Syrop glukozowo-fruktozowy

91. Data: 2016-03-18 14:52:39

Temat: Re: Syrop glukozowo-fruktozowy
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 13:03 masti <g...@t...hell> pisze:

> wiesz, że dzwonią tylko nie masz pojęcia w którym kościele

Oświeć nas zatem, masta (to stąd chyba nick?).
Niech tłuszcza wie - czekamy!

--
Trefniś

92. Data: 2016-03-18 15:11:18

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś wrote:

> Oświeć nas zatem, masta (to stąd chyba nick?).
> Niech tłuszcza wie - czekamy!

to czekajcie towarzyszu. Nie chce mi się tłumaczyć podstaw.

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

93. Data: 2016-03-18 15:32:38

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Masz problemy z logiką? :)
>
> Jeśli nie ma zalet to dlaczego mam być za?
>
> Przypomina mi się powiedzonko: Trzy razy ucinał i jeszcze za krótkie:)

A kto Ci powiedział, że nie ma zalet?

Jeśli Ty tak twierdzisz to znaczy że krytykujesz bez rozpoznania tematu -
to dosyć typowe u pewnej grupy ludzi...

94. Data: 2016-03-18 15:38:53

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2016 o 17:32, Pszemol pisze:

> A kto Ci powiedział, że nie ma zalet?
>
> Jeśli Ty tak twierdzisz to znaczy że krytykujesz bez rozpoznania tematu -
> to dosyć typowe u pewnej grupy ludzi...

Pierdol pierdol a walizka po peronie...

EOT

--
Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

95. Data: 2016-03-18 15:40:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2016 o 14:51, Wiesiaczek pisze:

> Nic, tylko pogratulować :)

> Chyba jednak nie chcesz powiedzieć, że kosztele są w ciągłej sprzedaży
> na rynku?

Jabłka świetne na przetwory, ale jako deserowe nie bardzo się nadają*.
Może trafiają głównie do przetwórców, a nie do sklepów czy na
targowiska? Trzeba by popytać sadowników.
*Chociaż ja to akurat wsunę każde jabłko, w końcu imię zobowiązuje.

Ewa

96. Data: 2016-03-18 15:56:43

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2016 o 17:40, FEniks pisze:

> [...]
> targowiska? Trzeba by popytać sadowników.
> *Chociaż ja to akurat wsunę każde jabłko, w końcu imię zobowiązuje.

Bo ja wiem?
To chyba Adam wpieprzył to nieszczęsne jabłko w końcu? :)

A co do koszteli, to nie jest to chyba jabłko przemysłowe a do sklepów
nie trafia, bo jest za delikatne w transporcie i przechowywaniu.

Przy okazji, na parapecie leżą u mnie trzy pomidory i wyglądają świeżo,
że ho ho!
Tylko, że one leżą tak już od kilku tygodni i nic im nie szkodzi:)
I to takie właśnie pomidory są sukcesem hodowcy a nie smak czy zawartość
witamin.

Ale to nic, wyjeżdżam do Polski na parę tygodni i wtedy zobaczę po
powrocie, co z nimi? :)

97. Data: 2016-03-18 16:10:33

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> targowiska? Trzeba by popytać sadowników.
> *Chociaż ja to akurat wsunę każde jabłko, w końcu imię zobowiązuje.

Chyba niedokladnie zrozumiałaś swoje "job description" - Ty nie masz sama
tych jabłek zjadać! Ty masz Adama przekonać aby je jadł... :-)

98. Data: 2016-03-18 16:10:34

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Pierdol pierdol a walizka po peronie...
>
> EOT

No nie gniewaj sie na mnie za ten komentarz ale ewidentne jest dla mnie ze
o zaletach GMO nie slyszales ale do krytykowania jestes bardzo skory...

99. Data: 2016-03-18 16:55:54

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś wrote:

> "Byle co jem, byle co wiem, ale się wypowiem jako masti-masta"

to już twój problem

> To już nie czekam, przyjacielu mojej kozy...

tylko gumke załóż

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

100. Data: 2016-03-18 16:58:18

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"Byle co jem, byle co wiem, ale się wypowiem jako masti-masta"
To już nie czekam, przyjacielu mojej kozy...

Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Chleb upieczony w garnku
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Blog pewnej chinozamężnej osóbki...