System drzwi szklanych składanych - ktoś zna ? [crosspost]

1. Data: 2007-08-26 17:19:09

Temat: System drzwi szklanych składanych - ktoś zna ? [crosspost]
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymyśliłem sobie drzwi szklane składane wewnatrz mieszkania.
No i mam problem - bezskutecznie googlam za jakimś systemem montażu na którym
dałoby się to zrealizować i nic...
Może ktoś zna i podpowie ?

Zapewne prościej byłoby zrobić system przesuwny ale uniemożliwiają to warunki.
Drzwi przesuwne mijane oznaczają z kolei próg a tego chcę uniknąć no i
zmniejszenie światła drzwi po otwarciu.

TomekD

2. Data: 2007-08-26 18:45:19

Od: "japo" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

a całoszklane czy w ramie?

w ramie aluminiowe szukaj
Schueco Royal S50 i S70 - w ramach tego systemu są przegrody harmonijkowe,

przesuwne, całoszklane (bez ram) oraz składane na inne sposoby - szukaj
"dorma" albo systemu "geze msw"

3. Data: 2007-08-26 19:30:47

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"japo" <j...@j...pl> wrote in message news:fasi43$fg7$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> przesuwne, całoszklane (bez ram) oraz składane na inne sposoby - szukaj

Całoszklane.
Dorma już znalazałem wcześniej ale to chyba raczej na zewnetrz.
Dzięki za Geze, ale to raczej nie to zastosowanie i półka cenowa niestety - chcę
podzielić dwa pomieszcznia na długości ok. 1,5m wewnątrz mieszkania.

Póki co to mam na oku STANFOLD z www.laguna.pl i jak nie znajdę nic lepszego to
będę kombinować...

TomekD

Videodomofon i monitoring (razem?)