Syrop glukozowo-fruktozowy

231. Data: 2016-03-26 22:57:29

Temat: Re: Syrop glukozowo-fruktozowy
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Mar 2016 11:37:07 +0100, pinokio napisał(a):

> Nawet nie ma informacji że nie mają syropu, jak znaleźć?
> A ja chcę aby ŻADEN napój nie miał tego świństwa.

A to chyba ogranicza moja wolnosc jesli chce sie napic napoju z takim
syropem :-)

Jestes pewien, ze tylko o dochody plantatorow kukurydzy chodzi ?

IMO - na swiecie jest nadprodukcja cukru, w UE obowiazuja "kwoty
cukrowe" i na w/w syrop tez. A reszta to juz tylko ekonomia - widac
cukier z kukurydzy tanszy niz cukier z burakow/trzciny.
W 2017 maja zniesc te kwoty i bedzie rewolucja.

A tak swoja droga - jestes pewien, ze to takie swinstwo ?
W zasadzie naturalne skladniki.

J.

232. Data: 2016-03-26 23:28:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.cukrzycaazdrowie.pl/pl/syrop.aspx

> W zasadzie naturalne skladniki.

Co ma w ogóle piernik do kożucha? Sól też naturalna, a szkodzi. Ba - WODA
też szkodzi. A ta-ka-na-tu-ral-na 3333-|

233. Data: 2016-03-27 00:02:24

Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> http://www.cukrzycaazdrowie.pl/pl/syrop.aspx

> Co ma w ogóle piernik do kożucha? Sól też naturalna, a szkodzi. Ba - WODA
> też szkodzi. A ta-ka-na-tu-ral-na 3333-|

Zasada Paracelsusa - nic nie jest trucizną i wszystko jest trucizną.
Tylko od dawki zależy. Wody wystarczy wiadro ciurkiem, soli - pół
szklanki. Ale odetnij człowiekowi dostęp do jonów sodu (trochę trudne bo
sód jest wszędzie - ale da się skomponować dietę o zdecydowanie za małej
dawce sodu) i też po paru dniach go nie ma.

--
Darek

234. Data: 2016-03-27 06:30:37

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-27 o 00:02, Dariusz K. Ładziak pisze:

> [...]
> sód jest wszędzie - ale da się skomponować dietę o zdecydowanie za małej
> dawce sodu) i też po paru dniach go nie ma.

nie znam nikogo kto od nadmiaru picia wody umarl (chyba ze tonal
zachlysnal lub torturowanym woda byl)...
wiadra ciurkiem - tez nie znam czleka ktory by tak pil wode lub zszedl
na jedzenie soli szklankami ;)
morskie opowiesci znam...
M.

235. Data: 2016-03-27 11:00:59

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz pisze:

> nie znam nikogo kto od nadmiaru picia wody umarl

Patrzę w nagłówki -- jest kodownie iso-8859-2.
Ale co do treści, to coś jakby było us-ascii.
W każdym razie ogonków (nie tylko bobrowych) brak.

W takim razie pozostaje mi wznieść toast: na zdrowie.
Pijmy, nie pomrzemy.

--
Jarek

236. Data: 2016-03-27 20:42:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-27 00:02, obywatel Dariusz K. Ładziak uprzejmie donosi:

Homeopaci to wiedzą.

237. Data: 2016-03-27 21:52:34

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz wrote:

> nie znam nikogo kto od nadmiaru picia wody umarl (chyba ze tonal
> zachlysnal lub torturowanym woda byl)...

proszę
<http://www.dailymail.co.uk/health/article-3260684/T
he-hiker-died-drinking-water-Excess-fluid-lack-food-
caused-brain-fatally-swell.html>

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

238. Data: 2016-03-28 15:15:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Mar 2016 06:30:37 +0200, Marsjasz napisał(a):

> nie znam nikogo kto od nadmiaru picia wody

Niekoniecznie chodzi o nadmiarowe picie wody - pijąc wodę normalnie
wystarczy jej nie odprowadzać, żeby mieć jej (nawet śmiertelny) nadmiar.
Hint: zatrzymanie wody w organizmie, obrzęki itp.

> umarl (chyba ze tonal
> zachlysnal lub torturowanym woda byl)...

No to daj sobie w żyłkę z 5 litrów kroplówki ;-)

239. Data: 2016-03-29 01:03:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No to daj sobie w żyłkę z 5 litrów kroplówki ;-)

Bo w sumie picie i kroplówka to jedno i to samo, no nie?

240. Data: 2016-03-29 01:35:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2016 18:03:30 -0500, Pszemol napisał(a):

> Bo w sumie picie i kroplówka to jedno i to samo, no nie?

Skoro tak sądzisz, to mogę się zgodzić 333333-]

Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Chleb upieczony w garnku
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Blog pewnej chinozamężnej osóbki...