Re: Syndrom ateusza

Data: 2008-03-07 13:44:53
Temat: Re: Syndrom ateusza
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> wrote in message
news:fqr094$4m4$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
noblistów- szczególnie z fizyki czy chemii- raczej
Jak uważasz?

> Pszemolu- JESTEŚ NIEREFORMOWALNY! Ręce opadają. Ile to razy nawet na tym forum co
niektórzy wyrażali zdziwienie, że wśród fizykó i
> matematyków to praktycznie nie ma ateistów?! Z czasów studenckich- sam to
obserwowałem. Nawet na prywatny użytek zrobiłem sobie
> ranking kierunków według stopnia "ureligijnienia". No i oczywiście pierwsze
miejsca- to fizyka i matematyka, a ostatnie, ku mojemu
> wtedy zaskoczeniu...religioznawstwo. I te moje spostrzeżenia potwierdzało wielu
innych ludzi. Nawet ostatnio na tej grupie o tym
> pisałem- co też potwierdził absolwent religioznawstwa właśnie (ateista). Pszemolu-
Ty wszystko naginasz do z góry przyjętych
> założeń. I jak tu dyskutować?
> Naprawdę- ja się poddaję!!!!

Kiedy Ty sie nauczysz dyskutowac?
Uwazasz, ze argument jaki podalem jest niewlasciwy?
To zaprzecz mu na gruncie merytorycznym a nie atakuj mnie
personalnie ze jestem niereformowalny...
Interesuje Cie lista madrych i slawnych ateistow?
Zacznij moze od Alberta Einsteina, tak, tego Einsteina.
Kiepski byl z niego fizyk, nie?