Syndrom Berlowa??

1. Data: 2001-01-11 16:52:41

Temat: Syndrom Berlowa??
Od: "kangoo" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow.

Po dzisiejszej wizycie u kardiologa, troszeczke sie zdenerwowalem...
Mam 21 lat, jestem dosc wysoki, szczuply... Podobno jest to normalne u
mlodych ludzi ktorzy szybko rosna...

Pani doktor stwierdzila u mnie zespol Berlowa - chyba tak to sie pisze...
Dla pewnosci kazala mi zrobic echo serca, i przyjsc ponownie.
Stad tez moje pytanie...
Co to dokladnie jest, czy jest niebezpieczne dla zycia... i gdzie mozna
znalezc jakies info na ten temat.

Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

Kangoo.

2. Data: 2001-01-11 21:40:30

Temat: Odp: Syndrom Berlowa??
Od: "D.Z." <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zespol Berlowa = zespol wypadania platka zastawki dwudzielnej.
w sumie nic groznego ew. moze predysponowac do zaburzen rytmu serca.

D.Z.

3. Data: 2001-01-11 22:28:08

Temat: Re: Syndrom Berlowa??
Od: "kangoo" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D.Z." <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> zespol Berlowa = zespol wypadania platka zastawki dwudzielnej.
> w sumie nic groznego ew. moze predysponowac do zaburzen rytmu serca.
>
> D.Z.

Dzieki za odpowiedz.

Czyli diagnoza brzmi - bedzie zyl :))

Mam jeszcze tylko jedno pytanko, czy ewentualnie z tego powodu mozna sie
starac o zmiane kategorii wojskowej? Niby na studiach... ale trzeba na zimne
dmuchac :)

4. Data: 2001-01-12 01:51:18

Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jeszcze tylko jedno pytanko, czy ewentualnie z tego powodu mozna sie
> starac o zmiane kategorii wojskowej? Niby na studiach... ale trzeba na
zimne
> dmuchac :)

Starać się można ale na 90% nic z tego nie wyjdzie.
Ja również mam tą samą dolegliwość co Ty i na komisji kąpletnie
olali tą dolegliwość nie biorąc jej nawet pod uwage.
Całe szczęscie, że mam wrzody i skłonności do depresji psychicznych ;-)

--
Pozdrawia z kat.D:
file://==PhoeniX==\\

5. Data: 2001-01-12 23:58:55

Od: "kangoo" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> olali tą dolegliwość nie biorąc jej nawet pod uwage.
> Całe szczęscie, że mam wrzody i skłonności do depresji psychicznych ;-)

Nie pocieszyles mnie...juz mialem nadzieje ze bede mial wojo z glowy...a tu
klapa:(
Ide sie rzucic z okna...
To mozna zaliczyc do stanow depresji? :))

Pozdrawiam.

kangoo.

6. Data: 2001-01-13 10:15:44

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...
Lepiej sobie cos wytatuluj.... powinno poskutkowac:P Tylko troche
ebdziesz musial tego zrobic bo z tego co mi teraz wiadomo, to mui byc iles
powierzchni ciala pokryte hieroglifami, aby mozna bylo zostac zwolnionym ze
sluzby....
A jesli mieszkasz na jakims wysokim pietrze (minimum 3) to skacz, i
problem bedziesz mial z glowy;]

Zycze powodzenia w wykrecaniu sie przed wojem...:P
LiBi

7. Data: 2001-01-13 21:05:11

Od: "kangoo" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> [...]
ze
> sluzby....
> A jesli mieszkasz na jakims wysokim pietrze (minimum 3) to skacz, i

malowanie odpada... nie znosze tatoo a nie jestem desperado :)
Zeby poskutkowalo to pewnie bym musial 99,9% ciala pokryc tuszem... :)
skakanie... w tym szalenstwie jest metoda :)) - moze dzisiejszej nocy? albo
najlepiej przed sama komisja?
takl zeby kosci sie jeszcze nie zrosly :)

W kazdym razie dzieki za podpowiedzi :)

Pozdrawiam.

Kangoo.

8. Data: 2001-01-14 22:45:07

Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> malowanie odpada... nie znosze tatoo a nie jestem desperado :)
> Zeby poskutkowalo to pewnie bym musial 99,9% ciala pokryc tuszem... :)

Dokładnie tak :-)
Musiał byś być caly w tatuażach to może by Cię nie wzieli :-)

> skakanie... w tym szalenstwie jest metoda :)) - moze dzisiejszej nocy?
albo
> najlepiej przed sama komisja?
> takl zeby kosci sie jeszcze nie zrosly :)

Sąsiedzi będą mieli Cię za idiote, rodzina za odmieńca a policja za stałęgo
klijenta.
A na komisji skierują Cię do psychiatry który i tak nie wykaże żadnej
choroby.
Jak by wykrył u Ciebie jakieś upośledzenie to zrobią Ci takie badania
(punkcja z kręgosłupa)
że wszystko wyjdzie na jaw.
Mówie Ci bierz troche kasy i kupuj choroby po konsultacji z lekarzem który
wie coś
o komisjach wojskowych.

--
Pozdrawia:

9. Data: 2001-01-15 22:49:37

Od: "kangoo" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że wszystko wyjdzie na jaw.
> Mówie Ci bierz troche kasy i kupuj choroby po konsultacji z lekarzem który

Moge qpic komisje...ale u siebie w miescie, niestety wiem ze to nic nie dabo
mnie wysla poznije na komisje wojewodzka... a wtedy nawet gdybym cos "qpil"
to i tak wyjdzie ze kombinuje, i nie dosc ze bede mial prze..to jeszcze
lekarz poleci...
Mam na nodze narosl (takia kosc na kolanie...), jutro ide do
ortopedy...najwyzej wystawi zaswiadczenie ze mam miec robiona operacje na
to... zreszta tak czy tak musze miec, ale poki co sie z tym nie spiesze hi.

Jedyna szansa jest w tym, ze nie beda chcieli robic specjalistycznych
badac...
Jak sie pytalem o odwolanie na WKU to mi babka powiedziala ze skoro jestem
studentem, to jestem dla wojska bezuzyteczny... a takie badania kosztuja...
Trzeba by znalezc cos, co wyjdzie tylko podczas drogich, specjalistycznych
badan... male szanse zeby mnie na wyslali... ale zawsze pozostaje margines
bledu...:((.

Jak cos wykombinuje, to nie omieszkam podzielic sie z Wami "droga ku
wolnosci" :))), i wzniesc toast za grupe :))

Pozdrawiam.

angoo.

10. Data: 2001-01-16 12:16:57

Od: "Karol" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiBi" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powierzchni ciala pokryte hieroglifami, aby mozna bylo zostac zwolnionym

jest przepis, ze za tattoo na widocznych czesciach dloni sie nie bierze do
woja. moj znajomy sobie wydziergal gencjana na kostkach dloni "chuj",
"dupa", "legia" i "hate". dostal A, z adnotacja, ze ma "szpecacy tatuaz na
dloniach. na szczescie tattoo z gencjany schodzi po 3 tygodniach, wiec
zawsze mozna zaryzykowac.

Zgroza!!!
Rakotworcze teleofny -urzejmosc Zatonskiego
Nadwaga -zdrowie-odżywianie.
Toksoplazmoza
jeczmien