Re: Swiety prorok od Boga - Idiota!

1. Data: 2003-04-18 18:40:05

Temat: Re: Swiety prorok od Boga - Idiota!
Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 18 Apr 2003 from pl.soc.religia message-id=
news:b7oj6i$2s8k$1@News.K.PL :

> To tobie potrzebny jest lekarz chory megalomanie.

Ja jestem lekarz. Potrafie to sam ocenic.

> Nie rozumiesz tego że robisz z siebie idiotę?

Doskonale rozumiem!
Zyje juz dosc dlugo w Polsce aby nauczyc sie bardzo dobrze, ze ten kto w
Polsce chce zachowywac sie jak czlowiek dobry i madry robi z siebie idiote.
Polska kultura nie ceni ludzi madrzejszych ale ich raczej niszczy a w
lepszym przypadku - gardzi.

Oczywiscie wiem, ze jakbym nauczal ludzi, ze bog stworzyl caly swiat w 6
dni jakies pare tysiecy rokow temu to bylbym uznany za medrca w Polsce.

Jakbym zaprzeczal prawom natury takim jak prawo ewolucji a nauczal, ze
czlowiek jako gatunek zostal stworzony przez samego boga nagle jako homo
sapiens recens w dwoch osobnikach, to traktowano by mnie jak medrca!

Jakbym glosil, ze bog sie rozmnozyl i mial z kobieta syna, ktorego potem
wyznaczyl na tortury to bylbym w Polsce medrcem.

Jakbym glosil, ze Polacy to najwspanialszy narod na planecie, ale zyje w
nedzy bo to "obcy" a najbardziej Zydzi, Niemcy i Rosjanie od wiekow
przeszkadzaja mu rzadzic sie samemu madrze i gospodarnie, to bylbym uznany
w Polsce za medrca.

Jakbym liczbe mnoga od jednostki czasu 'rok' tworzyl przez liczbe mnoga od
nazwy jednej z por roku 'lato', to bylbym uznany za madrego.

Ale ja zaprzeczam tym i podobnym wielu innym glupotom, wiec w Polsce
traktowany jestem jako idiota. Przeciez nie obracam sie jak choragiewka na
wietrze tak jak wiatr zawieje... Przeciez jak wejde miedzy wrony to nie
kracze jak i ony... Mam przeciez wlasne zdanie i opinie i to SKRAJNIE rozne
od typowo polskich.

Dla wiekszosci Polakow jedyny logiczny wniosek - na pewno jestem idiota.
Zdrowy i normalny czlowiek w Polsce moze jedynie glosic poglady zgodne z
pogladami "Ojca Swietego", Radia Maryja w polaczeniu z pogladami Sojuszu
Lewicy Demokratycznej, Samoobrony, Solidarnosci. Wtedy czlowiek w Polsce
jest doceniany i zasluguje na spoleczne uznanie, wsparcie, szacunek.

> Masz manię lub schizofrenie(katatonie) stary- to sie leczy.

Mylisz sie.
Schizofrenie to ja mialem w mlodosci, jak mi wpajano na przemian
Katolicyzm, Nauke, Socjalizm, Polski Nacjonalizm.
Wszystkie falszywe, wszystkie sprzeczne, ale wszystkie chetnie i
zapalczywie uzywane w Polsce.

Teraz juz od jakiegos czasu mam umysl wyzwolony od popularnych w Polsce
glupich ideologij. Rad jestem bardzo.
Jesli ty to oceniasz jako schiofrenie? to wszystkim zycze takiej
schizofrenii! To wspaniale uczucie wolnosci intelektualnej.

Jesli ktos chce sie wyzwolic z "polskiej schizofrenii" to zapraszam do
studiowania Religii Madrosci! Nie jest latwo, ale po paru rokach mozna juz
zaczas myslec niezaleznie i dosc madrze.

wisdom.hopto.org/albertan_calendar : 0003.1.29
--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, święty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism

2. Data: 2003-04-20 11:03:11

Od: "Janusz" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z takimi jak ty nie dyskutuje się. Pobłaża się im i toleruje, skoro juz
zyją.

3. Data: 2003-04-22 08:37:34

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Albert Jacher, Mówca Boga" wrote:

[..]

NTG
pzdr
agi

Jak sobie radzicie z własną, wewnętrzną agresją??
Wesołego Alleluja!
Mam doła:-((
"dziwny" małżonek?