Warszawa. Glazura, terakota.

1. Data: 2007-08-26 08:56:33

Temat: Warszawa. Glazura, terakota.
Od: "Grupki" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz stanalem przed koniecznoscia zakupu plytek glazury i terakoty
do kuchni. Wczesniej ten temat mnie nie interesowal wiec informacji zadnych
nie posiadam. Dotarlem do typowych sieci marketow budowlanych jak rowniez na
Bartycka ale sadze ze to raczej nie jest wszystko gdzie mozna kupic tego
typu plytki.
Prosilbym o wszelkie informacje dotyczace innych niz wyzej wymienilem
punktow zajmujacych sie w Warszawie lub najblizszych okolicach sprzedaza
tego typu rzeczy. Chodzi mi o miejsca specjalizujace sie w tego typu towarze
gdzie jest zarowno duza oferta jak i mozliwosc zobaczenia probek a nie tylko
strony w necie ze zdjeciem czy papierowego katalogu.
Z gory dziekuje za pomoc

2. Data: 2007-08-26 09:03:05

Temat: Re: Warszawa. Glazura, terakota.
Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Aug 2007 10:56:33 +0200, "Grupki" <j...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
>gdzie jest zarowno duza oferta jak i mozliwosc zobaczenia probek a nie tylko
>strony w necie ze zdjeciem czy papierowego katalogu.

A propos stron to znalazłem takie zestawienie:
http://www.hax.pl/index_producenci_rynek.html - przeglądnięcie tego to zajęcie
na długie, zimowe wieczory :)

3. Data: 2007-08-26 09:42:38

Od: niewe <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym Ci polecał TTW Opex w Alejach Jerozolimskich.

4. Data: 2007-08-26 15:18:59

Od: Ra <w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

Grupki napisał(a):
> [...]
> gdzie jest zarowno duza oferta jak i mozliwosc zobaczenia probek a nie tylko
> strony w necie ze zdjeciem czy papierowego katalogu.

opex w alejach + jagielońska

5. Data: 2007-08-26 18:46:31

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grupki napisał(a):
> Z gory dziekuje za pomoc

Ja dzis bylam w ttw opex. to jest kawaleczek za blue city. taki wybor ze
mnie zatkalo jak zobaczylam te wszystkie ekspozycje. ale niektore ceny
tez mnie zatkaly :) ponad 600zl za m2 za jedna glazurke widzialam :>

6. Data: 2007-08-26 22:06:42

Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grupki" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

Polecam Bartycką, tam można kupić lub nie (róźne ceny) ale wybór jest
olbrzymi jak na jedno miejsce, ja tam kupilem płytki do kuchni :)

7. Data: 2007-08-30 20:20:41

Od: "Janusz" <i...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
tylko
> strony w necie ze zdjeciem czy papierowego katalogu.

Witaj,
mieliśmy ten sam problem i żona znalazła dobrą hurtownię przy rondzie Traktu
Lubelskiego z Wałem Miedzeszyńskim. Sami tam kupiliśmy wszystkie płytki.
Bartycka to groch z kapustą, markety jakaś sztampa a tam jest ok

Pozdr. janusz

Czym/jak usunąć silikon
Listwa maskująca ościeżnice drzwi
Dobre plyny/gele do prania w pralkach.