Re: Syndrom ateusza

From: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Syndrom ateusza
Date: Fri, 7 Mar 2008 10:23:47 +0100

news:fqp8et.pm0.0@poczta.onet.pl...

> Czemu w takim razie robisz drugiemu co tobie niemile?
> Skoncz z tymi umizgami do mnie!
Ależ mnie umizgi nie są niemiłe:-)

> [...]
> A wiesz czemu? Bo do homoseksualizmu nikt sie nie przyznaje
> w spoleczenstwie, w ktorym sie homoseksualizm przesladuje.
> To samo jest z ateizmem. W dzisiejszych ocenach opinii
> publicznej w ktorych bada sie tolerancje i szacunek do
> roznych grup ludzkich mamy stosunkowo juz wysoko plasujace
> sie rasy kolorowe (choc 50 lat temu bylo w tym wzgledzie
> bardzo ciezko), calkiem niezle plasuje sie homoseksualizm
> wobec ktorego tolerancja sie wzmaga w spoleczenstwie...
> Natomiast ateizm wciaz jest "gorszy od faszyzmu" w notowaniach.
> Malo kto sie przyznaje do ateizmu publicznie, zwlaszcza gdy

Pszemolu- JESTEŚ NIEREFORMOWALNY! Ręce opadają. Ile to razy nawet na tym
forum co niektórzy wyrażali zdziwienie, że wśród fizykó i matematyków to
praktycznie nie ma ateistów?! Z czasów studenckich- sam to obserwowałem.
Nawet na prywatny użytek zrobiłem sobie ranking kierunków według stopnia
"ureligijnienia". No i oczywiście pierwsze miejsca- to fizyka i matematyka,
a ostatnie, ku mojemu wtedy zaskoczeniu...religioznawstwo. I te moje
spostrzeżenia potwierdzało wielu innych ludzi. Nawet ostatnio na tej grupie
o tym pisałem- co też potwierdził absolwent religioznawstwa właśnie
(ateista). Pszemolu- Ty wszystko naginasz do z góry przyjętych założeń. I
jak tu dyskutować?
Naprawdę- ja się poddaję!!!!

Chiron