Syrop glukozowo-fruktozowy

71. Data: 2016-03-17 19:17:48

Temat: Re: Syrop glukozowo-fruktozowy
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2016 o 18:57, masti pisze:

> czyli nie jadasz bananów, pomarańczy, brokułów, pomidorów etc?

wolę banany, pomarańcze, brokuły, pomidory naturalne a nie GMO!

72. Data: 2016-03-17 20:22:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-17 19:17, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

A po czym poznajesz, które jakie?

73. Data: 2016-03-17 20:39:15

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

pinokio wrote:

> wolę banany, pomarańcze, brokuły, pomidory naturalne a nie GMO!

a gdzie takie sprzedają?
<http://bezuzyteczna.pl/static/content/c674391519a86
d8c2ccaacb89.jpg>

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

75. Data: 2016-03-17 20:40:59

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2016-03-17 18:55, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Nie chciałabym być złośliwa, ale poprawiasz wice-eksperta od polszczyzny.

Ale robilem to z usmiechem na buzi :-)

Pozdrawiam,
Żartowniś

74. Data: 2016-03-17 20:40:59

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2016-03-17 18:52, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Zapraszamy wtedy na terapię grupową.

Do qrnika? :-)

76. Data: 2016-03-17 20:41:00

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> wolę banany, pomarańcze, brokuły, pomidory naturalne a nie GMO!

Masti dobrze Cie wyczuł: nie wiesz co môwisz... Naturalnych byś nie tknął,
one dziś wszystkie są modyfikowane tylko o tym nie wiesz...

77. Data: 2016-03-17 20:56:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-17 20:40, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Ale robilem to z usmiechem na buzi :-)
>
> Pozdrawiam,
> Żartowniś

A kto Cię tam, Żartowniś, wie. Może tylko amerykańskimi zębami chciałbyś
zaszpanować...

I vice versa.

78. Data: 2016-03-17 22:05:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2016 o 20:39, masti pisze:

> a gdzie takie sprzedają?
> <http://bezuzyteczna.pl/static/content/c674391519a86
d8c2ccaacb89.jpg>

Bzdura, żółte banany były już za Gierka a starzy ludzie powiadają że i
przed wojną, a o modyfikacji genetycznej nikt nie słyszał.
Co innego jest coś "nie dzikie" to znaczy hodowane tak jak jabłonie na
podkładce M9 za pomocą krzyżówek a co innego majstrowanie w genach!
A więc żółte banany nie muszą oznaczać GMO, banany z GMO powinny być
zakazane.

79. Data: 2016-03-17 23:23:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> A kto Cię tam, Żartowniś, wie. Może tylko amerykańskimi zębami chciałbyś
> zaszpanować...
>
> I vice versa.

Zęby mam niestety polskie :-)
Wychowałem się w Krakowie, a tam wody w kranie nie fluoryzują, niestety.
A może już dodają wreszcie fluor do wody pitnej?

80. Data: 2016-03-18 09:18:04

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-17 o 23:23, Pszemol pisze:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Wychowałem się w Krakowie, a tam wody w kranie nie fluoryzują, niestety.
> A może już dodają wreszcie fluor do wody pitnej?
aktualne:
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,44425,19760747,kr
akowska-kranowka-druga-na-swiecie-pod-wzgledem-czyst
osci.html
pozdr
Stefan

---
Avast.

Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Chleb upieczony w garnku
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Blog pewnej chinozamężnej osóbki...