Re: Synteza - abyś nie miał zeza / nr 7

Data: 2010-11-14 09:18:55
Temat: Re: Synteza - abyś nie miał zeza / nr 7
Od: "Edward Robak*" <R...@g...com>

"AW" <o...@h...com>
news:0ef8.00000543.4cde17c5@newsgate.onet.pl...

> Niejaki Adam Wieshaupt, niemiecki Żyd, satanista i były jezuita, fascynował się
> wielce starożytnym Egiptem. Pierwszego maja 1776 roku, przedstawił on ówczesnej
> masonerii plan, który opracował aby wprowadzić władzę absolutną na skalę
> światową. Był to plan ustanowienia Nowego Porządku Świata (NWO). Plan ów
> powstał on w oparciu o egipskie wzorce. Został też wówczas stworzony
> satanistyczny zakon ILLUMINATI, który od tego czasu konsekwentnie dąży do
> realizacji owego planu.

Przypuśćmy, że to prawda. Przypuśćmy, że od zawsze odkąd zaistniała
cywilizacja - te dwa nurty: wiara i rozum były ze sobą w konflikcie.
Wiara opierała się na mitach i mantrach, a rozum na logice i dedukcji.
Główna różnica pomiędzy wierzącymi (idealistami) a rozumiejącymi
(racjonalistami) przebiegała na płaszczyźnie możliwości, a więc idealiści
uważali, że "wszystko jest możliwe" natomiast racjonaliści byli przekonani,
że "nie wszystko jest możliwe" np. strącenie Słońca za pomocą motyki.
Podział ten ostro zarysował się w zderzeniu: architektura & prawa_ przyrody.
Budowle wznoszone przez idealistów przewracały się lub zapadały, co
potwierdzało rację racjonalistów: 'nie jest możliwe by budowle wznoszone
niezgodnie z prawami fizycznymi były trwałe i bezpieczne'.
Jeśli ktoś w oparciu o wiedzę i rozum zbudował budowlę, która się nie
rozpadała - to otrzymywał nazwę murarz. Idealiści także mogli nauczyć się
murarki, ale byli zniewoleni mitami i mantrami, które przejawiały się
w sytuacjach wymagających logiki i dedukcji. Niezdolni do racjonalnego
myślenia nie potrafili wyciągać uzasadnionych wniosków. Umieli tylko to
czego ich nauczono (maUpy). Murarze racjonaliści byli wolni od
idealistycznych uprzedzeń i zakazów, a tym co ich ograniczało i było
nadrzędne - to prawa przyrody i GEOMETRIA świata jaki JEST. Sami
siebie nazwali wolnomularzami (po francusku: masonami) co oznaczało:
"budowniczy, który wie co wolno i dlaczego wolno".
Konflikt idealiści & racjonaliści widać było np. w stosunku do mitów.
"Zeus przemienił się w łabędzia i zapłodnił kobietę"
Idealiści wierzyli, że to prawda, a racjonaliści mówili: "To niemożliwe".
Władzę sprawowali idealiści, a racjonaliści byli szykanowani gdy mieli
odwagę wypowiadać na głos swoje wolne myśli, jednakże reformatorskie
tendencje racjonalistów zaskutkowały przemianami: odstąpieniem od
niektórych dogmatycznych doktryn i laicyzacją uniwersytetów.
Tak powstały warunki by 'wolna myśl' mogła się rozwijać.
Przypuśćmy, że to prawda, iż Adam Wieshaupt, niemiecki Żyd założył
w 1776 roku stowarzyszenie, którego głównym celem było zjednoczenie
wolnomyślicieli całego świata pod sztandarem: 'prawda ponad wszystko'
i opracował plan jak to zrobić by się zjednoczyć i wspólnym działaniem
zmieniać świat w zamierzonym kierunku. I co dalej z tym planem? :-)

> Dziś plan ten jest w rękach globalistycznych elit, dążących do poszerzania
> brytyjskiego imperium na cały świat. Realizują go centralne banki, skoligacone
> głównie z angielsko-żydowską, jak i również europejską arystokracją, masonerią i
> satanistycznym zakonem Illuminati. To one de facto rządzą tzw. zachodnią
> cywilizacją. Nic w tym dziwnego - w dzisiejszym świecie jedynie ci co to
> posiadają przywilej generowania nieograniczonych środków finansowych są w stanie
> realizować plany na tak wielką skalę.

Z tej wypowiedzi wnioskuję, że dla Ciebie Drogi Andrzeju słowo 'satanista'
oznacza człowieka, który nie wierzy w Twojego Boga, więc domyślnie wierzy
w Szatana i jemu służy, bo sługa (niewolnik) musi mieć pana. Nie bierzesz
więc pod uwagę możliowści, że ten ruch NWO (Nowego Porządku Świata)
tworzony jest przez ludzi wolnych, którzy nie wierzą ani w Twojego Boga
ani w żadnego innego, któremu nadałeś nazwę Szatan, bowiem dla
racjonalistów, każdy papierowy Bóg jest zniewoleniem.
Ale w Twojej wypowiedzi jest także informacja o możliwości.
Jest możliwe, że idea jednoczenia się wolnomyślicieli zostanie zdominowana
przez jakąś nację np. rozrzuconych po świecie ludzi o żydowskich korzeniach,
którzy prawie w każdym państwie mają swoich reprezentantów przejmujących
władze polityczne, sądownicze, finansowe, gospodarcze, kulturalne itd.
i wykorzystają ten ruch "NWO" do realizacji talmudycznego proroctwa:
"nowy świat który, nadejdzie będzie stworzony tylko dla ludu wybranego".
Gdyby powyższe było prawdą, że NWO =/= "NWO" przy czym to drugie
jest sektą internacjonalną, to byłoby widać skutki działania tej sekty.
Czy coś wiadomo jak "NWO" wprowadza PLAN? :)

> [...]
> światowe. W tym też celu został sfinansowany komunizm oraz faszyzm, a obecnie
> po to wywołuje się terroryzm. Zgodnie z wytycznymi programu Wieshaupta,
> komunizm dążył do obalenia religii (przede wszystkim katolickiej), rozbicia
> instytucji rodziny (jako podstawowej struktury społecznej), likwidacji prywatnej
> własności (jako dźwigni niezależnego bytu) oraz utrącenia poczucia tożsamości
> narodowej. Realizacja tych samych celów odbywa się obecnie w UE w nieco
> bardziej skryty i wyrafinowany sposób, pod ideologicznym płaszczykiem liberalizmu.

Rozumiem więc, że do wspólnego worka wrzucasz potencjalne "NWO"
dążące do stworzenia nowego świata tylko dla ludu wybranego, oraz
do tego samego worka wrzucasz liberałów NWO, których celem jest
zapewnienie wszystkim ludziom jednakowych praw i swobód.
Twoja postawa jest zrozumiała: "kto nie jest z nami - jest przeciwko"
i masz jasne kryterium podziału na swój i wróg.
Czy Twój SYSTEM wszystko Ci określa i wytycza?

> Z chwilą gdy Bóg, ojczyzna, rodzina oraz własny sposób na przetrwanie przestają
> mieć dla ciebie znaczenie, stajesz się bezideowy, pozbawiony etyki i
> wyizolowany. Nie posiadasz już dłużej żadnej drogiej ci wizji rzeczywistości,
> wobec czego nie angażujesz się w nic za jej sprawą. Zdajesz się całkowicie na
> SYSTEM, który ci wszystko określa i wytycza. Powoduje tobą najwyżej już tylko
> chciwość i strach. Jak zwierzątko, reagujesz na kij i marchewkę w sposób
> machinalny, w stu procentach przewidywalny. I takim oto cię chcą.

Prawda. :-)
Każdą ideę i każdą ideologię można wykrzywić (łac. curve) a z ludzi utworzyć
stado fanatycznych robotów wykorzystując ich strach i chciwość.
Tak było zawsze i w każdej religii np. miłość bliźniego:
"kocham cię jak siebie samego, dlatego cię zabiję bo nie wierzysz
w mojego Boga". Fanatyzm jest bezmyślny...

> Czy to przypadek, że na amerykańskich banknotach jednodolarowych widnieje
> piramida opatrzona w masońskie symbole? Czy to przypadek, że ciągłe agitacje
> mediów godzą w nasze tradycje i rodzime wartości? Czy to przypadek, że stale
> idealizują i zachwalają nam spłyconą angloamerykańską podkulturę? Jeśli nie
> staniesz się człowiekiem już teraz, to wkrótce będziesz wznosił satanistom
piramidy.

> AW
>
> .

Moim zdaniem to nie jest przypadek, że na amerykańskich banknotach
jednodolarowych widnieje piramida, a w Nowym Jorku jest posąg
symbolizujący wolność opromieniającą świat. Piramida jest symbolem
zrealizowanej myśli człowieczej. NWO - racjonaliści.

Nie są także przypadkiem, ciągłe agitacje mediów, godzące w nasze
tradycje, rodzime wartości, kulturę, obyczaje, język, religię. "NWO" - idealiści.

W moim rozumieniu Swiata jaki JEST
wolność - to zdolność świadomego podmiotu do niebuntowania się
przeciwko niesprawiedliwości. Człowiek wolny nie buntuje się - lecz zapobiega.
Gdy działania NWO są korzystne dla ludzkości to się je umacnia.
Gdy działania "NWO" są szkodliwe i niebezpieczne - to się je zwalcza
poprzez kontrakcję.
Naucz się Andrzej odróżniać, co dobre, a co złe - co rozwija, a co niszczy.
pozdrawiam, :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik wszelkich prawd