia karnawalu (wtedy mieszkalismy
w Slubicach, wiec czesto byly w Domu Kultury jakies imprezy) , imprez
bylo sporo i mielismy duzo czasu na wyjasnienie dziwnych niedomowien
zajsc ostatnich miesiecy :-)

> Gratuluje wytrwalosci! ;-o))))

Komu? ;-)))

> Btw, moze upichcisz zonie sniadanko do lózka? ;-o)

<poploch w oczach on>
Jakiej zonie?
Dobrze ze o dzieciach nic nie wspominasz :-)
<still on... ;-) >

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

1. Data: 2002-11-08 22:03:07

Od: "Bydzio" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@g...de> napisał w wiadomości

> [...]
> w Slubicach, wiec czesto byly w Domu Kultury jakies imprezy) , imprez
> bylo sporo i mielismy duzo czasu na wyjasnienie dziwnych niedomowien

No tobie! Czterty lata z białogłową ...

> <poploch w oczach on>
> Jakiej zonie?

Ups ... Przepraszam, źle zinterpretowałem Twoje słowa: " 11.11 zwiazalem sie
z moja bialoglowa, wiec o niepodleglosci mowy byc nie moze" ;-o(

Pozdrawiam
Bydzio

1. Data: 2002-11-09 00:59:49

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Jakiej znowu niepodleglosci - 11.11 zwiazalem sie z moja bialoglowa,
>wiec o niepodleglosci mowy byc nie moze :-)

LOL :-))) a ja mam rocznice 25 grudnia tez niezle
Pozdr.Dot

1. Data: 2002-11-09 05:50:01

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilibell555" <l...@a...com> napisał w wiadomości
> W poniedzialek jest jedenasty listopada.Czy robicie jakies specjalne
jedzenie z
> tej okazji?
> Pozdr.Dot

robicie :)) bo to tez imieniny mojego Mlodego. Marcin mu na imie...

Jola L-L

1. Data: 2002-11-09 08:59:17

Od: "Tomek" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym tam usmżył jakiegos indora

RE: Trisz Divinisz - jak?
RE: Rosol
Tanio - Reader's Digest - ,,JEDNO SMACZNE DANIE''
Co by nie siedziec po próżnicy...
Knedliczki - szok!!!